• 178.425 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.042 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12735 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Nog een aantal films die op TIFF '10 draaien en nog niet op MM staan. Wie maakt me los!?

The Autobiography of Nicolae Ceausescu (2010) - imdb.com

Alternative TIFF 2010 Picks: #5. Andrei Ujica's The Autobiography of Nicolae Ceausescu | IONCINEMA.COM

Die stond er al op, zie hier!

narva77 (crew films)

• 12735 messages
  • 6540 votes

Meneer Bungel wrote:

Een poging:

Nu hoef je hem alléén nog maar in te sturen, Meneer Bungel!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Is dit toevoegbaar. Twijfel omdat de docu maar 46 minuten duurt. Is maandag uitgezonden op Canvas.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

(quote)
Nu hoef je hem alléén nog maar in te sturen, Meneer Bungel!
Bij deze.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

JDSsmetje wrote:

Is dit toevoegbaar. Twijfel omdat de docu maar 46 minuten duurt. Is maandag uitgezonden op Canvas.

Ik zie die niet op Imdb, speelduur lijkt me in orde, maar is het niet een stv-docu?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Wat mag dat dan wel zijn, een stv-docu?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8285 votes

STV = Straight to Video.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Geen idee eerlijk gezegd.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Die wou ik al heel lang toevoegen, ik heb het plot hier ook al ergens klaarstaan. Maar het probleem is het land van herkomst.

En wat maakt het uit als het een stv documentaire zou zijn? De film is toch al twee keer op Canvas geweest.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Tja, maar om dat nou een documentaire te noemen. Er worden zoveel bergbeklimverslagen geschoten.

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

Nomak wrote:

En wat maakt het uit als het een stv documentaire zou zijn? De film is toch al twee keer op Canvas geweest.

Heel veel, want die mogen niet op de site!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Oei, dan vergis ik me. Ik dacht dat die regel verviel vanaf het moment dat de documentaire ook op televisie te zien is.

Knisper wrote:

Tja, maar om dat nou een documentaire te noemen. Er worden zoveel bergbeklimverslagen geschoten.

Dit is toch wel een sterke documentaire van en met de expeditieleden, boordevol echt beeldmateriaal.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8285 votes

Hoe plaatsen jullie hier eigenlijk een door jullie zelf bewerkt plaatje?

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7287 votes

Door te uploaden bij Imageshack en daarna hier 'afbeelding' te gebruiken met daarin de link naar het plaatje in Imageshack, bijvoorbeeld.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

stephan73 wrote:

(quote)

Gaan we weer...nou ja, nooit antwoord op gezien. Ik kan me echt niet voorstellen WAAROM... Wat is de reden, en is die reden ondertussen niet achterhaald? Discussieer het eens met de crew, want deze regel is echt van de zotte. Zeker als we het hebben over tv-uitzendingen op publieke zenders.

narva77 (crew films)

• 12735 messages
  • 6540 votes

Nomak wrote:

Die wou ik al heel lang toevoegen, ik heb het plot hier ook al ergens klaarstaan. Maar het probleem is het land van herkomst.

stephan73 wrote:

Maar het was toch zo, dat als een STV-docu alsnóg op een publieke zender (in NL/BE/UK/DLD) wordt uitgezonden, dat hij dan alsnóg aan de eisen voldoet om te worden toegevoegd op MM?

Dan treedt toch de regel/eis in werking, dat hij op een publieke zender moet worden vertoond?

Ik wil hier nog wel eens een discussie over voeren eigenlijk....

stephan73

• 6269 messages
  • 14448 votes

narva77 wrote:

Dan treedt toch de regel/eis in werking, dat hij op een publieke zender moet worden vertoond?

Ik wil hier nog wel eens een discussie over voeren eigenlijk....

Wij trekken een lijn wat betreft STV docu's. Het wordt onoverzichtelijk als we STV docu's wel weer gaan toelaten wanneer ze een keer op TV zijn geweest. En waar houdt dat op? Als ze op de Nederlandse/Belgische zenders zijn geweest. Dan mogen Britse/Duitse/Franse/Italiaanse zenders ook, wat dan weer doorgetrokken kan worden naar wereldwijde zenders.

Nee, het is voor ons (en voor de toevoeger) overzichtelijker als we STV docu's blijven weren, zelfs als ze een keer op TV zijn geweest!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

stephan73 wrote:

En waar houdt dat op? Als ze op de Nederlandse/Belgische zenders zijn geweest.

Bijvoorbeeld. Nog gelimiteerder, op de publieke Nederlandse of Belgische zenders. Zie niet in waarom dit onoverzichtelijk zou zijn. De crew kan een (wenselijke) limitatie invoeren, zoals al eerder is gebeurd afgelopen maand met de 'concertfilms' die gedraaid moeten hebben in de Nederlandse of Belgische bioscoopzalen. Ik ben nog niet overtuigd dat dit verzoek [stv-documentaires die vertoond worden op publieke Nederlandse of Belgische zenders, wat al een mate van kwaliteit aangeeft] zo maar in de prullenmand mag belanden.

- Black Friday (2004)

- Hong He Gu (1997)

- Son of a Lion (2007)

Toen ik bij Fortissimo werkte waren het er meer. Daar is nu alleen Son of a Lion nog van over. De enige aanrader vind ik overigens Black Friday.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Het wordt onoverzichtelijk als we STV docu's wel weer gaan toelaten wanneer ze een keer op TV zijn geweest.

Maar een docu die alleen maar op TV is geweest en niet op dvd verschijnt mag wel worden toegevoegd. Dat vind ik toch wel bizar omdat een stv docu die ook nog eens op TV verschijnt een veel groter publiek kan bereiken dan een docu die alleen maar eens éénmalig op TV te zien is.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Het gaat daarbij overigens vaak om de vorm. Het is een filmsite en niet elk vehikel van langer dan 45 minuten over een bepaald onderwerp, kan niet meteen als documentaire aangemerkt worden. Docu's die meteen op tv komen beginnen vaak ook met "een film van...", terwijl de meeste dingen die meteen op dvd komen door een of ander bedrijfje aan elkaar gemonteerd is.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Maar elk vehikel dat minstens 45 minuten duurt en toevallig een keertje op tv komt mag wel op de site. Dat vind ik nogal krom, want je gaat me niet wijsmaken dat die kwalitatief allemaal zo geweldig zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Maar waarom toevallig? Die documentaires (de Nederlandse dan) worden vaak met geld van de omroepen geproduceerd en zijn specifiek voor die vertoning op tv gemaakt. Met toeval heeft het niks te maken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Zo een docu komt op tv, en als je hem mist? Waar kan je hem dan opnieuw zien om erop te stemmen? Mijn punt is dat een docu als die van de K2 op dvd is verschenen en meermaals op tv te bekijken is was. Zo een docu bereikt toch een groot publiek zou je denken, en kwalitatief zit het ook sterk in mekaar.

Hier moet door de crew toch eens serieus over nagedacht worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Er wordt hierdoor ook wel een groot aantal documentaires genegeerd door deze reden. No One Here Gets Out Alive: A Tribute to Jim Morrison (1981) (V) - imdb.com is een meer dan deftige documentaire maar mag niet op de site omdat hij alleen op DVD is verschenen.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

Furtivos 1975 staat nog niet op de site, misschien kan iemand er wat mee.

Decec

• 6746 messages
  • 8589 votes

606 wrote:

(quote)

Zal het bewaren voor als het afgekeurd wordt.

@606, waar is die?? nog steeds afgekeurd??

El Dorado

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Die is inderdaad afgekeurt.

Je toevoeging van Dorado, El (2009) is niet geaccepteerd, en verwijderd.

Toelichting: Hier is iets langs elkaar heen gegaan. Deze titel is (oorspronkelijk) 24 augustus (en deze 26 aug) al ingestuurd door 606. Ook die inzending is al eerder afgekeurd en weer ingestuurd, maar nu verwijder ik deze definitief. Het kan dus wel zijn dat de andere inzending misschien ook weer in de rejectionslist belandt, want die still is nog steeds niet goed genoeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Mag je films toevoegen als er geen speelduur bekend is?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Ik heb Torn toegevoegd, daar staat gewoon "Miniserie, 3 delen", dus het lijkt me niet echt een probleem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.