- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Misschien is dit al vaker aangekaart, maar...
...is het niet een beetje jammer dat bij alle films die geweigerd worden, het vrijwel altijd aan de poster ligt? Het zou zonde zijn, dat een film niet op MM kwam, omdat er echt geen goede poster te vinden is. Ik zie ook dat lijstje van geweigerde toevoegingen ook niet zo snel korter worden...
Het zou nog beter zijn als de poster tijdens de toevoeging automatisch van groote werd gewijzigt. Misschien moet dat eens veranderd worden zodat we niet hoeven te tandknarsen bij het toevoegen van zo'n film want dan heb je alles ingetypt bij "toevoegen" heb je een hele plot moeten vertalen en heb je daarvoor het hele internet af moeten zoeken en dan weiget hij de poster. Met als klap op de vuurpijl: alles was je heb ingetypt word ook niet opgeslagen.
Ik vind dat daar verandering in moet komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die "verassing" van de strenge poster eisen op het eind zijn natuurlijk alleen de eerste keer dat je een film toevoegt, en dan ook nog eens alleen als je zomaar aan de slag gaat zonder de Wiki te lezen.
Als je films wilt toevoegen, graag, maar dan moet je maar even wat moeite doen om te leren met een programmaatje om te gaan. Er is altijd iemand die je wil helpen, en tot nu toe zijn zelfs de grootste digibeten aan het toevoegen geslagen.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Maar bijna alle plaatjes bij afbeeldingen(op google) worden gewoon geweigert. Bij wikipedia zit er zo hier en daar nog een goed plaatje maar de rest word geweigert. Ik gebruikte ook een fotowijziger Jasc photo prin. Daar had ik de posters op juiste formaat gewijzigt maar alsnog werd het geweigert omdat het maar 2% pixelachtig was.
En er worden ook allemaal links neergezet op Wiki voor tips voor posters maar dat zijn dan weer net de posters die ik helemaal niet zoek en al op moviemeter staan.
Maargoed, ik probeer toe te voegen: Deadly Engadgement(Oliver Gruner, 2003), Escape Velocity(1998), Black Friday(2003 met Gary Daniels) Capital Punishment(1991 Gary Daniels)? Weet iemand waar ik de juiste poster daarvan kan vinden? Ik moet ook eens in de lijst komen te staan van de meeste toevoegingen 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heeft er iemand een goed plaatje voor Deadly Engadgement(2003)?
Mac Hammer Fan
-
- 6027 messages
- 7450 votes
Respect voor Mac Hammer Fan voor al die Italiaanse posters en toevoegingen
.
Dank u voor het mooie complement, Kos!

tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
Heeft er iemand een goed plaatje voor Deadly Engadgement(2003)?
Deze was toch bijv. heel makkelijk te vinden op www.amazon.com:

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik zoek nog een plaatje voor The Investigator.
Heb de bronnen die op de Wiki staan doorzocht, maar daar vond ik geen goed plaatje. Google-zoektocht bracht me alleen plaatjes met een te klein formaat helaas. Kan iemand me helpen?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Voor Capital Punishment is misschien dit wat?
Lukt niet. "Incorrecte afmetingen" staat er dan in zwart gedrukte letters. Ik moet Image shack maar eens downloaden.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
Ik zoek nog een plaatje voor The Investigator.
Heb de bronnen die op de Wiki staan doorzocht, maar daar vond ik geen goed plaatje. Google-zoektocht bracht me alleen plaatjes met een te klein formaat helaas. Kan iemand me helpen?
Is deze poster op amazon niks?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De toevoeging is ingevoerd. Bedankt voor je hulp, Purmerend. Zal de volgende keer zelf wat beter zoeken.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heeft er iemand een poster van Cyber Vengeance (1995)
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Heeft er iemand een poster van Cyber Vengeance (1995)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wordt er al gewerkt aan Give Us This Day ?
(* DVDReview.)
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Werkt niet. Incorecte afmetingen.
beetje bijsnijden, afmetingen veranderen en:
http://www.imagehosting.com/show.php/757860_71KGYWDFNALSS500.jpg.html
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
beetje bijsnijden, afmetingen veranderen en:
http://www.imagehosting.com/show.php/757860_71KGYWDFNALSS500.jpg.html
.... én de afmetingen kloppen nog steeds niet: 166px breed. 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
o ja, het moet 200 px breed zijn, maar goed zo moeilijk is het niet om een poster te wijzigen in een juiste formaat
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
Kan iemand hier een geschikt plaatje voor vinden en toevoegen?
Jesse James: Legend, Outlaw, Terrorist
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
Werkt er al iemand aan deze films?:
(afbeelding)
Moet ik het doen of doe je het zelf?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

(Remake van The Most Dangerous Game (1932), jou welbekend.)
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heb vandaag Borderline gekocht, van Dale Trevillion met Martin Kove, William Katt en Sonia Satra. Vermoedelijke jaar is 1988. Maar hij staat niet op de site. Ik kan hem zelfs nergens op imdb vinden. Kan iemand mij tips geven of de film toevoegen? Alvast bedankt.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 messages
- 7450 votes
Takada
-
- 12 messages
- 220 votes
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat is geen goede poster.
Kan iemand hem toevoegen? (mogen er trouwens wel films toegevoegt worden op de site als ze niet op imdb te vinden zijn?)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Nederlandse hoes, niet toegestaan.
Duitse hoes, niet toegestaan.
(mogen er trouwens wel films toegevoegt worden op de site als ze niet op imdb te vinden zijn?)
Ja, toegestaan. 
Zolang hij maar aan de toevoegcriteria voldoet.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Maare heeft er iemand dan een goede juiste Amerikaanse filmposter van Borderline of wil iemand die film even toevoegen? Want als ik hem gezien heb wil ik er nog wel op stemmen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.