- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Kunnen we er ook niet voor zorgen dat voor deze ene keer het plaatje tijdens de toevoegen automatisch van formaat wijzigt?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Voor deze ene keer? Hoe bedoel je? Als je dat plaatje uitrekt naar 200 pixels wordt ie te pixelachtig, ook als het formaat automatisch gewijzigd wordt.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Damn! Dan is de enige hoop nog een Nederlandse poster. MM is toevallig ook een Nederlandse site.
Takada
-
- 12 messages
- 220 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De regels zijn op dit punt op een gegeven moment aangescherpt. Bij films met nummer onder de 15000 kun je zulke voorbeelden nog hier en daar terugvinden.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
De spannende sneeuwavonture...
staan deze nog niet op de site of zoek ik niet goed?[/quote]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Staan beide nog niet op MM. Of ze toevoegbaar zijn is nog de vraag.
Is eerstgenoemde niet een aflevering uit de tv-serie?
http://www.imdb.com/title/tt0112197/
Ik kan m niet op imdb vinden.
David de Kabouter - Spannende Sneeuwavonturen van de Kabouters
Is dit ook geen verzameldvd van afleveringen van de serie?
Waar vind je meer informatie over regisseur en stemacteurs?
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
Die eerste is inderdaad dus blijkbaar een aflevering uit een tv-serie.
Voor de rest heb ik er geen informatie op, op de videos staat ook niks over regisseur etc. Die kabouterfilm zal ook wel geen echte film zijn dan denk ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik heb ook nog steeds onderstaande films op de plank ligggen. Poster formaat is nog steeds max. 200x330 pixels?

(200x409)

(200x449)

(200x498)
-----------
PS
Adres voor exclusieve filmposters: http://tinyurl.com/ytm6zu
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
200x330 ja. Anders wordt de lay-out van de pagina te veel geweld aan gedaan.
Spijtig van deze mooie posters. Hoop dat er goede alternatieven zijn.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zou je op moviemeter (net als bij IMDB) ook niet gewoon films zonder poster kunnen toevoegen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dat gaat niet gebeuren. Sorry.
Om welke films gaat het, alleen in zeer zeldzame gevallen is er geen (goed) plaatje beschikbaar. Je kunt hier altijd om hulp vragen voor het plaatje.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Het gaat me om deze film http://www.imdb.com/title/t... aka Borderline. Hannibal had maar 1 poster gevonden en die kon niet toegevoegt worden. En binnenkort ga ik hem zien en wil ik er wel op stemmen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Even de dvdhoes inscannen?
Er staan zelfs geen stemmen op imdb. Vaag.
En er is zelfs geen regisseur vermeld.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Even de dvdhoes inscannen?
Er staan zelfs geen stemmen op imdb. Vaag.
En er is zelfs geen regisseur vermeld.
De regiseur is Dale Trevillion en hier is nog meer info: http://www.downloadhuis.nl/...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wat een vreemd gedoe, eigenlijk. Met zo weinig, en elkaar tegensprekende info zou 't ook nog amateurwerk kunnen zijn 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
hoe moet je iets toevoegen als er (TV) achter hoort te staan? staat niet op wiki
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Daar heeft Moviemeter (nog) niet een icoon voor (om aan te vinken ofzo). Oftewel: het wordt hier niet aangeduid.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Er is geen tv-film aanduiding op MovieMeter nee.
Je hoeft dus niks extra's te doen bij het toevoegen van tv-films.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heeft er iemand een goede poster van Heatseeker(1995)?. Het wijzigen van formaat wil maar niet werken.
Takada
-
- 12 messages
- 220 votes
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
wil ik wel proberen (1 op 10 van mijn toevoegingen zijn tot nu toe geaccepteerd
)maar misschien heeft iemand anders hem al toegevoegd?
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
toegevoegd, maar ik kan te laat zijn.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Gezocht: plot bij deze films uit '45
Follow That Woman
Sam Boone (William Gargan) is een privé detective, die op het punt staat om een moord op te lossen. Maar net op het moment dat Sam de zaak lijkt op te kunnen lossen, moet hij verplicht het leger in. Zijn vrouw Nancy Boone (Nancy Kelly) besluit om de taken van haar man over te nemen en probeert zo de zaak die Sam niet kon oplossen tot een goed einde te brengen.
River Gang
De jonge Wendy (Gloria Jean) is een weeskind en woont bij haar oom Bill (John Qualen). Deze zorgt goed voor Wendy en is vriendelijk tegen alles en iedereen. Het is dan ook een grote schok als blijkt dat achter de ogen van haar zorgzame oom Bill de ogen van een weergaloze moordenaar schuilen.
Hoop dat je er iets mee kunt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Sam Boone (William Gargan) is een privé detective, die op het punt staat om een moord op te lossen. Maar net op het moment dat Sam de zaak lijkt op te kunnen lossen, moet hij verplicht het leger in. Zijn vrouw Nancy Boone (Nancy Kelly) besluit om de taken van haar man over te nemen en probeert zo de zaak die Sam niet kon oplossen tot een goed einde te brengen.
River Gang
De jonge Wendy (Gloria Jean) is een weeskind en woont bij haar oom Bill (John Qualen). Deze zorgt goed voor Wendy en is vriendelijk tegen alles en iedereen. Het is dan ook een grote schok als blijkt dat achter de ogen van haar zorgzame oom Bill de ogen van een weergaloze moordenaar schuilen.
Hoop dat je er iets mee kunt.
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Allmovie.com is een aanrader als het om plots gaat.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Heeft iemand al De Laatste Zomer toegevoegd? Is redelijk wat te doen, rond deze film, maar blijkbaar is hij nog niet toegevoegd. Vreemd...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.