• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.789 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Niet opgeven, hier heb je meer aan:

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quentin wrote:

Kan iemand een plaatje vinden voor "Scorticateli vivi" ?

(afbeelding)

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ja die vond ik ook al, maar dat watermerk krijg ik er natuurlijk niet uit (net zoals bij de twee andere afbeeldingen van die site).

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Dogie Hogan wrote:

Niet opgeven, hier heb je meer aan:

(afbeelding)

die is cool goed gedaan zeg

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

606 wrote:

(quote)

die is cool goed gedaan zeg

grootte is niet goed

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

606 wrote:

(quote)
grootte is niet goed
Met dank aan Windows-Paint:

(afbeelding)

(200x280)

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Dogie Hogan wrote:

(quote)
Met dank aan Windows-Paint:

(afbeelding)

(200x280)

je bent geweldig

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quentin wrote:

Ja die vond ik ook al, maar dat watermerk krijg ik er natuurlijk niet uit (net zoals bij de twee andere afbeeldingen van die site).

Meer kan ik er niet van maken...

(afbeelding)

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Thanks, maar daar is de kwaliteit niet echt goed van. Zou het je ook met deze lukken?

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

200x295 (16,5kB):

(afbeelding)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

De FILM TV letters blijven nog steeds goed zichtbaar. Het lijkt me verstandiger op zoek te gaan naar een beter bronplaatje.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mug wrote:

De FILM TV letters blijven nog steeds goed zichtbaar. Het lijkt me verstandiger op zoek te gaan naar een beter bronplaatje.

Full-HD monitor? Ik zie geen text.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ik zie de lettertjes ook gewoon, toch bedankt

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

iemand deze film toevoegen?

http://www.imdb.com/title/tt0141825/

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ik vroeg me af of een topic voor de film Sweeney Todd die nog moet uitkomen toegevoegd kon worden op de site. > http://imdb.com/title/tt0408236/

Het is al ongeveer een half jaar bekend wanneer de film ongeveer uit komt (Nederland - 24 Januari 2008) en ze zijn nu al een tijdje klaar met filmen... Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die graag een topic/filmpagina (hoe heet dat?) alvast ervan willen zien (ik heb dat ook andere MM'ers wel eens horen zeggen).

Over bv een film als PotC 3 bestaat al maanden en maanden lang het topic/de filmpagina, en deze dus nog niet :-/ Hoewel ik liever hiervan eentje zie Kan niet wachten op de film Goede cast.

Als het topic nog niet mag/kan, ook goed Dan wacht ik nog maar wel even

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

606 wrote:

(quote)

je bent geweldig

is afgekeurd vanwege ook de poster

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

anne J wrote:

Ik vroeg me af of een topic voor de film Sweeney Todd die nog moet uitkomen toegevoegd kon worden op de site. > http://imdb.com/title/tt0408236/

Het is al ongeveer een half jaar bekend wanneer de film ongeveer uit komt (Nederland - 24 Januari 2008) en ze zijn nu al een tijdje klaar met filmen... Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die graag een topic/filmpagina (hoe heet dat?) alvast ervan willen zien (ik heb dat ook andere MM'ers wel eens horen zeggen).

Over bv een film als PotC 3 bestaat al maanden en maanden lang het topic/de filmpagina, en deze dus nog niet :-/ Hoewel ik liever hiervan eentje zie Kan niet wachten op de film Goede cast.

Als het topic nog niet mag/kan, ook goed Dan wacht ik nog maar wel even

Als er een geschikt plaatje van de film is (poster of still) kan de film toegevoegd worden. Blijkbaar is die er nog niet, want de film is nog niet toegevoegd.

Je kunt zolang in ieder geval bij de Tim Burton discussiepagina terecht voor discussie over de film:

http://www.moviemeter.nl/director/12742/messages/

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

kappeuter wrote:

Als er een geschikt plaatje van de film is (poster of still) kan de film toegevoegd worden. Blijkbaar is die er nog niet, want de film is nog niet toegevoegd.

Je kunt zolang in ieder geval bij de Tim Burton discussiepagina terecht voor discussie over de film:

http://www.moviemeter.nl/director/12742/messages/

Ok, dankjewel

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ik wil graag een film toevoegen die niet op IMDB staat, deze film gemonteerd uit een dubbelaflevering van de serie "Mission: Impossible" uit 1988. Zulke films staan in behoorlijke aantallen op MM, heb zelf de VHS van deze film met alle nodige informatie. Is dit mogelijk?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Nee lijkt me niet toevoegbaar. Pilots zijn ook niet (meer) toegestaan.

kos

• 46699 messages
  • 8855 votes

Respect voor Mac Hammer Fan voor al die Italiaanse posters en toevoegingen .

stinissen (crew films & series)

• 23457 messages
  • 76952 votes

Daar sluit ik me ook bij aan

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

En laat ook ik 'm dan maar een pluim geven. Ik word altijd erg blij van zulke leuke rijtjes toevoegingen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Heeft er iemand een juiste poster van Deadly Engadgement(Oliver Gruner, 2003), Escape Velocity(1998), Black Friday(2003 met Gary Daniels) Capital Punishment(1991 Gary Daniels)?

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Misschien is dit al vaker aangekaart, maar...

...is het niet een beetje jammer dat bij alle films die geweigerd worden, het vrijwel altijd aan de poster ligt? Het zou zonde zijn, dat een film niet op MM kwam, omdat er echt geen goede poster te vinden is. Ik zie ook dat lijstje van geweigerde toevoegingen ook niet zo snel korter worden...

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Het is inderdaad zonde als een film niet op de site komt omdat er geen goede poster van te vinden is. Aan de andere kant vraag je je af of je een film waar geen poster, en zelfs geen duidelijke still van te vinden is, het waard is om toegevoegd te worden.

Het lijkt me dan ook niet de bedoeling om milder te gaan worden m.b.t. de posterkwaliteit, omdat er dan een aantal niemendalletjes toegevoegd kunnen worden.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Daarnaast vind ik het nou ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van de site als er zeer korrelige posters geaccepteerd worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Je kunt hier altijd even een verzoekje plaatsen of iemand anders wel een goed plaatje kan vinden.

Vaak is er na flink zoekwerk wel wat te vinden. Maar dan moet je geduld hebben en meerdere zoekmachines en sites raadplegen.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Goodfella_90 wrote:

Daarnaast vind ik het nou ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van de site als er zeer korrelige posters geaccepteerd worden.

Dat kan ik me goed voorstellen, maar dan zou ik gewoon voor die paar films waarvan echt geen poster te vinden is, die film op de site zetten zonder poster. Meestal hebben stills namelijk ook niet zulke goede kwaliteit.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Als we dat gaan toestaan dan wordt er minder goed gezocht naar posters, omdat het 'zonder ook wel mag'.

Als je graag over een film wil discussiëren die niet toegevoegd kan worden omdat er absoluut niets van te vinden is kun je natuurlijk wel gewoon een topic over die film openen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.