- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Kan iemand een plaatje vinden voor "Scorticateli vivi" ?

Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Ja die vond ik ook al, maar dat watermerk krijg ik er natuurlijk niet uit (net zoals bij de twee andere afbeeldingen van die site).
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
die is cool goed gedaan zeg 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
die is cool goed gedaan zeg 
grootte is niet goed 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

(200x280)
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
je bent geweldig 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ja die vond ik ook al, maar dat watermerk krijg ik er natuurlijk niet uit (net zoals bij de twee andere afbeeldingen van die site).

Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Thanks, maar daar is de kwaliteit niet echt goed van. Zou het je ook met deze lukken?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De FILM TV letters blijven nog steeds goed zichtbaar. Het lijkt me verstandiger op zoek te gaan naar een beter bronplaatje.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De FILM TV letters blijven nog steeds goed zichtbaar. Het lijkt me verstandiger op zoek te gaan naar een beter bronplaatje.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Ik zie de lettertjes ook gewoon, toch bedankt 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
iemand deze film toevoegen?
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Ik vroeg me af of een topic voor de film Sweeney Todd die nog moet uitkomen toegevoegd kon worden op de site. > http://imdb.com/title/tt0408236/
Het is al ongeveer een half jaar bekend wanneer de film ongeveer uit komt (Nederland - 24 Januari 2008) en ze zijn nu al een tijdje klaar met filmen... Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die graag een topic/filmpagina (hoe heet dat?) alvast ervan willen zien (ik heb dat ook andere MM'ers wel eens horen zeggen).
Over bv een film als PotC 3 bestaat al maanden en maanden lang het topic/de filmpagina, en deze dus nog niet :-/ Hoewel ik liever hiervan eentje zie
Kan niet wachten op de film
Goede cast.
Als het topic nog niet mag/kan, ook goed
Dan wacht ik nog maar wel even 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
je bent geweldig 
is afgekeurd vanwege ook de poster
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik vroeg me af of een topic voor de film Sweeney Todd die nog moet uitkomen toegevoegd kon worden op de site. > http://imdb.com/title/tt0408236/
Het is al ongeveer een half jaar bekend wanneer de film ongeveer uit komt (Nederland - 24 Januari 2008) en ze zijn nu al een tijdje klaar met filmen... Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die graag een topic/filmpagina (hoe heet dat?) alvast ervan willen zien (ik heb dat ook andere MM'ers wel eens horen zeggen).
Over bv een film als PotC 3 bestaat al maanden en maanden lang het topic/de filmpagina, en deze dus nog niet :-/ Hoewel ik liever hiervan eentje zie
Kan niet wachten op de film
Goede cast.
Als het topic nog niet mag/kan, ook goed
Dan wacht ik nog maar wel even 
Als er een geschikt plaatje van de film is (poster of still) kan de film toegevoegd worden. Blijkbaar is die er nog niet, want de film is nog niet toegevoegd.
Je kunt zolang in ieder geval bij de Tim Burton discussiepagina terecht voor discussie over de film:
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Als er een geschikt plaatje van de film is (poster of still) kan de film toegevoegd worden. Blijkbaar is die er nog niet, want de film is nog niet toegevoegd.
Je kunt zolang in ieder geval bij de Tim Burton discussiepagina terecht voor discussie over de film:
Ok, dankjewel 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Ik wil graag een film toevoegen die niet op IMDB staat, deze film gemonteerd uit een dubbelaflevering van de serie "Mission: Impossible" uit 1988. Zulke films staan in behoorlijke aantallen op MM, heb zelf de VHS van deze film met alle nodige informatie. Is dit mogelijk?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nee lijkt me niet toevoegbaar. Pilots zijn ook niet (meer) toegestaan.
kos
-
- 46699 messages
- 8855 votes
Respect voor Mac Hammer Fan voor al die Italiaanse posters en toevoegingen
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23457 messages
- 76952 votes
Daar sluit ik me ook bij aan 
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
En laat ook ik 'm dan maar een pluim geven. Ik word altijd erg blij van zulke leuke rijtjes toevoegingen.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heeft er iemand een juiste poster van Deadly Engadgement(Oliver Gruner, 2003), Escape Velocity(1998), Black Friday(2003 met Gary Daniels) Capital Punishment(1991 Gary Daniels)?
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Misschien is dit al vaker aangekaart, maar...
...is het niet een beetje jammer dat bij alle films die geweigerd worden, het vrijwel altijd aan de poster ligt? Het zou zonde zijn, dat een film niet op MM kwam, omdat er echt geen goede poster te vinden is. Ik zie ook dat lijstje van geweigerde toevoegingen ook niet zo snel korter worden...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Het is inderdaad zonde als een film niet op de site komt omdat er geen goede poster van te vinden is. Aan de andere kant vraag je je af of je een film waar geen poster, en zelfs geen duidelijke still van te vinden is, het waard is om toegevoegd te worden.
Het lijkt me dan ook niet de bedoeling om milder te gaan worden m.b.t. de posterkwaliteit, omdat er dan een aantal niemendalletjes toegevoegd kunnen worden.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Daarnaast vind ik het nou ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van de site als er zeer korrelige posters geaccepteerd worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Je kunt hier altijd even een verzoekje plaatsen of iemand anders wel een goed plaatje kan vinden.
Vaak is er na flink zoekwerk wel wat te vinden. Maar dan moet je geduld hebben en meerdere zoekmachines en sites raadplegen.
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Daarnaast vind ik het nou ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van de site als er zeer korrelige posters geaccepteerd worden.
Dat kan ik me goed voorstellen, maar dan zou ik gewoon voor die paar films waarvan echt geen poster te vinden is, die film op de site zetten zonder poster. Meestal hebben stills namelijk ook niet zulke goede kwaliteit.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Als we dat gaan toestaan dan wordt er minder goed gezocht naar posters, omdat het 'zonder ook wel mag'.
Als je graag over een film wil discussiëren die niet toegevoegd kan worden omdat er absoluut niets van te vinden is kun je natuurlijk wel gewoon een topic over die film openen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.