- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Dat komt ervan als men een ouwe noob zoals ik nog nieuwe kunstjes wil leren.
Maar ik blijf proberen hoor. Zeker van zijn... 
Je bent nooit te oud om te leren he collega.. 
En een landgenoot trouwens..

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Volgens mij werkt het bij mij prima (ik gebruikte ook de oude versie, omdat de nieuwe hopeloos niet werkte). Het slepen gaat ook goed 
Wel een ander verzoek: Het komt vaker voor dat ik dezelfde film in twee mappen wil plaatsten, bijvoorbeeld 'Japanse Klassiekers' en "kijkachterstand' (altijd in combinatie met die tweede). Is het mogelijk om de film naast te slepen ook te kunnen kopiërne? Zelfs eerst de film aan Mijn Films toevoegen en dan in de ene map slepen en dan opnieuw toevoegen en dan (willen) slepen gaat niet, je moet eerst opnieuw uitloggen voordat je de film opnieuw kan toevoegen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nog een beetje en we kunnen samen een bijscholing geven voor computernerds. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is het mogelijk om de film naast te slepen ook te kunnen kopiërne?
Dat is een van de verbeteringen die ik in de toekomst een keer wil gaan doorvoeren. Ik zal later vandaag eerst even Mijn Films "echt" vervangen door de nieuwe versie, en dan kijken wat daar nog voor feedback op komt.
Kali Utca
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik zie dat deze versie van "Mijn films" weggaat/gewijzigd zal worden. Wat heeft dat voor consequenties voor de films die ik daar geregistreerd heb? Die wil ik nl niet verloren laten gaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die blijven gewoon staan, dat heeft Jordy al ergens geantwoord.
Dat is een van de verbeteringen die ik in de toekomst een keer wil gaan doorvoeren. Ik zal later vandaag eerst even Mijn Films "echt" vervangen door de nieuwe versie, en dan kijken wat daar nog voor feedback op komt.
Dank
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ziet er heel mooi uit, weeral een hele verbetering
Eén ding misschien: zou het mogelijk kunnen zijn om in de lijst ook aan te geven hoeveel sterren je de film gegeven hebt? Zo zou je ook ineens kunnen zien welke films uit een 'to see' lijstje je eigenlijk al gezien hebt bijvoorbeeld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de wijzigingen doorgevoerd, ik hoor dus wel als er iets niet werkt.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er ook nog een mogelijkheid dat je kunt zien hoeveel films je in een bepaalde map hebt?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb de wijzigingen doorgevoerd, ik hoor dus wel als er iets niet werkt.
Het werkt. Heb al een paar films 'versleept' en het lijkt tot nu toe geen probleem te zijn. 
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Jordy, ik had eerder de standaard Mijn Films map en daaronder een "to-do-list". De films die in de "to-do-list" stonden staan daar met de nieuwe versie nog steeds in maar de films in de Mijn Films map worden niet meer weergegeven. Enig idee hoe dat zou kunnen komen? Ik heb voor de rest nergens iets aangevinkt en heb de verandering vanochtend pas opgemerkt.
Overigens vind ik de nieuwe look van de Mijn Films-pagina wel een absolute vooruitgang
! Lekker overzichtelijk!
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Ja
!! Echt super bedankt! Sowieso erg tof dat je de site zo goed draaiende weet te houden
!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij mij lukt het nu ook heel goed. Bedankt. 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Dit wilde ik ook opmerken:
Is er ook nog een mogelijkheid dat je kunt zien hoeveel films je in een bepaalde map hebt?
carlak
-
- 128 messages
- 3706 votes
hoe krijg ik een film van de lijst In bezit naar Gezien (heb hem dus n iet meer) vroeger deed ik dat door hem te slepen, maar dat gaat niet meer...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
niet recht op de titel klikken als je wilt slepen, maar er naast, ergens op de rij waar je cursor verandert in een "verplaats" icoontje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb er even een "toont film 1-31 van 241" tellertje bij gezet
Ik zal later vanavond nog een keer kijken of er dringende bugs zijn, en ik hoop dat verder jullie elkaar een beetje kunnen helpen bij vragen (er zal nog wel 8 keer gemeld worden dat het slepen niet werkt enzo)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb er even een "toont film 1-31 van 241" tellertje bij gezet
toont film 1-100 van 4316
Werkt prima. 
MasterRRR
-
- 146 messages
- 688 votes
Kan je ook je lijsten exporteren met daarin aangegeven welke stemmen je de films hebt gegeven?
Bij voorbaat dank
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Hallo Jordy
Ook hier werkt alles perfect hoor.
En bedankt voor het tellertje..
Nog veel succes met de site..
Grt. Werner (Tarkus)
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Bedankt, dat had ik (uiteraard) niet gelezen.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Nog een vraagje...
Bij de eerste versie van de lijsten, zakten de mappen bij lange lijsten mee naar onderen, zodanig dat je de filmen makkelijk naar een andere map kon verslepen.
Nu doet het dat niet meer.. of komt dat nog ??
Bedankt alvast voor de reactie.
Grt. Tarkus
edejong
-
- 277 messages
- 531 votes
Hmm, ik kan niet direct zeggen of ik de vernieuwde Mijn films nu zo prettig vind..
Mis het overzicht een beetje, moet teveel naar beneden scrollen!
Misschien een optie om de oude opmaak ook beschikbaar te maken?
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Inmiddels de nieuw 'mijn films' bekeken op alle browsers die ik op nog op m'n mac heb staan (safari, firefox, opera en internet explorer) en geen rare dingen tegengekomen. Alleen als ik draai op OS9 gaat het niet erg snel (nou ja, alsnog sneller dan op welke Windhoos pc dan ook
)
Zeker een vooruitgang deze versie!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nog een vraagje...
Bij de eerste versie van de lijsten, zakten de mappen bij lange lijsten mee naar onderen, zodanig dat je de filmen makkelijk naar een andere map kon verslepen.
Nu doet het dat niet meer.. of komt dat nog ??
Bedankt alvast voor de reactie.
Grt. Tarkus
Sorry voor de late reactie. Dit komt niet terug, als je begint te slepen, wordt er automatisch voor gezorgd dat de mappen weer in beeld komen.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
De CSV-export vind ik zeer interessant.
Is er een mogelijkheid om een dergelijke export te krijgen met verschillende kolommen?
bvb. film - jaar - stem - regisseur - land
Zou heel handig zijn, want dan kan je via de sorteerfuncties in excel heel wat leuke dingen doen. Of is dit niet realistisch?