- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En nog steeds, het is niet mogelijk om filmen van de ene map naar de andere te slepen
Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven over dit probleem, bij mij werkt het in IE6, IE7, Safari, Opera en Firefox 3. Kun je de regels uberhaupt niet verplaatsen, of kun je ze niet boven een map loslaten? Klik je op de titel wanneer je gaat verplaatsen, of elders op de rij? Wordt de naam van de map grijs wanneer je er (al slepend) boven beweegt?
*edit* het is de bedoeling dat je sleept op een plek waar je een "sleep" icoontje ziet. Ergens op de rij dus BEHALVE op de titel, want de titel is een linkje naar de filmpagina. Werkt het dan wel?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waarom niet in de stijl van de toplijsten, zoekresultaten (via menu) en de gebruikerspagina's een actieregel bovenin voor a en b en de plusjes en minnetjes voor het in- en uitklappen van de films (c)? Ter bevordering van nog meer congruentie op de site.
Bedankt voor de suggesties, ik zal later eens een balletje opgooien over hoe we e.e.a. kunnen verbeteren, eerst maar eens de bestaande functionaliteit naar ieders tevredenheid neerzetten.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Oki.
Slepen gaat bij mij prima (in IE6 en in FF3).
My_movies ziet er nu wel brak uit, trouwens (in FF - niet in IE):

Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven over dit probleem, bij mij werkt het in IE6, IE7, Safari, Opera en Firefox 3. Kun je de regels uberhaupt niet verplaatsen, of kun je ze niet boven een map loslaten? Klik je op de titel wanneer je gaat verplaatsen, of elders op de rij? Wordt de naam van de map grijs wanneer je er (al slepend) boven beweegt?
*edit* het is de bedoeling dat je sleept op een plek waar je een "sleep" icoontje ziet. Ergens op de rij dus BEHALVE op de titel, want de titel is een linkje naar de filmpagina. Werkt het dan wel?
Het lukt me wel wanneer de lijst met afbeeldingen is geselecteerd.
Echter wanneer ik alleen de lijsten met tekst gebruik, klik ik op de titel en probeer ik die naar een andere map te verplaatsen. Maar dan gebeurt er gewoon niets. Er wordt niets grijs, je ziet ook geen groen pijltje zoals bij de gemengde lijsten.
Even een rechtzetting.. als je op de titel klikt, en vasthoud dan lukt het niet. Wanneer je NAAST de titel klikt en een kruis met pijlen ziet, dan lukt het dus wel..
Is dus iets anders dan in de eerste versie waar je de titel moest vastnemen om te slepen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kun je uitleggen wat er fout gaat?
Simpel, ik heb de hoofdmap 'Mijn Films' en de twee submappen 'In Bezit' en 'Speedy's DVD-box'.
Als ik in de nieuwe versie een film vil verslepen vanmuit 'Mijn Films' naar één van de andere twee mappen lukt het gewoon niet. Ik krijg nochtans een 'groen tekentje' dat het zou gelukt zijn, maar de film blijft altijd gewoon in de map 'Mijn Films' staan.
Al verschillende malen geprobeerd, maar het gaat echt niet.
edit: ik 'sleep' echt de films naar mijn mappen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En nog steeds, het is niet mogelijk om filmen van de ene map naar de andere te slepen
En dat is nu ook mijn probleem.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even een rechtzetting.. als je op de titel klikt, en vasthoud dan lukt het niet. Wanneer je NAAST de titel klikt en een kruis met pijlen ziet, dan lukt het dus wel..
Is dus iets anders dan in de eerste versie waar je de titel moest vastnemen om te slepen.
Okee, mooi dat dat in ieder geval opgelost is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Simpel, ik heb de hoofdmap 'Mijn Films' en de twee submappen 'In Bezit' en 'Speedy's DVD-box'.
Als ik in de nieuwe versie een film vil verslepen vanmuit 'Mijn Films' naar één van de andere twee mappen lukt het gewoon niet. Ik krijg nochtans een 'groen tekentje' dat het zou gelukt zijn, maar de film blijft altijd gewoon in de map 'Mijn Films' staan.
Al verschillende malen geprobeerd, maar het gaat echt niet.
edit: ik 'sleep' echt de films naar mijn mappen.
Zie je de film weer "terugschieten" naar de originele plek in Mijn Films, of verdwijnt de film daadwerkelijk uit de bronmap? Is de film ook niet in de doelmap beland als je een paar seconden wacht met het openen van deze andere map?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
[
Zie je de film weer "terugschieten" naar de originele plek in Mijn Films, of verdwijnt de film daadwerkelijk uit de bronmap? Is de film ook niet in de doelmap beland als je een paar seconden wacht met het openen van deze andere map?
Het lijkt alsof hij wel degelijk in de map is verdwenen.
'Terugschieten' doet hij niet en hij staat een seconde later al opnieuw in de originele map 'Mijn Films'.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En 10 seconden later, staat ie dan nog steeds in de originele map? Het zou kunnen zijn dat (ivm met een wat tragere internetverbinding) het een paar seconden duurt voor de verplaatsting daadwerkelijk doorgevoerd is.
Als het zich voor blijft doen zal ik er later dit weekend even uitgebreider in duiken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En 10 seconden later, staat ie dan nog steeds in de originele map? Het zou kunnen zijn dat (ivm met een wat tragere internetverbinding) het een paar seconden duurt voor de verplaatsting daadwerkelijk doorgevoerd is.
Als het zich voor blijft doen zal ik er later dit weekend even uitgebreider in duiken.
Nog even aan het proberen. Op het ogenblik dat ik hem uit de map sleep, krijg ik eerst een rood verbodstekentje. Maar als ik ter hoogte van de map ben waar ik hem wil plaatsen, geeft hij een groen, naar links gericht pijltje als teken dat het oké is. Een twee à drie seconden nadien is het net alsof de pagina lichtjes vernieuwd wordt en staat de film opnieuw in zijn oorspronkelijke map.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het blijft hetzelfde. Lijst met films wordt 'vernieuwd' en de film staat weer waar hij eerst stond.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat is natuurlijk niet normaal. Heb je dit nu nog steeds?
Helemaal in orde.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het blijft hetzelfde. Lijst met films wordt 'vernieuwd' en de film staat weer waar hij eerst stond.
Sorry dat ik het vraag, maar je weet zeker dat je dit adres bekijkt: http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films
en niet http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_movies ?
Het gedrag dat je beschrijft (naar links gericht pijltje, automatisch vernieuwen van een pagina) klinkt niet als de nieuwe functionaliteit, maar als de oude "zware" variant.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Nog een vraagje...
Bij de tekstlijsten staan de paginanummers ook onderaan, wat makkelijk is.
Maar bij de gemengde lijsten is dat niet zo, is het niet mogelijk om dat daar ook toe te passen ? Is wel handig bij lange lijsten.
En het verplaatsen gaat wel hoor, het is effe wennen.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Nog een kleine opmerking.
In de eerste versie kon je zien hoeveel filmen een map bevatte.
Ook dit is in de nieuwe versie niet meer aanwezig.
Komt dat ook terug ?
Bedankt voor de eventuele reactie alvast
Groetjes, Tarkus
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nog een kleine opmerking.
In de eerste versie kon je zien hoeveel filmen een map bevatte.
Ook dit is in de nieuwe versie niet meer aanwezig.
Komt dat ook terug ?
Bedankt voor de eventuele reactie alvast
Groetjes, Tarkus
Ja, ik zal dat op de lijst zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat meen je niet, er staat toch duidelijk eerder in dit topic vermeld (zelfs met plaatjes toegelicht) dat die versie inderdaad niet goed genoeg is, en straks weg gaat, en dat http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films de voorgestelde nieuwe versie is die we kunnen testen. Nogal zonde van de tijd en energie dit allemaal 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat meen je niet, er staat toch duidelijk eerder in dit topic vermeld (zelfs met plaatjes toegelicht) dat die versie inderdaad niet goed genoeg is, en straks weg gaat, en dat http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films de voorgestelde nieuwe versie is die we kunnen testen. Nogal zonde van de tijd en energie dit allemaal 
Maar om de nieuwe versie te gebruiken kan toch niet meer doen dan het vinkje uitschakelen in mijn profiel dat aangeeft dat ik de 'oude, lichtere versie' wil gebruiken? En eenmaal het vinkje uitgeschakeld is krijg ik automatisch http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_movies/
Edit: net even nagezien en opnieuw veranderd in mijn profiel. Met het vinkje aan én uit krijg ik http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_movies/ alhoewel ik nu de oude versie heb tegen ervoor de nieuwe versie.
NumberOne
-
- 1 messages
- 7 votes
Wat zet je onder "mijn films"?
Ik ben nog nieuw en kan het nergens vinden.
Zet je daar de films die je al gezien hebt?
Kan iemand die het antwoord weet een berichtje sturen?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Wat zet je onder "mijn films"?
Ik ben nog nieuw en kan het nergens vinden.
Zet je daar de films die je al gezien hebt?
Kan iemand die het antwoord weet een berichtje sturen?
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar om de nieuwe versie te gebruiken kan toch niet meer doen dan het vinkje uitschakelen in mijn profiel dat aangeeft dat ik de 'oude, lichtere versie' wil gebruiken?
klik op deze url:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dan krijg ik: http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films
Maar hoe houd ik het?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik geef het op
Mijn Films: Ik wil de oude, lichtere versie van deze pagina gebruiken
Ik heb deze NIET aangevinkt en toch heb ik altijd de versie mymovies in plaats van myfilms. Ik heb de nieuwe versie en toch veranderd het niet in myfilms.
Anders geef ik je mijn wachtwoord en kan jij even nakijken wat er mis is. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is niets mis. Ik wil alleen maar graag weten of de nieuwe Mijn Films, die voorlopig tijdens het testen alleen via http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films te bereiken is, goed werkt. That's all, je kunt niets activeren via je profiel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Er is niets mis. Ik wil alleen maar graag weten of de nieuwe Mijn Films, die voorlopig tijdens het testen alleen via http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_films te bereiken is, goed werkt. That's all, je kunt niets activeren via je profiel.
Zo werkt het ja.