- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11862 votes
Volgens mij werkt dat zo niet WhoKnowZ.
magneticdogs
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Mijn Films: In Bezit laadt niet, gaat niet verder bij 159/160:
Ik ben net begonnen met mijn films toe te voegen en kom nu het volgende tegen: Ik kan de lijst In Bezit niet meer openen. Hij gaat niet verder dan 159/160. Iemand bekend met het probleem en eventueel een oplossing?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt een andere weergave kiezen via een van de icoontjes bovenaan de pagina.
magneticdogs
-
- 2 messages
- 0 votes
Ok, het probleem bestaat alleen in de grafische weergave.
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
wimpy08
-
- 2 messages
- 27 votes
hallo
ik heb een lijst gemaakt met films die ik in bezit heb deze staan dan ook in de map 'in bezit' kan iemand mij vertellen hoe ik deze map openbaar kan maken zodat andere gebruikers deze ook kunnen zien?
thnx
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
hallo
ik heb een lijst gemaakt met films die ik in bezit heb deze staan dan ook in de map 'in bezit' kan iemand mij vertellen hoe ik deze map openbaar kan maken zodat andere gebruikers deze ook kunnen zien?
thnx
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als je op de betreffende map gaat staan staan er rechtsboven een aantal knoppen, waaronder een edit-knop (met een potloodje). Onder het tekstvak wat je ziet om de titel aan te passen staat een vakje dat je moet aanvinken om de map openbaar te maken.
Ik heb een lijst als mijn films en nu maak ik nieuwe lijst.
Kan je niet sneller films erin zetten (slepen) naar.
En kan je ook films verwijderen uit lijst ??
Als je op de films klikt krijg ik alleen toevoegen te zien
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
iemand
ik heb een lijst als mijn films en nu maak ik nieuwe lijst.
Kan je niet sneller films erin zetten (slepen) naar.
En kan je ook films verwijderen uit lijst ??
Als je op de films klikt krijg ik alleen toevoegen te zien
Ronny!
-
- 4 messages
- 0 votes
ik weet niet of het al genoemd is, maar mij lijkt het handig als je de films die bij mijn films staan een eigen nummer kunt geven (het nummer in je eigen collectie)
zo kun je je film snel terug vinden
ook het importeren van een csv bestand is erg handig
yoeril
-
- 1 messages
- 0 votes
Het staat bij de "misschien ooit" lijst van updates, maar toch zou ik graag hebben dat je een lijst bij Mijn Films kunt sorteren op genre, score of dergelijke, heel makkelijk als je een film wil zien maar niet direct weet welke 
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Klopt het dat je slechts 3 filmlijsten kunt zien wanneer je het profiel van een gebruiker opent?
Dit is namelijk het geval wanneer je op mijn profiel klikt. Er zijn slechts 3 lijsten zichtbaar, terwijl ik in totaal 5 lijsten heb.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee dat klopt niet, kijk hier maar:
Mochizuki Rokuro's openbare mappen

Wellicht staan de instellingen van de niet zichtbare mappen niet op 'openbaar'.
Klik in Mijn Films op de map. Klik vervolgens op het eerste knopje in de knoppenbalk.
Vink aan 'Inhoud van deze map is openbaar'
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
bedankt, dat had ik inderdaad over het hoofd gezien! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik zou het handiger vinden als dat vinkje standaard aanstaat en je het kan uitvinken als je het niet wilt. Ik vergeet het ook nog wel eens namelijk.
Ik zal ook nog eens verder gaan met ordenen, want het ziet er niet uit zo'n puinhoop.
robertsteven
-
- 1 messages
- 0 votes
help!
ik heb mijn hele dvd collectie in de map "mijn films" gezet.
maar ik ben er nu pas achter dat ze in de map "in bezit" gezet moesten worden om ze aan anderen te kunnen laten zien.
kan iemand mij vertellen hou ik ze het snelst/makkelijkst kan verplaatsen naar de map "in bezit"????
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Door de naam van de map aan te passen. Ga naar de map, klik op het linkericoontje bovenin en pas de naam aan in het schermpje wat dan in beeld komt.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Bij mij lukt dit niet. Ik heb dat probleem ook al eens gehad, maar ik kan niets veranderen aan de map "mijn films".
Ik had dus al mijn geziene films via mijn stemtabel verplaatst naar de map "mijn films", maar ik kon ze van daaruit ook niet in een andere map plaatsen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het hoofdniveau van de mappen is inderdaad niet aan te passen.
Je kunt helaas niet snel makkelijk meerdere films verplaatsen. Het staat op de lijst om hier ooit eens iets aan te gaan doen, mocht ik weer eens in de Mijn Films functionaliteit gaan duiken.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Maar ik kan geen enkele film die in de map "mijn films" staat naar een andere map overbrengen.
Of kan je via je stemtabel rechtstreeks films overbrengen naar bv. de map " geziene films"?
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
'k Ben nogal stom geweest. Ik heb geprobeerd te slepen door op de tekst "mijn films" zelf te gaan staan en dan zo de hele map ineens te verslepen naar een submap.
Maar omdat dit de bovenste map is, gaat dit natuurlijk niet.
Op een film gaan staan en dan zo slepen, dat gaat wel.
Maar dan gaat het wel film per film... of is er ook een manier om ineens alle films van de ene submap te verslepen naar een andere?
Singha
-
- 1 messages
- 140 votes
In De Site > Algemeen > Film verplaatsen of verwijderen uit "Mijn films":
Wie kan mij vertellen hoe ik een film kan verplaatsen van de ene naar een andere map in "Mijn films". Ook lukt het mij niet om een film te verwijderen uit een map.
icewalk
-
- 2 messages
- 1 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
In De Site > Algemeen > Import films mogenlijk?:
Hallo,
ik vroeg me af of het mogenlijk is om bij "Mijn Films" een lijst (txt of csv bestand) te uploaden zodat ik niet alle films handmatig moet toevoegen.. het zijn er namelijk nog al wat 500+
groetjes
patrickvl
-
- 1 messages
- 33 votes
Is er een limiet op Mijn Films? Ik kan niet meer dan 75 films toevoegen.. ??
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Daarvoor moet je clubmanager zijn. Kijk maar.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Is er een limiet op Mijn Films? Ik kan niet meer dan 75 films toevoegen.. ??
Ik heb meer dan 900 films in één map steken, dus dat moet wel een probleempje zijn.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik heb een nieuwe lijst. 'Gezien maar geen stem'. Altijd handig als je de volledige speelduur nog niet hebt gezien of je je niet zoveel meer herinnert !
Stinio
-
- 19 messages
- 120 votes
Ik weet niet of het idee al een keer voorgesteld is geweest (het staat in ieder geval niet in het 'bekende ideeën' topic) maar ik zou het wel makkelijk vinden moest ik bij een film kunnen zien in welke map van 'mijn films' die bepaalde film staat. Zo kan je dan bijvoorbeeld zien of je een film al in je 'nog zien' map gezet hebt, of niet.