• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

Stinio

• 19 messages
  • 120 votes

Geen reactie... dus voorstel afgewezen, vermoed ik dan?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Je kan bij de statistieken-tab van een film kijken of je de film al in een map hebt gestopt. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Stinio wrote:

Geen reactie... dus voorstel afgewezen, vermoed ik dan?

Ik heb heel veel mogelijke verbeterpunten in m'n hoofd zitten mbt Mijn Films, dit is er een van. Ik zal ze eens op de ideeenlijst zetten. Voorlopig moet je het even doen met wat er nu is, helaas.

Stinio

• 19 messages
  • 120 votes

Je kan bij de statistieken-tab van een film kijken of je de film al in een map hebt gestopt. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt.

Ja klopt, maar dan moet je wel in het hele lijstje zoeken naar je map en als je dat zo voor een aantal films moet doen, kan dat wel (relatief) wat tijd in beslag nemen. Dus het zou wel tof zijn moest je het op een iets snellere manier kunnen nakijken...

Stinio

• 19 messages
  • 120 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik heb heel veel mogelijke verbeterpunten in m'n hoofd zitten mbt Mijn Films, dit is er een van. Ik zal ze eens op de ideeenlijst zetten. Voorlopig moet je het even doen met wat er nu is, helaas.

Ok, dank je wel!

Afwachten dus...

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Stinio wrote:

Ja klopt, maar dan moet je wel in het hele lijstje zoeken naar je map en als je dat zo voor een aantal films moet doen, kan dat wel (relatief) wat tijd in beslag nemen. Dus het zou wel tof zijn moest je het op een iets snellere manier kunnen nakijken...

Buiten dat je idee inderdaad een leuke toevoeging kan zijn, gaat het zoeken natuurlijk wat sneller als je met ctrl + F zoekt en je username intypt.

Stinio

• 19 messages
  • 120 votes

Knisper wrote:

(quote)
Buiten dat je idee inderdaad een leuke toevoeging kan zijn, gaat het zoeken natuurlijk wat sneller als je met ctrl + F zoekt en je username intypt.

Klopt, is ook een mogelijkheid...

FLH

• 72 messages
  • 1526 votes

Nu viel me onlangs op dat in mijn filmlijstje alle films ingedeeld zijn op letter, cijfer. Voorheen was dit niet en nu komt dat volgens mij omdat ik over de 100 zit? (ik heb het dan over de openbare filmlijst, die andere gebruikers/bezoekers zien)

Ik heb nu 2 apparte mappen gemaakt juist omdat ik het totale overzicht wel makkelijk vind, inplaats van de "letter, cijfer" selectie.

Misschien (ik weet niet hoever het mogelijk is), is het een idee om een functie te maken dat je kan kiezen of je een "totaal overzicht" of een "letter, cijfer selectie" wilt in je openbare filmlijsten.

Uiteraard maar een suggestie, maar lijkt mij opzich een fijne optie. Verder vind ik de "mijn films" pagina top en erg handig!

Pasion

• 30 messages
  • 243 votes

Ik heb zojuist mijn filmlijst gemaakt alleen het lukt mij niet om hem openbaar te maken.

Heb de help wiki functie gebruikt en die zegt dat ik een hokje moet aanvinken maar die zie ik dus nergens staan

Zou iemand mij kunnen helpen?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ok. ! Het vertrekpunt is deze pagina.

*Links op 'Profiel' klikken.

*Naar 'Mijn Films' gaan.

*Klikken op de lijst in kwestie.

* Rechtsboven zie je daar enkele knopjes staan, je klikt op de uiterst linkse wat heet 'naam,omschrijving en andere instellingen van deze map bewerken'.

* In het dialoogvenster staat bij 'opties' een knopje dat je moet aanvinken onder de naam 'inhoud van deze map openbaar maken'.

Laat me iets weten als het lukt !

Pasion

• 30 messages
  • 243 votes

Heel erg bedankt!

Het is gelukt, ik had echt al die knopjes geprobeerd van het veranderen hoe de films werden getoond behalve dat knopje omdat ik dacht dat het alleen was om de naam enzo te veranderen.

Erg bedankt voor je hulp!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik weet niet of het in dit topic moet.

Maar is het niet leuk om zelf nog een top 10 aan te kunnen maken?

Dit is dan persoonlijk in te vullen. Zo kan je een Top 10 Actie of een Top 10 thriller maken. Maar ook een Top 10 Slechte films of een Top 10 Nederlandse films.

Wat ik graag wil doen is een Top 10 met tips. Meestal heb je van die films die niet gewoon zijn voor je top 10 en hem daar dan ook niet in zet.

Je kunt natuurlijk een lijstje maken in 'mijn films', maar daar kijkt bijna nooit iemand.

FuzzyNL

• 15 messages
  • 493 votes

Klopt het dat je bij een film niet kan zien of deze al in je film lijst staat?

Ik vind het lastig dat ik bij een film die al in mijn lijstje staat deze alsnog kan toevoegen. Ik kan dus niet op de pagina van de film zelf zien of hij al in mijn lijstje voorkomt.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Klopt het dat je bij een film niet kan zien of deze al in je film lijst staat?
Nee. Dat is te zien onder het tabblad statistieken.

Scroll hier maar eens naar beneden, dan zie je op een gegeven moment "Gezien (FuzzyNL)" verschijnen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

chevy93 wrote:

Je kunt natuurlijk een lijstje maken in 'mijn films', maar daar kijkt bijna nooit iemand.

Ik wel je zoekt 7 films en hebt 174 in bezit.

Ik denk niet dat die mogelijkheid er komt. Je zou wel topics met genre kunnen zoeken en daarin gewoon je top 10 neerzetten. Bijvoorbeeld beste actiefilm, zet jij je top 10 neer. Het is maar idee natuurlijk, maar zo doe ik het.

Groet,

Dick

zzbart

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > 2 usability requests:

beste, net lid geworden van deze prachtige site en wat zitten rondklikken

2 zaken die me dadelijk opvallen (en mij persoonlijk als zeer irritant overkomen)

1. als newbie zou ik graag al mijn gekeken films al aanvinken maar dit kan dus niet vanuit de lijstoverzichten, maw ik moet voor al die films eerst naar de detailpagina van de desbetreffende film voor ik hem als 'gezien' kan aanklikken, voor een paar duizend films is dat ontmoedigend

2. als ik naar een film-overicht/detail ga kan ik niet zien of deze al in mijn lijstje staat (laat staan in mijn 'reeds gezien' foldertje), spijtig al was het maar een icoontje dat aangeeft dat deze film in 1 of meer van men lijstjes voorkomt

dat was het voor de rest mooi systeem en leuke site

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

zzbart wrote:

1. als newbie zou ik graag al mijn gekeken films al aanvinken maar dit kan dus niet vanuit de lijstoverzichten, maw ik moet voor al die films eerst naar de detailpagina van de desbetreffende film voor ik hem als 'gezien' kan aanklikken, voor een paar duizend films is dat ontmoedigend

Wat eventueel een optie is: http://www.moviemeter.nl/votingtable

Je kan dan weliswaar niks aanvinken [daarvoor moet je bij icheckmovies.com zijn], maar je kan wel snel een boel stemmen uitbrengen.

Dompi

• 1 messages
  • 21 votes

Kunnen er eventueel meer statistieken teogevoegd worden aan Mijn Films. Bijvoorbeeld de totale lengte van alle films die je gezien hebt, groeperen per regisseur/jaartal/acteur/categorie ...

wayreth

• 24 messages
  • 150 votes

Ik weet niet of deze vraag al gesteld geweest is maar zou het niet enorm tof zijn, als bij de lijsten van mijn films een Vakje staat wat aangevinkt kan worden waarbij staat "uitgeleend" en daarachter een veld waar je een vrije naam kan invullen en de datum waarop je de film uitleent.

Op die manier is het heel gemakkelijk om je eigen uitgeleende dvd's goed bij te houden (vermits de lijst van dvd's in eigen bezit toch gemaakt kan worden).

Nu exporteer ik de hele lijst naar Access en doe dat dan in een database. Maar het zou te gek zijn als dit op moviemeter zelf kon. (deze informatie moet dan uiteraard niet openbaar zijn!).

Of is deze vraag al eens ooit gesteld geweest?

fritsy

• 846 messages
  • 7024 votes

Waarom kan ik mijn sub mappen niet meer in mijn hoofd mappen slepen?

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Hoe kun je ook alweer een map uit de hoofdmap naar een submap verplaatsen?

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Koekebakker wrote:

Hoe kun je ook alweer een map uit de hoofdmap naar een submap verplaatsen?

Iemand?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Vast wel, misschien dat die vraag hierheen kan:

De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Gewoon elke film naar de andere map slepen maar het gaat veel tijd kosten maar het werkt wel .

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Oké, maar hoe maak ik dan en nieuwe map in een submap?

In De Site > Algemeen > Films toevoegen aan "mijn films".:

Ik ben in het bezit van ongeveer 800 films, hoe kan ik die nu op een makkelijke manier toevoegen aan deze tab, zonder mezelf in het zweet te werken op mijn toetsenbord. De films staan in een Word file.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Koekebakker wrote:

Oké, maar hoe maak ik dan en nieuwe map in een submap?

Dat kan volgens mij niet dus dat moet je dan maar eens aan de crew vragen.

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Tsja, daar is dit draadje voor, is het niet?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

filmofieltje wrote:

Ik ben in het bezit van ongeveer 800 films, hoe kan ik die nu op een makkelijke manier toevoegen aan deze tab, zonder mezelf in het zweet te werken op mijn toetsenbord.

Niet. Je kan per keer niet meer dan vijf titels toevoegen.

supermovieman

• 177 messages
  • 551 votes

Hoe kan het dat bij de filmlijsten de posters niet meer te zien zijn?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.