• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

Resurrection

• 104 messages
  • 0 votes

Is het wellicht een idee om meerdere opties te geven om de volgorde van films in "mijn films" te bepalen. Nu is het enkel mogelijk om het op alfabetische te zetten, maar ik zou het ontzettend handig vinden om ze ook op score of jaar van uitgave te kunnen sorteren.

_gebruikersnaam

• 2 messages
  • 0 votes

ik kan geen films erbij zetten, als ik een film wil intypen gaat het meteen weg, kan dit opgelost worden ?

Vinnie_NL

• 30 messages
  • 278 votes

Ik zou het wel handig vinden als ik de mijn filmlijst Gezien weer op 1 pagina kan krijgen. Of in ieder geval 100 films per pagina. Er zitten nu ongeveer 300 films in en het is op het moment erg lastig om alles in 1 overzicht te krijgen. Want nu is alles dus verdeeld over 27 pagina's.

Mijn lijst Nog zien is wel op 1 pagina te zien. Waarschijnlijk omdat hier <100 films in staan.

Zie hier wat ik bedoel:

http://www.moviemeter.nl/us...

Of zie ik iets over het hoofd en is dit het allang mogelijk om mijn filmlijst te bekijken zoals ik het wil?

Frits0610

• 1 messages
  • 0 votes

Is het mogelijk om via de map "mijn films" of "mijn update" een melding/pushbericht/e-mail te krijgen, als een bioscoopfilm op video uitkomt? Het is nl. handig en interessant om bij bioscoopfilmen de nieuwe films te volgen en dan geïnformeerd te worden wanneer ze te huur zijn. Alvast bedankt voor een reactie.

Camorra

• 73 messages
  • 67 votes

In De Site > Algemeen > lag, stotterend, bugs.:

Iemand anders er ook last van dat de zelfgemaakte film lijsten echt irritant bezig zijn? ik heb dan een Wish List en daar wou ik laatst een film van de 2e pagina verwijderen maar ik kreeg hem niet geselecteerd terwijl op de eerste pagina ik dat probleem niet heb. Ook als ik op de 2e pagina zit kom ik niet meer terug op de eerste pagina.

iemand ook dit probleem?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Als je submappen aanmaakt en vult met films, wordt het totaal van de films in de hoofdmap niet gemeld, dat aantal blijft op 0 staan. Ik begrijp wel dat je zelf nogmaals de inhoud van de submappen kunt kopiëren naar de hoofdmap voor een totaaloverzicht, maar het zou geweldig zijn als dit automatisch zou gebeuren. @ Jordy:is zoiets mogelijk?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn ik weet niet of dat logisch is, aangezien bv. besturingssystemen dat ook niet doen. Dan zie je standaard ook alleen het aantal bestanden in de huidige map, en niet opgeteld alles wat er onder zit.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ow, oke. Na uren prutsen met mijn lijstjes kwam het mij opeens heel logisch voor

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Te gek!

(Bij mijn papieren systeem heb ik bij alle films die op tv kwamen maar waarvoor ik geen interesse had een tekentje geplaatst). Zou best handig zijn zo'n optie op de site.

Maar via zo'n lijstje kan ook. Goed idee.

yasaka

• 51 messages
  • 85 votes

In Overigen > Algemeen > Mijn films:

ik heb in mijn account onder mijn films een verlanglijstje aangemaakt.

Met de feestdagen zijn er uiteraard enkele van dit lijstje in mijn bezit gekomen.

iemand een idee hoe je films van een zelf aangemaakte lijst kan verwijderen ?

dit is me niet duidelijk en zou toch wel moeten kunnen vermoed ik

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Je klikt op de film uit het lijstje. Bij de film staan links van de poster in een balk diverse links. Als je klkt op verwijder uit mijn lijstje.... is hij verwijderd.

Op die manier kan je ook weer andere films toevoegen.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Als ik door mijn 'Filmijsten' (inclusief 'mijn films') scroll vind ik het jammer dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen een 'grote' map en kleine mapjes. Zo heb ik nu al vijf (grote) mappen over het IFFR staan en dertien (grote) mappen over de (Wereld)Cinema. Kan er geen mogelijkheid gemaakt worden dat je een grote map aanmaakt en daar kleinere maps in kan plaatsen? Voorbeeld.

Open:

Grote Map: IFFR

Kleine Map: 2008

Kleine Map: 2009

Kleine Map: 2010

Kleine Map: 2011

Kleine Map: 2012

Dicht:

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Je kan wel submappen aanmaken.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Dat klopt. Maar ik zou graag de mogelijkheid willen hebben dat je op de hoofdmap klikt en daar dan die submappen uitkomen en vise versa.

Neem als voorbeeld de map Fietsen. Met als submappen: Frankrijk, Nederland en Spanje. Deze blijven gewoon onder elkaar staan terwijl ik graag een functie erbij zou willen om die als gebruiker zelf te openen of niet. Zodat we niet al die submappen te zien krijgen. Plus het scheelt scrollwerk en het ruimt makkelijk op. Snap je?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ja, zou inderdaad wel een handige toevoeging zijn.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Kun je hier ook even naar kijken en of op reageren, Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

geloof niet dat ik het begrijp

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Het voorbeeld van de fietsen heb ik ondertussen verwijderd. Maar neem nu het IFFR.

Grote map met als naam: IFFR ( http://www.moviemeter.nl/user/65812/films/ )

En dan zou ik het fijn vinden als ik op het ''IFFR'' druk en daar vervolgens de jaargangen uitkomen:

Open:

Kleine Map: 2008

Kleine Map: 2009

Kleine Map: 2010

Kleine Map: 2011

Kleine Map: 2012

En uit de mappen van de jaargangen staan dan gewoon de titels die ik daarin heb toegevoegd.

Dicht:

Nu staan ze dus ''open' en dus als iedere map onder elkaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aha, puur de weergave dus. Dan kan inderdaad wel worden verbeterd, huidige situatie is niet ideaal voor mensen met veel lijsten. Ik zal het op de ideeenlijst zetten, bedankt.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Super. Want ik heb nogal wat lijsten...

In De Site > Algemeen > lijst van Mijn films leeg:

De lijst van mijn films is plotseling helemaal leeg dus waar zijn de films die daar in stonden?

Met vriendelijke groet,

Barry Samson

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

In de database zie ik je films nog gewoon staan. Zie je een wit scherm, of krijg je echt de melding "deze map bevat geen films" of iets in die trant?

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Heb het al een keer eerder geopperd, bij deze nogmaals: is het wellicht (nu of in de nabije toekomst) mogelijk om te zoeken in je eigen 'Mijn films-lijst'?

Zodat je bijv. in je lijst 'Nog Zien' kunt zoeken op genre, acteurs, land of jaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

goed idee inderdaad, misschien in de toekomst

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Thanks, wil die lijst van mij wel eens gaan wegwerken beetje bij beetje...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zou inderdaad erg makkelijk zijn, ik zit nu met een Excel lijst die ik altijd vergeet up te daten

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Hoe kan ik mijn 'idee' nu blijven polsen? Op welke termijn zou dit aangemaakt kunnen worden denkt de crew?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

In principe creëert Jordy nieuwe functies voor de site en daardoor hangt zoiets er sterk vanaf of hij tijd heeft en wat zijn prioriteit op dat moment is. Ik zou er dan ook niet direct op korte termijn op rekenen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.