- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Grip
-
- 13 messages
- 23 votes
Bedankt, Hannibal en de rest. Alles is weer zoals het hoort. Ik denk dat een zeer laat surfavontuurtje verantwoordelijk was voor mijn foutje. 
Wat het denk ik is: als je als (nieuwe) gebruiker al nonchalant klikkend bij iemands stemlijst uitkomt, en je was net nog op de pagina van een film die je goed vond, kun je denken dat de functie 'Toevoegen...' op de film slaat.
Waarom wordt die optie eigenlijk gegeven bij een stemlijst?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de grafische weergave teruggebracht naar 4 kolommen, waarmee volgens mij een prima compromis is bereikt. Als iemand nog fouten ziet in de opmaak, svp een screenshot plaatsen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Tiens, als ik in Opera naar Mijn films ga, is er helemaal geen enkele map of film meer te zien, behalve de prullebak en een logo'tje 'nieuwe map'. In IE is alles wel normaal, maar het verbaast me vooral omdat vorige week of zo alles wel nog in orde was. Niet zo belangrijk, want ik gebruik toch de twee browsers door elkaar, maar wel opvallend.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet wat een tiens is, maar hier werkt het in ieder geval gewoon in Opera.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nooit van gehoord, ik dacht dat ik uitgescholden werd 
moeras
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > mijn films:
waarom geen hyperlink van mijn films naar de film zelf, net zoals bij imdb.com
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
die is er ook, gewoon op de titel klikken.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik kan mijn films niet verwijdered. Wanneer ik ze in de prullenbak plaats verdwijnen ze voor even, maar wanneer ik weer terugkeer naar mijn films staan ze er allemaal weer.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Had ik eerst ook, maar toen ik een uur later terugkwam waren ze wel weg. Even geduld dus.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
En bij mij zijn ze inmiddels inderdaad ook weg.
ehuurman
-
- 120 messages
- 734 votes
Ik zou graag het lijstje 'mijn films' willen vullen met ongeveer 250 dvd's die ik heb. Kan ik dit (via een csv-import o.i.d.) ineens inladen? Ik zie het namelijk niet zo zitten om 250 zoekacties uit te voeren 
Regendrup
-
- 11 messages
- 147 votes
In Film > Algemeen > Problemen met "Mijn Films":
hoi,
Ik besloot vandaag op moviemeter het onderdeel "mijn films" te updaten, omdat mijn filmcollectie weer een heel stuk is uitgebreid.
Maar voor ik het wist, zijn alle films uit "mijn films" verdwenen, en nu moet ik helemaal opnieuw beginnen. Ik weet niet hoe het gebeurd is, en of het herstelbaar is, maar mijn probleem is groter.
Ik probeerde de "lord of the rings" films toe te voegen om te beginnen met een nieuwe lijst, maar als ik ze toe voeg en dan ga kijken, staan ze er niet bij. Ik heb ze tot drie keer toegevoegd, maar nog steeds niets. Ik heb via de profielpagina de lichtere versie van de pagina ingeschakeld, maar nog steeds niets.
Ondervindt er nog iemand problemen hiermee en wat is eraan te doen?
Dankjewel!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Even uitloggen en internet wegklikken. Daarna weer het internet op en inloggen en ze staan er waarschijnlijk weer. Werkt bij mij in ieder geval altijd.
Bitking
-
- 140 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > KWAADWILLIGE BUG GEVONDEN!:
Hoi, ik heb een zéér irriterend probleem/bug gevonden op deze site.
Ik was pas gisteren lid, logde in, ging naar 'mijn film' en daar voegde ik een map aan toe, dit ging zonder problemen.
Toen ik de map in de prullenbak deed en dan de pagina vernieuwde bleef de map staan in plaats dat de map verwijderd zou moeten zijn.
Toen dacht ik dat dat een kleine bug was, ik ging naar mijn profiel en onderaan zag ik een optie om van de nieuwe versie naar de oude versie te gaan van 'mijn films'. Ik heb die dus aangevingt en toen ik op 'mijn films' klikte crashte mijn pc bijna, alles zat vast.
Hier een screenshot tijdens dat mijn pc vast zat:
Daarna toen ik alles toch afgesloten heb, probeerde ik weer naar 'mijn films' te gaan zonder de opties te veranderen en ja hoor, de pc zat weer ff vast en zelfde probleem als op de screenshot.
Toen ik weer naar de nieuwe versie ging kreeg ik gewoon dit, meteen plusje naast 'nieuwe map', waardoor je nog meer 'nieuwe map' -en zag.
Ik kan de mappen echter niet verwijderen! Ik heb de map al 10 keer naar de prullenbak gesleept en 10 keer de pagina vernieuwd en browser afgesloten en opnieuw opgestart enzovoort.
Ik hoop dat iemand mij begrijpt en dat hiervoor een oplossing zal komen.
Alvast bedankt...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hoi, ik heb een zéér irriterend probleem/bug gevonden op deze site.
Ik was pas gisteren lid, logde in, ging naar 'mijn film' en daar voegde ik een map aan toe, dit ging zonder problemen.
Toen ik de map in de prullenbak deed en dan de pagina vernieuwde bleef de map staan in plaats dat de map verwijderd zou moeten zijn.
Toen dacht ik dat dat een kleine bug was, ik ging naar mijn profiel en onderaan zag ik een optie om van de nieuwe versie naar de oude versie te gaan van 'mijn films'. Ik heb die dus aangevingt en toen ik op 'mijn films' klikte crashte mijn pc bijna, alles zat vast.
Hier een screenshot tijdens dat mijn pc vast zat:
Daarna toen ik alles toch afgesloten heb, probeerde ik weer naar 'mijn films' te gaan zonder de opties te veranderen en ja hoor, de pc zat weer ff vast en zelfde probleem als op de screenshot.
Toen ik weer naar de nieuwe versie ging kreeg ik gewoon dit, meteen plusje naast 'nieuwe map', waardoor je nog meer 'nieuwe map' -en zag.
Ik kan de mappen echter niet verwijderen! Ik heb de map al 10 keer naar de prullenbak gesleept en 10 keer de pagina vernieuwd en browser afgesloten en opnieuw opgestart enzovoort.
Alvast bedankt...
Als je bij profiel Ik wil de oude, lichtere versie van deze pagina gebruiken aanvingt krijg je een andere versie waarmee het wel lukt. Bij mij was dat zo.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, maar niet kwaadwillig. Ik zal in ieder geval nu even de mappen verwijderen, en later uitzoeken hoe dit komt
Bitking
-
- 140 messages
- 0 votes
Vervelend, maar niet kwaadwillig. Ik zal in ieder geval nu even de mappen verwijderen, en later uitzoeken hoe dit komt
peterbrk
-
- 1 messages
- 1 votes
In De Site > Algemeen > 1000 mapjes:
Hoi,
Ik heb gisteren mijn account aangemaakt en nu zie ik als ik uitlog wel bijna 1000 mappen, ik krijg ze niet weg, iemand een idee hoe dat gekomen is en hoe ik ze weg krijg? Of weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen en een nieuwe kan maken?
Groetjes, Peter
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Raar!
Hoe bedoel je 1000 mappen? Waar?
Vrees dat het niets oplost als je een nieuw account aanmaakt.
Je kunt er ook voor kiezen niet meer uit te loggen. Als er verder geen mensen van je pc gebruik maken is dat een optie.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In De Site > Algemeen > 1000 mapjes:
Hoi,
Ik heb gisteren mijn account aangemaakt en nu zie ik als ik uitlog wel bijna 1000 mappen, ik krijg ze niet weg, iemand een idee hoe dat gekomen is en hoe ik ze weg krijg? Of weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen en een nieuwe kan maken?
Groetjes, Peter
ik log me eigen nooit uit eigenlijk ik blijf altijd aangemeld op mijn laptop.
dus geen idee hoe ik je kan helpen misschien niet meer afmelden als je kunt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat Peter in Mijn Films bedoelt, bekende bug. Ik zal voor nu de mappen handmatig even opschonen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gelijk even gezorgd dat dit niet meer voor komt, als het goed is. Ik heb wat moeten opschonen in de database, hopelijk is er niets kwijt geraakt
Nicol
-
- 5 messages
- 187 votes
In De Site > Algemeen > Mappen in Mijn Films steeds verdwenen.:
Ik wilde even melden dat als ik nieuwe mappen toevoeg aan Mijn Films of deze mappen verplaats, deze de volgende keer verdwenen zijn. Ik ben zo een hoop mappen kwijt geraakt met lijsten en al, die ik de afgelopen maanden heb toegevoegd. Nu heb ik alles maar in de prullenbak gegooid want zo werkt het dus ook niet echt.
Groeten
Nicol
Gerritj
-
- 233 messages
- 7 votes
Is het ook mogelijk de lijst MIJN FILMS te printen
En zo ja : Hoe?
en zo nee: Jammer
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt natuurlijk gewoon de pagina uitprinten via je browser, of anders kun je via het "csv" linkje een bestand maken dat je bv. in Excel kunt opslaan of uitprinten