• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

Djeckson

• 58 messages
  • 324 votes

Mijn Films ziet er anders uit en langzamer als ervoor.

zou je aub weer kunnen veranderen het oude template layout met de oranje achtergrond die was super fijn

thanks.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Djeckson wrote:

Mijn Films ziet er anders uit en langzamer als ervoor.

zou je aub weer kunnen veranderen het oude template layout met de oranje achtergrond die was super fijn

thanks.

Net hetzelfde probleem als hier.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb wat scrollprobleempjes verholpen, en via je profiel kun je nu optioneel de oude versie weer aanzetten

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Het eerder genoemde probleempje is inderdaad verholpen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

Ik heb wat scrollprobleempjes verholpen, en via je profiel kun je nu optioneel de oude versie weer aanzetten

Tof zeg! Alles werkt weer zoals vroeger. Tevredenheid en dankbaarheid: dat is weelde in topvorm.

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

En hoe verwijder je ze uit mijn films nu?

Edit: Never mind, al gelukt

Edu

• 90 messages
  • 190 votes

Het werkst steeds beter, alleen het vervelende is nu dat hij na elke keer slepen nog steeds de pagina vernieuwd ook ondanks dat de film voor de vernieuwing al weg is(IE7).

manic

• 474 messages
  • 1375 votes

WOW

jurgenxxm

• 15 messages
  • 265 votes

In Overigen > Algemeen > Verwijderen films uit lijst mijn films:

Hallo, misschien een vreemde vraag, maar het lukt mij niet om films te verwijderen uit de lijst 'Mijn Film'. Als ik de film aanklik die al in mijn lijst staat krijg ik alleen de mogelijkheid om hem toe te voegen.

Wie heeft de verlossende tip ?

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

slepen naar prullenbak

jurgenxxm

• 15 messages
  • 265 votes

Tommeh wrote:

slepen naar prullenbak

Wat kan het leven eenvoudig zijn, bedankt voor de logische tip.

mOOse

• 31 messages
  • 56 votes

ik vind dat nieuwe systeem van Mijn Films echt slecht, veel trager dan voorheen en als je een film naar een submap sleept klappen ze raar half over elkaar heen, waardoor het allemaal lastig te lezen en te verslepen is. Geef mij die oude maar weer...

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Jordy wrote:

via je profiel kun je nu optioneel de oude versie weer aanzetten

Fijn, de oude filmlijstjes zijn nl. een stuk overzichtelijker dan de nieuwe poster-gallerijen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onbegrijpelijk, ik gruwel echt als ik de oude versie weer zie

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Om te beginnen is het nieuwe systeem een stuk overzichtelijker. Wanneer ik voorheen door 'mijn films' scrolde keek ik te makkelijk over bepaalde titels heen. Ik had dan ook rond de 300 films in die map. Omdat dit huidige systeem zowel de titel als cover van de film laat zien en minder films per pagina bevat heb ik daar dus geen last meer van. Daarnaast ziet het er ook vreselijk mooi uit, maar dan stoor ik me weer aan die typische windows icoontjes. Ook heb ik last van hetzelfde probleem als de andere users, laadtijden duren inderdaad ietwat te lang.

Oja bij de allereerste BETA versie had ik geen problemen, maar sinds Jordy het systeem heeft proberen aan te passen staan de films op de eerste pagina door elkaar. Screenshot volgt nog ...

Uiteraard een complimentje voor de rest

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Artifact wrote:

Ik had dan ook rond de 300 films in die map.

Ik heb in de map 'mijn films - in bezit' 3800 titels staan. En jij klaagt.

mOOse

• 31 messages
  • 56 votes

Jordy wrote:

via je profiel kun je nu optioneel de oude versie weer aanzetten

OK, beter, ik had het nog niet gezien. Alleen eerst gingen de mapjes met "Mijn Films" (en sub-mappen) mee naar beneden, dat gebeurt nu niet meer (op meerdere PC's/laptops met verschillende browsers getest).

Iemand een oplossing?

bvd

Edu

• 90 messages
  • 190 votes

Jordy wrote:

Super! Als het nieuwe allemaal wat beter werkt ga ik zeker weer naar terug.

Trouwens ik heb nog een foutje gevonden bij het oude filmlijst systeem. Wanneer ik een subfolder heb aangemaakt in een subfolder van Mijn Films kom ik er niet meer bij als ik op het + druk voor de subfolder. Kan dat kloppen? (IE7)

doorzetterke

• 10 messages
  • 18 votes

hoi, wat verderop werd de vraag 'hoe een film te verwijderen' nog gesteld, maar er is geen antwoord op geschreven. Daarom hoop ik dat er iemand mij toch kan zeggen hoe je een film uit je filmlijstje kunt halen? bedankt..ciao

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Naar de prullenbak slepen....

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Wanneer ik dat doe komt de film trouwens er direct weer te staan. Wanneer ik opnieuw inlog zijn ze wél weg.

doorzetterke

• 10 messages
  • 18 votes

ow ja, nu zie ik het...dus gewoon verslepen. Oké bedankt voor het supersnelle antwoord...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Edu wrote:

Wanneer ik een subfolder heb aangemaakt in een subfolder van Mijn Films kom ik er niet meer bij als ik op het + druk voor de subfolder. Kan dat kloppen? (IE7)

Geen idee, voor de oude Mijn Films functionaliteit los ik geen bugs meer op.

Grip

• 13 messages
  • 23 votes

Hoi admin(s), ik heb iets vreemds te melden.

Ik heb volgens mij andermans films in Mijn Films staan. Opeens zitten er 196 films in, terwijl ik er pas een stuk of 2 heb toegevoegd.

Ben gewoon goed ingelogd, m'n Top 10 en recente stemmen zijn allemaal van mij.

Ik ben nog niet zo lang member, dus ik weet niet of dit meer voorkomt. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor een reactie!

PS: Gisteren was er nog niks aan de hand.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Grappig, ik had hetzelfde op musicmeter. Een hele lading albums in mijn lijst die ik niet eens kende.

Ik verdacht mezelf ervan dat ik iets neurotisch had, waardoor ik ongemerkt vaak op die 'voeg toe aan mijn albums' lijstje klikte, maar bij mijn films staat alles zoals het hoort. .

Iets vreemd dus.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

kos wrote:

Ik verdacht mezelf ervan dat ik iets neurotisch had, waardoor ik ongemerkt vaak op die 'voeg toe aan mijn albums' lijstje klikte

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Grip wrote:

Hoi admin(s), ik heb iets vreemds te melden.

Ik heb volgens mij andermans films in Mijn Films staan. Opeens zitten er 196 films in, terwijl ik er pas een stuk of 2 heb toegevoegd.

Je kunt met één klik de gehele top 250 toevoegen aan 'mijn films'. Waarschijnlijk stond je op één of andere lijst (bijv. een stemlijst van een user) en heb je in één keer de hele lijst toegevoegd.

(afbeelding)

Als ik hier klik staan er in één keer honderden films in 'Mijn Films'

Wat moet ik doen?

Net zo snel als je een map kunt vullen kun je hem ook legen.

(afbeelding)

Je kunt het beste de complete map legen en die twee films die je er in had staan er weer handmatig in zetten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dit probleem komt me wat te vaak voor. Ik zal op de lijst zetten om een "weet je het zeker" waarschuwing te bouwen, in het geval van grote lijsten die aan Mijn Films worden toegevoegd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Om de Internet Explorer problemen bij de grafische modus te verhelpen staan er nu als tijdelijke oplossing "afbreek-streepjes" in lange woorden (dit lijkt het probleem te verhelpen?).

Geen mooie oplossing helaas, maar het lukt me maar niet om dit titel in alle browsers fatsoenlijk onder het postertje te krijgen. Voor ik er meer tijd in ga steken... is die titel wel zo belangrijk? Is een poster alleen niet herkenbaar genoeg in grafische modus, en dan de titel alleen zichtbaar als je over de poster zweeft?

Ik zal er in ieder geval later weer even induiken.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Na, ik vind een titel erbij wel zo duidelijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.