- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Leuke vernieuwde optie, maar ik heb geen enkel idee hoe ik een film uit een map moet flikkeren. Iemand?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dank U! Ben dan ook nooit zo handig in die dingen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee ik laat het hier even bij voor nu, volgens mij is het voor bijna iedereen inmiddels goed bruikbaar. Bekende openstaande puntjes zijn:
- wat opmaakissues, vnl. in IE6
- sommigen (met trage of brakke pc?) ervaren grote traagheid , misschien moet de oude versie voor die mensen maar optioneel teruggezet worden
Zal komende week even kijken wanneer ik hier tijd en zin voor heb
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Het zou idd super zijn als de oude versie kan gekozen worden, want ik ben door het nieuwe systeem helaas mijn twee filmlijsten kwijt (moet dus alles opnieuw invoeren). En verder moet ik erg lang wachten voordat ik mijn films kan zien die ik pas heb ingevoerd.
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
hey super hoe de ( mijn film pagina ) is geworden echt leuk
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het zou idd super zijn als de oude versie kan gekozen worden, want ik ben door het nieuwe systeem helaas mijn twee filmlijsten kwijt (moet dus alles opnieuw invoeren). En verder moet ik erg lang wachten voordat ik mijn films kan zien die ik pas heb ingevoerd.
Eh ja zo werkt dat dus niet helemaal. Je krijgt dan gewoon de oude functionaliteit, maar met dezelfde data. Er komt dus dan niet ineens oude inhoud van mappen terug ofzo.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Hoe kan ik de filmlijsten ik tekstversie zetten ?
Als ik dat doe bij mijn eerste pagina en ik ga naar m'n tweede pagina staan er weer grafische afbeeldingen, doe ik die weer in tekst gaat het wederom naar pagina 1. Ik kan dus nooit een andere pagine in tekstvorm zetten.
Ik vond het oude systeem trouwens veel beter. Waarom, en dit gebeurt op vele sites, iets dat goed werkt toch maar steeds veranderen ??????
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Ik vind het er veel mooier uitzien! Alleen ctrl + muisklik (openen in nieuw tabblad) werkt jammer genoeg niet. Zou dat misschien nog veranderd kunnen worden?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als ik dat doe bij mijn eerste pagina en ik ga naar m'n tweede pagina staan er weer grafische afbeeldingen, doe ik die weer in tekst gaat het wederom naar pagina 1. Ik kan dus nooit een andere pagine in tekstvorm zetten.
Ik vond het oude systeem trouwens veel beter.
Bij mij hetzelfde. Ik kan ook geen film meer 'verslepen' naar een andere map. Dan komt er altijd zo'n rood verbodstekentje en keert de gekozen film terug naar zijn eerste positie.
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Ik vond het oude systeem trouwens veel beter. Waarom, en dit gebeurt op vele sites, iets dat goed werkt toch maar steeds veranderen ??????
Ik heb ook liever gewoon de tekstvorm (als het kan op 1 pagina). 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik dat doe bij mijn eerste pagina en ik ga naar m'n tweede pagina staan er weer grafische afbeeldingen
Dit probleem zou met een refresh alvast verholpen moeten zijn
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij hetzelfde. Ik kan ook geen film meer 'verslepen' naar een andere map. Dan komt er altijd zo'n rood verbodstekentje en keert de gekozen film terug naar zijn eerste positie.
Ik zal er naar kijken. Hoe gaat het met de snelheid? Indien nodig zal ik dus als optie de oude versie terugzetten, als het echt een issue is. Even geduld nog.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het er veel mooier uitzien! Alleen ctrl + muisklik (openen in nieuw tabblad) werkt jammer genoeg niet. Zou dat misschien nog veranderd kunnen worden?
Eerst deden de linkjes het helemaal niet, dus het is al een vooruitgang
maar ik zal er naar kijken
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Ik zal er naar kijken. Hoe gaat het met de snelheid? Indien nodig zal ik dus als optie de oude versie terugzetten, als het echt een issue is. Even geduld nog.
Ik zou graag hebben dat er een mogelijkheid bestaat om de oude versie terug te zetten hoor.
Ik waardeer je werk dat je wil doen om de site te verfraaien, maar toch geef ik de voorkeur aan de oude manier.
Alvast bedankt
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Hij verspringt nu steeds van grafisch naar tekst en weer andersom en verder kan ik soms de films niet slepen (krijg ik kruisje) naar een andere map en na een tijdje weer wel (krijg ik vinkje). En het slepen schiet niet echt op...
Ik vind het ook mooier geworden, maar ja het oude werkte gewoon fijner en stuk sneller, hopelijk is het anders mogelijk dat deze nieuwe functie beta word en dat de oude functie weer terug komt, totdat het nieuwe soepel en goed werkt. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee ik ga gewoon in de loop van de week zorgen dat de foutjes er uit zijn, en als laatste pas de oude versie als optie inbouwen. Het lijkt me geen ramp om even een paar dagen iets minder functionaliteit te hebben, en als dat wel zo is moet je Firefox maar even installeren.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nieuwe versie (doe voor de zekerheid even een harde refresh als je problemen hebt):
- slepen van films naar mappen moet geen onterechte "dat mag niet" icoontjes meer geven
- als het goed is kun je weer dingen in een nieuw venster, nieuwe tab etc openen in grafische modus
bekende openstaande punten
- opmaakissues bij erg veel pagina's
- opmaakissues in IE6 ("gaten")
- oude versie als alternatief bieden
- bij lage resoluties valt het menu soms buiten beeld
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
- als het goed is kun je weer dingen in een nieuw venster, nieuwe tab etc openen in grafische modus
Het werkt als een tierelier. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alle openstaande bugjes zouden weggewerkt moeten zijn.
Zijn er nog mensen die ECHT problemen met deze nieuwe versie hebben? Dus niet van "mwah die andere vond ik iets fijner" ofzo, maar dat het ECHT niet fatsoenlijk werkt?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Bij mij heeft het altijd gewerkt, en ik vind het een hele verbetering
. Het gaat zelfs veel vlotter dan vroeger, want toen had ik altijd erg veel last met het verslepen in Opera.
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Het werkt nu idd beter, alleen zit er nog helaas een enorme vertraging wanneer ik een film heb gesleepd naar een andere map (IE7).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het werkt nu idd beter, alleen zit er nog helaas een enorme vertraging wanneer ik een film heb gesleepd naar een andere map (IE7).
Waar het vroeger in IE6 een droom was werkt het nu onwaarschijnlijk slecht. Films waren vroeger per 100, nu per 50. Ik had net geen negen minuten nodig om van de laatste pagina (pagina 1, 2, 3, 4 (...) 60, 61, 62 (...) 72, 73, 74, 75) naar pagina 61 te komen doordat het zeer traag laadt. Om dan te merken dat ik een film die laag in de lijst staat niet naar desgewenste map kan verslepen omdat de gegevens van de map 'Mijn films' en bijhorende submappen niet meer mee naar beneden gaan zoals vroeger. Dus kan ik enkel nog de eerste circa twintig films verlepen naar een andere map.
Of misschien moet ik een 3000-tal films wegdoen, dan zou het al heel wat sneller gaan. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het gaat zelfs veel vlotter dan vroeger, want toen had ik altijd erg veel last met het verslepen in Opera.
Ik heb het gevoel dat die problemen nu overgezet zijn naar IE.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Om dan te merken dat ik een film die laag in de lijst staat niet naar desgewenste map kan verslepen
Sorry, maar dat is gewoon niet waar. Getest in IE6 en IE7, als je begint met slepen komt het menu in beeld. De pagina linkjes ben ik ook nog niet helemaal tevreden over, daar ga ik nog iets op verzinnen.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Sorry, maar dat is gewoon niet waar. Getest in IE6 en IE7, als je begint met slepen komt het menu in beeld. De pagina linkjes ben ik ook nog niet helemaal tevreden over, daar ga ik nog iets op verzinnen.
Nou....ik moet bekennen dat dat tot voor kort (gisteren?) bij mij ook gebeurde hoor. Bij de onderste films kreeg ik een rood verbodtekentje en kreeg ik die met geen mogelijkheid verplaatst. Maar net weer even getest, en nu springt inderdaad het menu in beeld en lijkt het als een zonnetje te werken! 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Het menu springt bij mij (in FireFox) inderdaad in beeld, maar dan behalve de bovenste, de prullenbak dus. Sterker nog, als het hele menu inclusief de prullenbak in beeld staat en ik klik op een plaatje, dan verschuift het hele scherm, zodat precies de prullenbak buiten beeld valt. Ik kan de gekozen film dan wel in één van de andere mappen stoppen (want die staan wel in beeld), maar ik kan dus niks weggooien. Dit probleem heb ik trouwens zowel bij de grafische als de tekstweergave.