- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Hmm, dan ben ik dus de enige die de oude versie mooier vind. Vooral die typische windows icoontjes vind ik niet echt bij de site passen, en misschien moet het ook nog wat beter afgewerkt worden. Maar oke, het is nog in ontwikkeling, dus ik mag eigenlijk niet klagen. 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Bij de titel onder de plaatjes worden buitenlandse tekens niet herkent. In mijn films had ik bijvoorbeeld Život a Neobyčejná Dobrodru... staan en dat ziet er als volgt uit:

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zeker een mooie verbetering!
Een kleine opmerking: Ik krijg een link naar een film pas geopend als ik er met rechtermuisknop op klik en kies voor openen in nieuw venster. (ik gebruik firefox 2.0.0.1)
Ik heb daar ook last van. Ik denk toch dat dat waarschijnlijk een bugje in (de huidige versie van) Firefox is, het is gewoon een correct html-linkje wat er onder de poster staat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De veranderingen zijn doorgevoerd. Mensen die de oude versie al bekeken hadden moeten de pagina misschien even "hard" refreshen. Als er problemen zijn hoor ik ze graag.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
De vernieuwde mijn films pagina werkt bij mij niet echt goed. Bij nog zien heb ik nog een submap. Wanneer ik een film toevoeg aan de algemene nog zien map gaat de submap plots naar boven en staan ze over elkaar heen getypt. Hierna kan je ook niets meer in een van beide mappen plaatsen. Daarnaast is het wat vreemd dat wanneer ik een film in een map plaats de film gewoon blijft staan aan de rechterkant na het plaatsen. Ga ik naar tekstversie is de film weg, maar kom ik terug in grafisch staat de film er weer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er lijkt in IE6 inderdaad nog iets niet goed te gaan, zal er even naar kijken
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Wanneer ik een film toevoeg aan de algemene nog zien map gaat de submap plots naar boven en staan ze over elkaar heen getypt. Hierna kan je ook niets meer in een van beide mappen plaatsen. .
Dat had ik zojuist ook. Ziet er verder wel goed uit!!!
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Gaat een paar keer goed, dan gaan ze weer over elkaar staan. Volgensmij luistert het slepen nu veel nauwkeuriger, kan dat er mee te maken hebben?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Geweldig goed gedaan en een dikke proficiat aan de bedenker van dit. Alles staat er erg mooi en overzichtelijk bij 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
als je een film wilt bekijken door op de koppeling te drukken dan gaat de koppeling niet open. De koppeling gaat alleen open als je er rechts op klikt en deze koppeling openen in een nieuw venster. Lukt dit bij andere mensen?
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Er staan allemaal andere beschrijvingen boven mijn mappen als ik gewoon via mijn openbaar profiel naar mijn filmlijsten kijk. Andere teksten dan die ik zelf heb ingevoerd. Verder ziet het er allemaal gelikt uit, goed bezig!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
als je een film wilt bekijken door op de koppeling te drukken dan gaat de koppeling niet open. De koppeling gaat alleen open als je er rechts op klikt en deze koppeling openen in een nieuw venster. Lukt dit bij andere mensen?
Dit lijkt me helaas een bug van Firefox, of gaat dit in andere browsers ook fout?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er staan allemaal andere beschrijvingen boven mijn mappen als ik gewoon via mijn openbaar profiel naar mijn filmlijsten kijk. Andere teksten dan die ik zelf heb ingevoerd. Verder ziet het er allemaal gelikt uit, goed bezig!
Ai vervelende bug inderdaad. Helaas zijn alle omschrijvingen verloreren gegaan, die zul je even opnieuw in moeten voeren.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
IE6 hier ...
Hier ook. In 'mijn films' staat alles door elkaar en wil haast niet meer laden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat bedoel je precies met "alles staat door elkaar"?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat bedoel je precies met "alles staat door elkaar"?
Tot gisteren stonden al mijn films in de lijstjes netjes zoals ze in 'Gebruikers' staan, met de lijstnummers bovenaan.
Nu staan die lijstnummers ook bovenaan, met de films niet meer zoals in 'Gebruikers' maar blanco. Klik ik bijvoorbeeld op mijn films, dan duurt het drie tot vier minuten voor ze verschijnen (moeten zeer lang 'laden') en verschijnen de foto's van de films met de titels eronder.
De onderste foto's lopen doorheen de lijstnummers die daar ook verschijnen. Ik heb al geprobeerd om ze in 'teksformaat' te zetten maar het werkt niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, die traagheid, ik begrijp niet precies hoe dat kan. De problemen zitten in ieder geval niet aan de serverkant.
Ik zal in ieder geval de komende dagen alle probleempjes proberen op te lossen wat betreft de opmaak enzo. Laten we even aankijken of er meer mensen zijn met deze problemen, en wat we er aan kunnen doen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
De volgende 165 gebruikers zijn momenteel aanwezig: 
Is dat geen nieuw record ?