• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Hannibal wrote:

Kan dat eigenlijk ook in de bovenste hoofdmap? (de map 'mijn films' waar de films binnenkomen)

Die optie heb ik alleen bij de submappen.

Mijn Films

openbaar: nee | hier komen toegevoegde films binnen: ja

acties: nieuwe submap

Dit is het bovenste niveau van je Mijn Films pagina's. Je kunt films aan je Mijn Films pagina's toevoegen via het "naar Mijn Films" linkje dat je bij elke film ziet staan. Alle films die je op deze manier toevoegt komen in deze map binnen. Je kunt deze vervolgens verplaatsen naar de gewenste map. Deze bovenste map kan niet zichtbaar gemaakt worden voor andere users.

Klopt dus, kan alleen in eigen aangemaakte submappen. Dus dat wordt slepen voor Faar...

Faar

• 9 messages
  • 1 votes

Doom wrote:

(quote)

Mijn Films

openbaar: nee | hier komen toegevoegde films binnen: ja

acties: nieuwe submap

Dit is het bovenste niveau van je Mijn Films pagina's. Je kunt films aan je Mijn Films pagina's toevoegen via het "naar Mijn Films" linkje dat je bij elke film ziet staan. Alle films die je op deze manier toevoegt komen in deze map binnen. Je kunt deze vervolgens verplaatsen naar de gewenste map. Deze bovenste map kan niet zichtbaar gemaakt worden voor andere users.

Klopt dus, kan alleen in eigen aangemaakte submappen. Dus dat wordt slepen voor Faar...

Nou het moet dan maar. Ik ben al blij dat ik mijn andere 66 films nog moet toevoegen.

*haalt een diepe zucht en gaat aan de slag*

baudrate

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo,

Is het wellicht mogelijk dat iemand mij helpt met het inlezen van een lijst films vanuit IDMB. Ik heb zo'n 180 films in MyMovies van IMDB staan, en zou ze graag overgooien naar Moviemeter. Echter, om dat handmatig te doen is veel werk...

Ik kan een lijst met tt-nummers aanleveren, zou dat helpen?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Als ik bij mijn films kies voor 'genereer stemtabel' krijg ik:

TEXT_VOTINGTABLE_NO_FILM_SELECTED

Het was gemakkelijk omdat ik na een tijdje dvd's thuis te bekijken zo kon kijken op welke films ik nog niet gestemd heb.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

baudrate wrote:

Ik kan een lijst met tt-nummers aanleveren, zou dat helpen?

Helaas momenteel niet mogelijk, misschien in de toekomst.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Film Pegasus wrote:

Als ik bij mijn films kies voor 'genereer stemtabel' krijg ik:

TEXT_VOTINGTABLE_NO_FILM_SELECTED

Het was gemakkelijk omdat ik na een tijdje dvd's thuis te bekijken zo kon kijken op welke films ik nog niet gestemd heb.

Gaat op de lijst!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het verplaatsen van films naar andere mappen (hopelijk) verbeterd. Ik hoor graag of er nog problemen zijn, bijvoorbeeld in Explorer waarin ik niet kan testen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Ik hoor graag of er nog problemen zijn

Blijkbaar geen problemen, misschien hebben we met de zojuist geplaatste wijzigingen meer geluk? Het bewerken van titel, opties en omschrijving gaat als het allemaal goed is gegaan nu een stuk sneller en gemakkelijker... als het tenminste duidelijk genoeg is

sombogywogy

• 50 messages
  • 369 votes

Hey

Ik was benieuwd (misschien op de verkeerde plek, of heb ik zelf wel niet goed gekeken) of het mogelijk is om AL de films waar ik een cijfer op gegeven heb, op een of andere manier te zien in een lijstje ofzoiets.

Alvast bedankt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Klink linksboven in het scherm op je username. Klik vervolgens op 'stemmen'.

http://www.moviemeter.nl/user/29695/votes/4.5

sombogywogy

• 50 messages
  • 369 votes

oke, bedankt!

l--i--e--s

• 2 messages
  • 1 votes

hey,. ik heb een vraagje..

kan ik op deze site films downloaden of bekijken?

of weten jullie een site waar dat kan??

bijvoorbaat dank

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

l--i--e--s wrote:

hey,. ik heb een vraagje..

kan ik op deze site films downloaden of bekijken?

Nee.

of weten jullie een site waar dat kan??

bijvoorbaat dank

Hier of hier.

l--i--e--s

• 2 messages
  • 1 votes

ja dankje wel zelva.

maar dat bedoel ik niet.. ik bdoel gewoon een site waar ik een titel intyp en dat ik dan op play kan drukken .. bestaat dat

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Mocht je op zoek zijn naar sites die dat aanbieden zonder de regels in acht te nemen moet je hier even kijken.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

We discussieren hier dus niet over illegale downloads, laat dat duidelijk zijn.

In De Site > Algemeen > Mijn Films.:

Ik had bij mij lijst nog zien 4 films toegevoegt en toen ging ik uitloggen om te kijken of ik ze zag.Nee ik zie alleen nog zien

Merel_*

• 48 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Kan film niet toevoegen!:

Ik wilde een film toevoegen, dat lukte.. Heb ik 'm daarna per ongeluk uit Mijn films verwijderd. Wil ik heb opnieuw toevoegen, kijk ik bij Mijn films, staat ie er niet! :S

Iemand enig idee hoe dit kan?

Thanks!

~Erik~

• 16 messages
  • 128 votes

In De Site > Algemeen > Mijn films:

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf vandaag aangemeld bij Moviemeter, dus weet (blijkbaar)nog niet veel van het gebruik.

Bij het deel van 'Mijn films' kan ik maar niet mijn top 10 verwijderen uit het gedeelte 'Nog zien'. Ik druk ze elke keer weg, maar als ik daar dan weer ga kijk staan ze er weer. Weet iemand hoe ik dit helemaal weg kan krijgen?

Alvast bedankt!

Groet,Erik

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Als het goed is kan je als acties "verwijder map"doen. Zo niet dan staat er naast elke film een kruisje, als je die aanklikt verwijder je de film uit de lijst.

appollonia

• 38 messages
  • 44 votes

Ik ben nog maar een paar dagen geleden aangemeld maar ik heb alweer het gevoel dat ik met een filmrecensent getrouwd ben! LOL! Daar was ik dus mee getrouwd.

Ik haat lijstjes en betweters. Mijn lijstje hangt echt van mijn bui af hoor. Ik heb zoveel films gezien.......zoveel goeie en zoveel slechte. En ze zijn allemaal verschillend van genre. Je kan ze niet eens vergelijken. Dus wat is nu de nr 1? Weet ik veel.......

Ik wil alleen Luchino Visconti niet onvermeld laten. Omdat ik hem dankbaar ben dat ik via zijn films schoonheid in al zijn vormen heb leren waarderen.

~Erik~, ik zit ook maar te klooien met hoe deze site te gebruiken. Ik wilde net een bericht verbeteren. Dat lukte dus mooi niet. Want ik las een paar domme taalfouten helaas als het al geplaatst is kan je het niet meer verbeteren dus. Vervelend. Hiet ook niet! He......

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

appollonia wrote:

Ik haat lijstjes en betweters.

Dan kun je je lol op hier.

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

appollonia hoort op het lijstje van mensen die NIET van lijstjes houden.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

appollonia wrote:

Ik ben nog maar een paar dagen geleden aangemeld maar ik heb alweer het gevoel dat ik met een filmrecensent getrouwd ben! LOL! Daar was ik dus mee getrouwd.

Je kan precies niet van die 'ex' van jou zwijgen. Er is een oud gezegde dat luidt 'Waar het hart van vol is, loopt de mond van over."

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

De knock-out afdeling lijkt me echt iets voor jou, Appollonia

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er is een nieuwe versie van Mijn Films in ontwikkeling. Het is grotendeels dezelfde functionaliteit als nu, maar dan wat mooier en stabieler. Het is gebouwd met een stuk opensource code dat ik ergens vond, het was dus niet zo veel werk om te bouwen.

Hij is te vinden via http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_movies2/

Hij is grotendeels af, ik ben alleen nog van plan om de mogelijkheid te bouwen om optioneel toch een "ouderwetse" tekstversie te bekijken.

Benieuwd of jullie dit een leuke verbetering vinden, en als je het leuk vindt om te testen hoor ik graag hier of je rare dingen tegen komt. Ik wil graag dat het 100% werkt (in IE6, IE7 en de meest recente Firefox, Opera en Safari) voor we de oude versie vervangen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het ziet er iig er leuk uit! Mooi, Jordy.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ziet er erg mooi uit. Propleempje is dat toen ik zojuist een film toevoegen zou aan een mapje, een submap deze zelfde map overlapte.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Een mooie verbetering jordy.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Zeker een mooie verbetering!

Een kleine opmerking: Ik krijg een link naar een film pas geopend als ik er met rechtermuisknop op klik en kies voor openen in nieuw venster. (ik gebruik firefox 2.0.0.1)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.