- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Nog een keer gecheckt voor de zekerheid, maar hij staat er echt niet gelijk bij.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Internet Explorer. Als het wel werkt in Firefox ga ik die wel gebruiken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dat de mensen met problemen IE gebruiken, ik zal daar nog 's naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Internet Explorer. Als het wel werkt in Firefox ga ik die wel gebruiken.
Nou het moet natuurlijk gewoon (gaan) werken in Explorer
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Opera:
- de lay-out komt er niet goed uit (de folderstructuur om het zo even te noemen is te hoog)
- zowel nog zien als In bezit komt twee keer voor in de lijst.
Dat zijn de eerste twee dingen die opvallen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dat in Explorer inderdaad een JavaScript fout is te zien. Ik zal vanavond even kijken of ik tijd heb om de grootste problemen te fixen, jammer dat dit gisteren niet al naar voren is gekomen.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Jordy!
Het werkt bijna perfect volgens mij, alleen heb ik nu spontaan 2 x dezelfde map
.

Als ik een nieuwe film toevoeg, dan komt hij ook bij allebei de mappen erbij. Als ik over beide mappen heen ga met mijn muis, dan staat bij beiden (linksonder in FireFox):

Raar?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ook. Twee maal 'nog zien' en twee maal 'in bezit'.
Wat ik niet goed begrijp is dat, wanneer ik een film 'sleep' van 'mijn films' naar mijn map met 'dvd's' ik deze opnieuw moet selecteren bij de film zelf om hem een tweede maal te plaatsten in bijvoorbeeld de map 'in bezit'. Kan men niet gewoon een film kopiëren?
R.
-
- 66 messages
- 3613 votes
Wordt dat "meerdere films tegelijk verplaatsen" erg gemist? Ik vond het niet zo nodig, maar misschien heb ik het mis. Dan moet ik even een manier verzinnen waarop je dan meerdere dingen verplaatst, om met checkboxjes te werken zoals in de oude situatie vind ik wat omslachtig.
Door mij wel een beetje
, meestel dump ik een hele hoop films bij mijn films en sorteer ik ze later uit.
Is het niet mogelijk om meerdere films met de muis te selecteren en dan te verslepen? zoals bv in windows verkenner.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat ik niet goed begrijp is dat, wanneer ik een film 'sleep' van 'mijn films' naar mijn map met 'dvd's' ik deze opnieuw moet selecteren bij de film zelf om hem een tweede maal te plaatsten in bijvoorbeeld de map 'in bezit'. Kan men niet gewoon een film kopiëren?
Niet zo vijandig gelijk speedy
Je mist het kopiëren, staat genoteerd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou ik heb in ieder geval dat probleem opgelost met die dubbele mappen, als het goed is. Dat probleem dat sommigen hebben met 'ik moet eerst uitloggen voor ik een toegevoegde film zie' kan ik niet reproduceren, ook in Explorer werkt het goed. Misschien is het toevallig opgelost door de dingen die ik net gewijzigd heb, als het nog een keer voor komt hoor ik het graag. Ik zal later (komend weekend misschien) verdere verbeteringen doen, als er grote bugs als deze naar voren komen probeer ik dat tussendoor even te doen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Niet zo vijandig gelijk speedy
Je mist het kopiëren, staat genoteerd.
Ik ben helemaal niet vijandig hoor. Misschien een beetje 'gekookt' door het weer, maar anders, niks mis. 
En de dubbele mappen zijn inderdaad verdwenen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat andere probleem (films verschijnen niet in de lijst) doet zich nog steeds voor? Ook als je na een paar seconden nogmaals de Mijn Films pagina laadt?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Stomme vraag misschien, maar kan er ergens een tellertje komen dat aangeeft hoeveel films er in een map staan? Ik wou graag een to-see-lijst van steeds 100 films aanhouden, maar het is zo'n gedoe om dat steeds na te tellen (maar misschien ben ik de enige die het systeem op zo'n manier zou willen gebruiken). CSV-export (dat tellen makkelijk zou moeten maken) geeft overigens een 'onbekende fout'; weet niet of dat al ergens gemeld is (loop nogal achter met updates op het moment), en als ik de de lijst van een user bekijk (en via die weg bekijk ik dan ook m'n eigen lijst vaak), zie ik daar ueberhaupt geen CSV-export-link?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nou ik heb in ieder geval dat probleem opgelost met die dubbele mappen, als het goed is.
Ik heb nog steeds een dubbele map.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik begin er de 'draai' van weg te krijgen en het valt nog best mee. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Stomme vraag misschien, maar kan er ergens een tellertje komen dat aangeeft hoeveel films er in een map staan? Ik wou graag een to-see-lijst van steeds 100 films aanhouden, maar het is zo'n gedoe om dat steeds na te tellen (maar misschien ben ik de enige die het systeem op zo'n manier zou willen gebruiken). CSV-export (dat tellen makkelijk zou moeten maken) geeft overigens een 'onbekende fout'; weet niet of dat al ergens gemeld is (loop nogal achter met updates op het moment), en als ik de de lijst van een user bekijk (en via die weg bekijk ik dan ook m'n eigen lijst vaak), zie ik daar ueberhaupt geen CSV-export-link?
Tellertje is alleen te zien bij meerdere pagina's, denk ik, zal ik toevoegen. Je andere puntjes gaan ook op de lijst, bedankt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb nog steeds een dubbele map.
verholpen
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik had net 50 films stuk voor stuk gekopieerd naar Mijn Films en er is er maar 1tje doorgekomen
Die andere kan ik allemaal niet meer vinden. Ook heb ik per ongeluk die ene film bij 3 mappen gezet en ik krijg ze niet meer verwijderd uit de verkeerde 2. Dan klik ik op het rode kruisje en dan blijft ie er gewoon staan. Vaag...:/
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik wil graag films laten binnenkomen in de bovenste map, in 'Mijn films'. Maar ik kan die map niet bewerken en dus ook de 'nee' bij 'hier komen toegevoegde films binnen' niet veranderen. Op dit moment staat dus alles op 'nee' en als ik dan een film toevoeg dan lukt dat natuurlijk niet
Heb het geprobeerd en er kwam een berichtje dat er een onbekende fout gebeurd was en dat de beheerder van de site was verwittigd: nu weet je dus wat er aan de hand was 
Heb nu maar een extra submap gemaakt om binnenkomende films in te verzamelen, maar het is een beetje een onduidelijk systeem zo.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er was inderdaad een probleem waarbij er soms geen "inbox" bekend was, sorry, dit is nu opgelost. Het idee (misschien te onduidelijk) was dat je inbox de bovenste map is TENZIJ je ergens anders een vinkje hebt staan. Daarom is er dus geen reden om de hoofdmap te bewerken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan klik ik op het rode kruisje en dan blijft ie er gewoon staan. Vaag...:/
Kun je eens proberen de pagina "hard" te refreshen, via CTRL+f5? anders is de "FunWebProducts" die je in je Explorer hebt geinstalleerd misschien de boosdoener, geen idee wat dat doet nl. (spyware?)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja het is nu weer goed, ze zijn opeens weg dus het zal wel goed zijn
thnx iig 
edit: Hij voegt nog steeds geen films toe. Misschien ligt het aan dat mun computer op dit moment wat traag is, of omdat ik gewoon dom ben en er nks van snap
Als ik films toevoeg staat er nog steeds: Er zijn geen films in deze map bijgekomen, of zoiets. Snap er nog niet zoveel van, werk nu ook pas voor het eerst met de 'Mijn Films' optie 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
..."hard" te refreshen, via CTRL+f5?
Wat is eigenlijk het verschil tussen hard en zacht verversen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op elke pagina worden een paar externe bestanden bijgevoegd. Een stylesheet, een javascript bestand, etc.
Als je een pagina gewoon opvraagt ("zacht verversen") denken de meeste browsers: "hey, dat bestand heb ik al, dat ga ik niet opnieuw opvragen", waardoor het ZOU kunnen zijn dat je soms een verouderd javascript bestand gebruikt. Bij een harde refresh dwing je de browser (meestal) om de pagina compleet opnieuw binnen te halen, inclusief alle plaatjes, javascript-bestanden, enz.
Bij echt grote veranderingen geef ik het bestand daarom een andere naam, zodat deze sowieso automatisch door iedereen opnieuw gedownload wordt.
Faar
-
- 9 messages
- 1 votes
Ik wil graag een link van Mijn Films-lijst hebben.
Nu heb ik gisteren films in de "mijn films" map geplaats die ik niet openbaar maken. Ik kwam er later pas achter dat als ik een nieuwe map maak ik hem meteen openbaar kan maken.
Iemand enig idee hoe ik alsnog mijn lijst openbaar kan maken? Ik heb namelijk geen zin om de 90 films in een nieuwe map te schuiven.
Er komen er nog een hoop bij.
Alvast bedankt.
Faar
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Als je op 'bewerk map' klikt staat er daarna een vakje met 'openbaar' dat je kunt aanvinken (of uitvinken).
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Kan dat eigenlijk ook in de bovenste hoofdmap? (de map 'mijn films' waar de films binnenkomen)
Die optie heb ik alleen bij de submappen.
Faar
-
- 9 messages
- 1 votes
Kan dat eigenlijk ook in de bovenste hoofdmap? (de map 'mijn films' waar de films binnenkomen)
Die optie heb ik alleen bij de submappen.
Ja dat bedoel ik nou ook.
Alleen heb ik moeite dingen op een duidelijke en simpele manier uit te leggen. 
X Faar