• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

R.

• 66 messages
  • 3613 votes

Mijn complimeten! Heb er lang opgewacht, ik gebruikte het namelijk best veel. Het werkt perfect hier. Ik mis alleen de optie om meerdere films te selecteren en te verplaatsen. Of zie ik iets over t hoofd?

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Het ziet er inderdaad erg goed uit, maar ik kan alleen de films die ik verwijderd heb, niet opslaan.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Ik kom er net achter dat wanneer je je opnieuw inlogd, de wijzigingen zijn opgeslagen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jorick wrote:

ik kan alleen de films die ik verwijderd heb, niet opslaan.

Wat bedoel je hiermee? Wat wil je opslaan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je wilt ze zo hard verwijderen, dat je er op wilt slaan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

De link naar De FAQ verwijst niet naar de FAQ.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hmn bedankt, heb het snel even gefixed

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik kan de bovenste map 'Mijn films' niet openbaar maken denk ik, want daar staat geen link om te bewerken.

[edit] oke, tekstje niet gelezen Is wel onduidelijk met die voetnoot die zegt dat alle bovenliggende mappen onopenbaar moeten staan als je een lijst openbaar wilt hebben[/edit]

Mijn lijst met submaps is ook veel langer dan het vakje dat er links voor is voorzien en barst er een beetje uit, dat komt natuurlijk omdat ik al die regisseurs apart heb gezet, mij stoort het niet echt maar wou het even melden

Als je rechts je films uit een lijst bent aan het bekijken en je scrollt omlaag, dan komt links het overzichtje van de mappen mee naar beneden, maar op een nogal rare manier in die zin dat het soms hapert en dan ineens wegspringt of zo.

Voor de rest geen opmerkingen

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Toch wel: als je op een link naar een film klikt, verandert de cursor niet in een handje maar in zo'n kruisvormig pijltje. Eerst werkte de link ook niet maar verdween de naam van de film uit het lijstje (hoewel niet definitief, als je terug komt staat ie er terug) maar toen ik nog eens probeerde werkte de link wel. Internet Explorer weeral?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Freud wrote:

Mijn lijst met submaps is ook veel langer dan het vakje dat er links voor is voorzien en barst er een beetje uit

Ik zal het eens testen met een groot aantal mappen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Freud wrote:

Toch wel: als je op een link naar een film klikt, verandert de cursor niet in een handje maar in zo'n kruisvormig pijltje. Eerst werkte de link ook niet maar verdween de naam van de film uit het lijstje (hoewel niet definitief, als je terug komt staat ie er terug) maar toen ik nog eens probeerde werkte de link wel. Internet Explorer weeral?

Het zou in Explorer ook gewoon moeten werken allemaal. De cursor verandert inderdaad in zo'n pijltje om duidelijk te maken dat je kunt slepen. Als je dit echter niet doet, en gewoon klikt zonder te verplaatsen, zou de film gewoon geopend moeten worden. Als je wel gaat slepen maar de map "mist", zou de film terug moeten springen naar z'n oorspronkelijke positie.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Inderdaad, werkt perfect. Ik had dat slepen niet door

Een klein opmerkingetje nog: als je bij een user naar zijn lijsten gaat kijken, zie je alle lijsten gewoon na elkaar, en verdwijnt het systeem met sublijsten. Is dat niet zonde van het hele idee?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Freud wrote:

als je bij een user naar zijn lijsten gaat kijken, zie je alle lijsten gewoon na elkaar, en verdwijnt het systeem met sublijsten. Is dat niet zonde van het hele idee?

Ja eigenlijk wel, ik zal daar nog eens naar kijken.

Wordt dat "meerdere films tegelijk verplaatsen" erg gemist? Ik vond het niet zo nodig, maar misschien heb ik het mis. Dan moet ik even een manier verzinnen waarop je dan meerdere dingen verplaatst, om met checkboxjes te werken zoals in de oude situatie vind ik wat omslachtig.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik denk het niet, dat slepen gaat wel erg gemakkelijk zo.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Ben blij dat het weer terug is iig. Dank daarvoor!

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Jordy, Ik probeer nieuwe films toe te voegen maar het werkt helaas nog niet?

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Bij mij wel

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Japie Mol wrote:

Jordy, Ik probeer nieuwe films toe te voegen maar het werkt helaas nog niet?

Lukt het je wel om bv. films aan je updates toe te voegen? Welke browser(versie) gebruik je?

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Jordy excuus nu werkt het wel

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Jordy wrote:

(quote)

Wat bedoel je hiermee? Wat wil je opslaan?

Ik wilde mijn wijzigingen opslaan (door bijvoorbeeld een functie als "wijzigingen opslaan"), maar de wijzigingen gaan pas van kracht wanneer je opnieuw bent ingelogd.

Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben?

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Bij mij valt het op dat je eerst even weg moet gaan van moviemeter voordat je toegevoegde film erbij staat.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik doe ook niets anders dan prutsen. Misschien ligt het aan mij, maar de vorige versie was veel gebruiksvriendelijker.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Net mijn mapje mijn DVD's weggegooid omdat hij er opeens 2 keer stond, na het weggooien was hij helemaal weg, gelukkig had ik nog niet zo veel films toegevoegd maar het is wel lullig...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

feanaro surion wrote:

Bij mij valt het op dat je eerst even weg moet gaan van moviemeter voordat je toegevoegde film erbij staat.

Dit begrijp ik dus niet. Als je op "naar mijn films" klikt, en je gaat direct daarna naar de Mijn Films-pagina, dan staat de film er nog niet tussen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

speedy23 wrote:

Ik doe ook niets anders dan prutsen. Misschien ligt het aan mij, maar de vorige versie was veel gebruiksvriendelijker.

Misschien kun je iets specifieker zijn, ik wil natuurlijk graag verbeteringen doorvoeren als dat nodig is, maar het is me tot nu nog niet helemaal duidelijk wat de problemen zijn

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

feanaro surion wrote:

Net mijn mapje mijn DVD's weggegooid omdat hij er opeens 2 keer stond, na het weggooien was hij helemaal weg, gelukkig had ik nog niet zo veel films toegevoegd maar het is wel lullig...

Ik heb ineens ook mijn map "nog zien" er twee keer in staan, waarvan er één leeg is.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dit begrijp ik dus niet. Als je op "naar mijn films" klikt, en je gaat direct daarna naar de Mijn Films-pagina, dan staat de film er nog niet tussen?

Klopt.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Jordy wrote:

(quote)

Jawel hoor, ik heb gisteren Goodbye Lenin toegevoegd en hij stond er gelijk bij.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hannibal wrote:

Ik heb ineens ook mijn map "nog zien" er twee keer in staan, waarvan er één leeg is.

Okee, dit is een duidelijk probleem.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Welke browser(+versie) gebruiken de mensen die problemen hebben? Het is nl. getest in Firefox, Opera en Explorer

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.