- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Vraag:
Ik wil graag neerzetten welke films ik allemaal in bezit heb, en er staat ook zo'm map als je naar mijn films gaat, maar ik snap er niks van! Kan iemand mij helpen? 
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
danku 
Eigenlijk stom dat ik daar zelf niet op ben gekomen... 
Valenov
-
- 3 messages
- 22 votes
bij De Site > Algemeen > Mijn Films: bewerken / selectie verwijderen:
Hallo,
Ik heb een film bij 'In Bezit' geplaatst, die daar niet hoort. Ik kan hem helaas niet verplaatsen. De site luistert niet naar de opdracht die ik geef als ik op 'selectie verplaatsen' klik.
Oplossingen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er was al een topic over deze functionaliteit, bericht verplaatst.
Waarschijnlijk heb je een oude versie van Internet Explorer. Daar schijnt het niet te werken. Browser upgraden dus!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Werkt in IE inderdaad niet. Heb nu Mozilla en het werkt uitstekend.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In normale IE versies (alles na het verschrikkelijke 5.5) zou het wel gewoon moeten werken toch?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
In normale IE versies (alles na het verschrikkelijke 5.5) zou het wel gewoon moeten werken toch?
Heb op werk 4.0, maar dat werkt prima verder.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb op werk 4.0, maar dat werkt prima verder.
Weet je dat zeker? Volgens de statistieken is er deze hele maand maar 4 keer een pagina opgevraagd met IE 4.0
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Weet je dat zeker? Volgens de statistieken is er deze hele maand maar 4 keer een pagina opgevraagd met IE 4.0
Vrijwel zeker, maar niet 100%. Ik zal het over 2 weken voor je checken als ik even niks te doen heb daar...
Merkwaardig eigenlijk; IE 4.0 loopt daar nog veel beter en sneller dan FireFox hier. Maar dat ligt aan mijn pc denk ik...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ben er onlangs mee begonnen inderdaad. Zal wel het weekend van 18/19 juni worden voor het klaar is, wil het nl. goed doen 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Ben er onlangs mee begonnen inderdaad. Zal wel het weekend van 18/19 juni worden voor het klaar is, wil het nl. goed doen 
De lijstjes die op de oude site zijn samengesteld zijn toch nog wel bewaard gebleven mag ik hopen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
oh wacht helemaal geen rekening met GTA San Andreas gehouden, ik doe geen verdere uitspraken over wanneer bepaalde dingen af zijn voorlopig 
=Wizard=
-
- 2 messages
- 21 votes
Kan nu al een paar maanden geen films toevoegen aan Mijn Films....hoop zeker dat het dit weekend weer gefixt is
Greetz.;)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan nu al een paar maanden geen films toevoegen aan Mijn Films
Opvallend, het is pas iets meer dan een maand geleden uitgeschakeld
Yup. Het is af, gaat zondag online.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Yup. Het is af, gaat zondag online.
YES! Bedankt.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Eindelijk! Lang op lopen wachten, en uitijndelijk uit verveling al mijn films maar in een Word bestand getypt:) Nu kan ik het goed krijgen!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
gaat zondag online.
Oh dat is vandaag he? 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Oh dat is vandaag he? 
Eindelijk is hij terug
Jordy
(slijm) 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bij mij werkt het nog niet. Kan de lijsten nog niet openen.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Bij mij ook nog niet.Maar we kunnen wel al zien in welke lijst(en) een film(s) zit.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Bij mij kan je de mapjes zien(even een voorbeeld:
-Mijn films
-Mijn video's
-Mijn DVD's)
maar nog niet de inhoud ervan.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Voor de mensen die er echt wat mee doen zou ik het zeker op de site houden.
Persoonlijk doe ik er weinig mee ..
Beetje nutteloos om mijn collectie erop te zette, alhoewel het natuurlijk wel handig is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Beetje nutteloos om mijn collectie erop te zette, alhoewel het natuurlijk wel handig is.
Nutteloos maar wel handig? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou volgens mij moet het werken, rare dingen of suggesties voor verbeteringen hoor ik graag