• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Eeehm...als ik nu een film wil verwijderen uit mijn lijstje "nog zien" gaat dat niet meer. ik selecteer 'm en dan verwijder selectie...niks...blijft gewoon staan. (krijgen jullie al hoofdpijn? )

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn ja dit is ook weer niet de bedoeling

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ben ik inderdaad vanmiddag ook achter gekomen, precies hetzelfde probleem als zombie ...

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Heb ook hetzelfde probleem...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal het vanavond even oplossen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gefixed als het goed is

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Check!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Bij mij werkt het nu ook ! Uitstekend werk, Jordy !

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is het misschien mogelijk om ervoor te zorgen dat je een film niet dubbel kan toevoegen in je lijst?

Soms weet ik niet of ik er al een heb toegevoegd en dan moet ik weer heel de lijst afzoeken.

Tis maar een vraag.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

AHWA wrote:

Is het misschien mogelijk om ervoor te zorgen dat je een film niet dubbel kan toevoegen in je lijst?

Kan dat dan wel?

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Jordy schreef:

(quote)

Kan dat dan wel?

Ik vrees van wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik krijg een foutmelding als ik een film dubbel probeer toe te voegen (wat ook niet de bedoeling is).

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Jordy wrote:

Ik krijg een foutmelding als ik een film dubbel probeer toe te voegen (wat ook niet de bedoeling is).

Dat is al een tijdje zo.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Inderdaad, hier ook. Maar ik vind het wel handig zo, je kan zien of je die film al gehad hebt.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Ik krijg helaas geen foutmelding, bij mij wordt een film gewoon dubbel toegevoegd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Twee keer in dezelfde map, Patrick?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

speedy23 wrote:

Inderdaad, hier ook. Maar ik vind het wel handig zo, je kan zien of je die film al gehad hebt.

Nou die bug gaat er toch echt uit, hij moet gewoon niets doen als je een film voor de tweede keer toevoegt

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Jordy wrote:

Twee keer in dezelfde map, Patrick?

Ja, als ik 12 Angry Men toevoeg aan mijn nog zien lijstje, komt hij er twee keer in te staan. Althans ik heb het zo ingesteld dat alles naar mijn nog zien lijstje gaat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De bug is er nu uit volgens mij

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Jordy wrote:

De bug is er nu uit volgens mij

Klopt, mooi.

hkl073

• 1 messages
  • 0 votes

bij De Site > Algemeen > Toevoegen grote hoeveelheid films naar "mijn films":

hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik heb zelf een hele berg films op dvd (800+).

Als die-hard filmliefhebber wil ik wat? films toevoegen aan 'mijn films'. Alleen om dat een voor een te doen is ondoenlijk.

Is er een manier om bijvoorbeeld een overzicht van films te selecteren in zoekvenster en door aan te vinken toe te voegen aan de filmlijst ?

Of een andere methode ?

Graag een reactie....

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb datzelfde probleem

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoi, welkom. Je bericht kon prima in dit bestaande topic, volgende keer svp de search gebruiken.

Het staat op de todo-lijst om dit mogelijk te maken. Voorlopig hebben andere functionaliteiten een hogere prioriteit, sorry.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Erg leuke verbetering, ik ben onder de indruk. Enige nadeel is wel dat je enkel alfabetische lijstjes kunt maken, en geen bepaalde volgorde kunt geven, maar ik begrijp dat dat nogal veel gedoe geeft (en veel plaats opeist ook waarschijnlijk)

Is er ergens een forum topic voor mensen die een interessante lijst hebben gemaakt en dat even willen melden? De 'to see' en 'in bezit' lijstjes van andere mensen vind ik niet zo interessant (sorry hoor) maar misschien zijn er mensen die een lijst hebben gemaakt van alle films met vier a's in de titel gemaakt door 43-jarige Canadezen of zo en die dat met de rest van de site willen delen?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Nog een opmerking: ik ben bezig een nogal lange lijst van erg goede films in te geven, en om die wat overzichtelijk te houden heb ik voor elke regisseur een submap gemaakt, want anders verandert het toch maar in een chaotisch gedoe. De submappen verschenen gewoon in de volgorde dat ik ze aanmaakte, maar vanaf de 30e komt elke nieuwe map schijnbaar willekeurig ergens midden tussen de andere terecht. Dat stoort mij absoluut niet want de volgorde was toch al willekeurig, maar ik vond het wel eigenaardig. Maar misschien was het ook niet de bedoeling om meer dan 30 submappen te gaan maken...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

"Het leven is een submap."

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Tiens, het is ineens in orde?! De service is hier uitmuntend snel!

(of het moet gewoon tijdelijk geweest zijn)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou er is vanmiddag niets aan gedaan hoor...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Freud wrote:

Enige nadeel is wel dat je enkel alfabetische lijstjes kunt maken, en geen bepaalde volgorde kunt geven

Zal ik ook op de lijst zetten

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Jeuh...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.