- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
Vreemd, dat hoort helemaal niet te kunnen (films dubbel in een lijst).
zelfde probleem
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat heb ik geprobeerd, maar dubbele films gaat niet bij mij.
Dan krijg ik wel het bericht: Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gaat op de lijst, zal komend weekend weer even aan de site gaan prutsen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Vreemd, dat hoort helemaal niet te kunnen (films dubbel in een lijst).
Jordy dat kan alleen als je al een film in bv je collectie hebt en hem daarna nogmaals toevoegd bij mijn films. Daarna kan nr 2 ook bij je collectie worden gevoegd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha, op die manier. Dáár een checkje vergeten in te bouwen, blijkbaar
John Doe
-
- 916 messages
- 2122 votes
Zo even 333 films toegevoegd die ik nog moet zien.
zombie
-
- 987 messages
- 6099 votes
Komt er ook een top 100 met de meeste films in bezit? 
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Is op zich een leuk idee, maar waarschijnlijk ga ik daar niet in voorkomen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik dacht juist dat hij bedoelde welke film door de meeste mensen in hun collectie zit.
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
en top 100 films die het meest in bezit zijn 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Waarschijnlijk zal dit te ingewikkeld zijn, maar:
Ik heb een eigen 'Turkse toplijst' ingevoerd (nageaapt van Ramon K
). De films daarin staan echter op alfabetische volgorde, terwijl ik ze gerangschikt wil hebben naar hun 'goedheid'.
Is zoiets mogelijk?
ichi
-
- 788 messages
- 7208 votes
ik heb hetzelfde probleem als wat ramon k had. hij verspringt weer op hetzelfde. Ik probeer internet explorer te upgraden...maar snap er niks van. Ik heb windows 98 en versie 5.00 wat moet ik precies downloaden en waar kan ik dat doen?
Anders moet ik weer bij iemand anders slepen(vandaar dat er wel al wat in mijn lijst staat).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Sorry, het wordt eentonig:
http://www.mozilla.org/product...
Dan heb je je browser ge-upgrade en hoef je internet explorer niet meer te gebruiken. 
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Anders moet ik weer bij iemand anders slepen(vandaar dat er wel al wat in mijn lijst staat).
ichi
-
- 788 messages
- 7208 votes
Thanks kappeuter. Het werkt. Wat wel vaag is: Ik verwijder de films uit het nog zien mapje, blijkt dat daarna er weer films missen uit 'mijn films'. Dat waren 2 pagina's, nu slechts 1. Maar goed, ik vind de verloren films wel weer terug. Mijn pc is al een oudje, daar zal het wel aan liggen...toch raar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan heb je je browser ge-upgrade en hoef je internet explorer niet meer te gebruiken. 
Maar toch, dat moet niet nodig zijn. Het is voor mij alleen erg lastig om een oude Explorer te installeren. Nou ja, dat kost me teveel tijd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nope..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mijn pc is al een oudje, daar zal het wel aan liggen...toch raar.
Inderdaad raar, zal komend weekend eens naar de problemen met de Lijsten kijken
ichi
-
- 788 messages
- 7208 votes
Wat ik in bezit heb is voornamelijk op VHS. Ik heb slechts een paar dvd's. Ik zal het nog wel even duidelijk aangeven. Firefox werkt vooralsnog...misschien dat ik het alleen voor moviemeter ga gebruiken. VHS heeft de toekomst! 
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
ichi
-
- 788 messages
- 7208 votes
OK, godvrdrd... kalm, kalm blijven Ichi 
Ik eindelijk via mozilla alles bij elkaar gesprokkeld wat nog niet in de lijsten stond(een stuk of 50). Hup, selecteren, hup naar in bezit en daarna selecteren en naar in bezit nog zien....gelukt! Dus dan het bijelkaar gesprokkelde zootje films selecteren en verwijderen...hup, jippie. Nou, leuk hoor, zijn ze ook verwijdert uit de beide lijsten. What the fuck...
Ik wordt er een beetje moe van...hoe kan dat nou weer. Iemand een suggestie hoe ik het nog een keer kan doen zonder in de stress te schieten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hoe kan dat nou weer.
Klinkt als een bug, naar...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb ook problemen. Het zal wel weer ergens mijn schuld zijn hoor. In mijn films (die ik kan zien) staan er op dit ogenblik een 300-tal films. Ik tracht ze zichtbaar te maken voor de andere users, en ik kan er maar 101 zichtbaar maken (tot aan de letter C). Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? Waarom enkel deze 101 en niet onmiddellijk alle films?
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Heb mijn dvd's nu al wat in orde gebracht , bij " in bezit " ontbreken er wel nog veel. Erg goede en passende functie , jordy ..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb ook problemen. Het zal wel weer ergens mijn schuld zijn hoor. In mijn films (die ik kan zien) staan er op dit ogenblik een 300-tal films. Ik tracht ze zichtbaar te maken voor de andere users, en ik kan er maar 101 zichtbaar maken (tot aan de letter C). Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? Waarom enkel deze 101 en niet onmiddellijk alle films?
Zie je wel dat het weer mijn schuld is!!! Kopiëren deed ik gewoon naar Mijn Films, in plaats van naar Mijn Films > In Bezit.
Ik ben soms een kieken zeg... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik eindelijk via mozilla alles bij elkaar gesprokkeld wat nog niet in de lijsten stond(een stuk of 50). Hup, selecteren, hup naar in bezit en daarna selecteren en naar in bezit nog zien....gelukt! Dus dan het bijelkaar gesprokkelde zootje films selecteren en verwijderen...hup, jippie. Nou, leuk hoor, zijn ze ook verwijdert uit de beide lijsten. What the fuck...
Deze bug is verholpen.