• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Zou het mogelijk zijn om bij "Mijn films", net als bij "Mijn updates", zo'n rood kruisje bij de films te plaatsen (eventueel alleen de tekst-weergave) om de films te verwijderen? Als je namelijk veel films wil verwijderen, word je best wel simpel van dat gesleep naar de prullenbak. En bij "Mijn updates" gaat dat juist supersnel met één muisklik.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Dat zou inderdaad wel handig zijn. Ik hou met die lijst m'n dvd-collectie bij, maar af en toe gaat er wel een de deur uit. Films die ik toch niet goed vind en dan maar aan m'n broer kado doe. Maar dan moet die film wel uit de lijst. Met dat slepen naar de prullenbak is dat wel wat omslachtig...

DIXI

• 49 messages
  • 171 votes

Misschien dat de vraag al gesteld is maar ik ben lange tijd afwezig geweest van de site.

Is er een manier dat je meerdere films kan aanvinken in een lijst en dan in één keer toevoegen aan mijn films? Ik heb namelijk 200+dvds en is erg veel werk elke titel op te zoeken en vervolgens op 'toevoegen aan mijn films' te klikken.

Volgens mij ben ik erg omslachtig bezig ofniet?

alvast bedankt!!

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Als je via de zoekfunctie een lijst met films hebt gekregen, kun je deze films allemaal tegelijk naar "mijn films" verplaatsen door in het kadertje bovenaan de lijst te klikken op "naar mijn films".

acties: maak CSV-export | genereer stemtabel | naar Mijn Films | naar Mijn Updates

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

Hellup !! Ik voegde net een nieuwe map toe en sleepte uhm naar waar ik hem wilde hebben. Dit lukte echter niet. Hij kwam steeds op de verkeerde plek. En nou staat alles door elkaar. En krijg ik het niet meer terug zoals het stond ook. :S

Dannytjuh_

• 5 messages
  • 0 votes

Kan ik bijvoorbeeld ook de link van ''mijn films'' aan een vriend van mij geven dat hij kan kijke welke films ik heb. Maar zonder dat hij ingelogd is op mijn account?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ja, maar dan moet jij je lijst(en) eerst wel openbaar maken.

Dannytjuh_

• 5 messages
  • 0 votes

Oke,, en hoe maak ik mijn lijst openbaar?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ga bij het desbetreffende lijstje naar 'instellingen' (te vinden onder 'opties') en vink het vakje aan waarmee iedereen jouw lijstje mag bekijken. Hierna wordt jouw lijst openbaar en hoef je enkel de url aan je vriend te geven.

Dannytjuh_

• 5 messages
  • 0 votes

Ja dat heb ik al geprobeert, maar zoals je op de onderstaande foto ziet:

http://img50.imageshack.us/my.php?image=raarkq8.jpg

lukt het niet.. Je ziet dat het hokje wat lichter is en dat je het dus niet aan kunt vinke.. hmm vreemd.. Misschien een andere optie?

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

"Hellup !! Ik voegde net een nieuwe map toe en sleepte uhm naar waar ik hem wilde hebben. Dit lukte echter niet. Hij kwam steeds op de verkeerde plek. En nou staat alles door elkaar. En krijg ik het niet meer terug zoals het stond ook. :S"

Iemand ? Hoe sorteer ik fatsoenlijk die mappen ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kun je eens eens een screenshot maken? Je kunt eventueel proberen of de oude versie van Mijn Films deze problemen niet geeft (kun je aan zetten in je profiel)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dannytjuh_ wrote:

Ja dat heb ik al geprobeert, maar zoals je op de onderstaande foto ziet:

http://img50.imageshack.us/my.php?image=raarkq8.jpg

lukt het niet.. Je ziet dat het hokje wat lichter is en dat je het dus niet aan kunt vinke.. hmm vreemd.. Misschien een andere optie?

Je kunt natuurlijk gewoon de tekst lezen die daar in dat tekstveldje staat? Het bovenste niveau kun je niet openbaar maken.

Dannytjuh_

• 5 messages
  • 0 votes

En hoe maak ik een url aan? :$

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Een url is niets meer dan de plek waar je je bevindt op het internet.

In het geval van jouw filmlijstje is dat: http://www.moviemeter.nl/user/54198/films/4#films .

Dannytjuh_

• 5 messages
  • 0 votes

thanksss

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

Hier het screenshot. Zie alleen dat ineens nu bijna al me mappen weg zijn. :S Zou behoorlijk zuur zijn was best wat werk namelijk.

http://img402.imageshack.us/img402/5615/mappenms8.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het ziet er niet zo netjes uit wat betreft het afbreken van de tekst, maar wat is precies het probleem dan op dat screenshot?

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

De mappen en de submappen kreeg ik niet op de plek waar ik ze wil hebben (in de juiste submap). Met de ouder versie lukt het ook niet. Maar "goed" nu zijn ze ineens helemaal verdwenen ??? En heb ze niet weg gegooid... :S Watskeburt ?

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

Ik w8 vol spanning op het antwoord...

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

En nog steeds...

Baal best wel een beetje. Had 500+ films erin staan... allemaal foetsie ?

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

*kuchkuch*

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Je moet er natuurlijk niet van uitgaan dat Jordy alle berichten leest op deze site. Stuur hem een pm.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sorry, ik probeer feedback topics altijd wel te lezen.

Ik weet niet wat er gebeurd is, ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord. Ik zie de mappen en films nog wel in de database staan, als het goed is moeten alle mappen die je had nu rechtstreeks onder ej Mijn Films niveau staan, zijn ze hiermee weer terug allemaal?

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

Chill !!! Ze zijn weer terug. En het is nou ook gelukt ze te sorteren. Thanks.

@ Mug Snap ik. Maar we waren er al over in "gesprek" dus jah.

Anders had ik uiteraard wel ff gepmd.

Adammeh

• 107 messages
  • 1431 votes

ik had een hele map met films in ''Mijn Films'' staan maar die zijn nou ineens verdwenen is er misschien een mogelijkheid dat het terug gezet kan worden?

Alvast bedankt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zijn ze weer terug nu? Ik zal binnenkort een structurele oplossing voor dit probleem proberen te verzinnen (al is het me nog steeds niet duidelijk hoe dit gebeurt)

Adammeh

• 107 messages
  • 1431 votes

Ja ze zijn nu weer terug!

Hartelijk dank.

In De Site > Algemeen > Dvd Profiler:

Goedemorgen,

De dvd's die ik heb houdt ik bij in Dvd Profiler 3.0.

Nou wil ik deze best wel toevoegen op deze site onder mijn films maar alleen als dat makkelijk over te zetten is.

Dus mijn vraag is:

Kan ik via mijn films de dvd's die ik in Dvd Profiler heb staan ophalen?

Suzanne

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, helaas

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.