- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Hier wordt as we speak naar gekeken. Ik verwacht dat dit zo opgelost zal zijn.
De komma-bug is inmiddels verholpen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hier wordt as we speak naar gekeken. Ik verwacht dat dit zo opgelost zal zijn.
En dit had niet eerder even vermeld kunnen worden? Ik zou het met velen hier waarderen als er gewoon eens communicatie terug is. Dat de bug ieder geval bekend is en op de lijst staat.
Buiten dat wel bedankt voor het fixen van de bug. Daar ben ik blij mee.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik vraag me eigenlijk al een tijd af wat de komma-bug eigenlijk is. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Afgelopen weken niet in je profiel bij je meest recente stemmen gekeken?
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dat bekijk ik niet snel, wel mijn Filmlog. En daar was volgens mij niets mis mee.
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2200 votes
Zo! De homepage ziet er gelukkig direct een stuk strakker uit. Overzichtelijk is het juiste woord 
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Geen idee.
Shadowed
-
- 11360 messages
- 6685 votes
Bij mij staat er nu geen komma meer onder alternatieve titels, maar erachter.
Een stuk minder hinderlijk, maar nog wel aanwezig.
De filmactiviteit komt overigens van medegebruiker Ajax&Litmanen1 mocht het diegene opvallen
. Ik had zelf even geen titels in mijn activiteit staan die een alternatieve titel hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie het ja. De alternatieve titels bezitten nu een komma op het einde.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Afgelopen weken niet in je profiel bij je meest recente stemmen gekeken?
Ik zie nu idd een komma in de alternatieve titels bij recente stemmen. Is dat niet eerder een schoonheidsfoutje (dat weliswaar moet opgelost worden) ipv een groot drama? Het is niet dat de site ineens overhoop ligt.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Hoop dat we hier snel een punt achter kunnen zetten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie nu idd een komma in de alternatieve titels bij recente stemmen. Is dat niet eerder een schoonheidsfoutje (dat weliswaar moet opgelost worden) ipv een groot drama? Het is niet dat de site ineens overhoop ligt.
Mijn bug die ik had gemeld verknalde de gehele layout en was anders dan de komma nu ja. Overigens is het geen groot drama geweest. Het is wel rete irritant als de leiding niet de moeite neemt om op 3 berichten in een week tijd even te reageren. Dat was het probleem.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
De s die overal in de alternatieve titels staan horen er ook bij.
Enerzijds kleine dingetjes, anderzijds wel serieus amateuristisch. Tekenend voor developers die hun werk niet nakijken én voor beheerders die niet echt met de site bezig zijn. Dat zijn echt bugjes die maximum 5 minuten in beslag nemen om op te lossen, niet iets wat je een halve week laat rondslingeren. Voor wat dan een professioneel bedrijf is, toch echt heel min.
Voor de eerdere problemen (de zoek bijv.) kan ik dan nog meer begrip opbrengen. Dat mag core functionaliteit zijn, ongetwijfeld dat het fragiele code is waar makkelijk iets breekt en waar het als nieuwe partij niet zo evident is zomaar met een nette oplossing aan te komen. Dit is gewoon desinteresse.
Allicht erg druk bezig met de nieuwe site (wanneer werden we weer ingelicht?), dan is het nog geen excuus dit zo een week te laten staan.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Terechte bemerkingen. Ik kon het gewoon zelf niet inschatten. Maar hopelijk betert dit wel, zeker als het iets is als communicatie of wat snel kan opgelost worden.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Communicatie.. Volgens mij is dat al langer een hekel punt hier.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Op TV-Meter ben ik al gestopt met zulke kleine bugs te melden. Als het al 2 weken duurt om het beoordelen van ingezonden series weer werkend te krijgen...
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Die -bug verknalt de gehele layout. Zeker op je mobiel. Als je regelmatig bv. de lijst met nieuwe toevoegingen checkt, of als crew de lijst met nieuw ingestuurde toevoegingen, kun je dat zien.
Is geen ramp van wereldformaat, maar wel hinderlijk.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Wat heeft deze site toch veel aan kwaliteit ingeleverd in dit jaar 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Wat heeft deze site toch veel aan kwaliteit ingeleverd in dit jaar
Eens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die -bug verknalt de gehele layout. Zeker op je mobiel. Als je regelmatig bv. de lijst met nieuwe toevoegingen checkt, of als crew de lijst met nieuw ingestuurde toevoegingen, kun je dat zien.
Is geen ramp van wereldformaat, maar wel hinderlijk.
Svp een reactie.
Ook meteen met de komma bug nu in de extra titels van een film in je eigen profiel.
-
- 634 messages
- 1247 votes
Svp een reactie.
Ook meteen met de komma bug nu in de extra titels van een film in je eigen profiel.
Deze bug zal morgenochtend meteen worden opgelost! 

Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De bug is helaas nog steeds niet volledig opgelost.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
https://www.moviemeter.nl/artikelen/1692/vijf-bizarre-films-die-zijn-gebaseerd-op-een-waargebeurd-verhaal/ In de eerste alinea staat tekst die is gekopieerd van een andere bron. Ben heel benieuwd wat daar de reden van is (zie ook het eerste bericht onder dit artikel waar nog niet op is gereageerd).
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ben ook nog steeds wel benieuwd naar een reactie inderdaad.
De overige teksten komen trouwens (letterlijk vertaald) van de storyline bij IMDB.
Hansiro
-
- 168 messages
- 1689 votes
Weet niet of ik hier juist zit maar ik kan ineens geen berichten meer bewerken, waar ligt dit aan ?
-
- 634 messages
- 1247 votes
Ben ook nog steeds wel benieuwd naar een reactie inderdaad.
De overige teksten komen trouwens (letterlijk vertaald) van de storyline bij IMDB.
Zoals ik ook onder het artikel heb achtergelaten:
Dit is nogal slordig inderdaad. Ik gebruik dit soort teksten altijd om inspiratie uit op te doen en neem ze soms over in het tekstveld om korte stukken uit te halen. Hier is dat compleet vergeten. Ik heb dit inmiddels herschreven, want teksten direct overnemen is uiteraard niet de bedoeling en mag ook helemaal niet.
-
- 634 messages
- 1247 votes
Weet niet of ik hier juist zit maar ik kan ineens geen berichten meer bewerken, waar ligt dit aan ?
Hebben meer mensen hier last van? Ik kan het persoonlijk namelijk nog wel.
Hansiro
-
- 168 messages
- 1689 votes
Ik kan bovenstaand bericht dan wel weer bewerken, berichten van films niet ?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb dit inmiddels herschreven, want teksten direct overnemen is uiteraard niet de bedoeling en mag ook helemaal niet.
Als ik toch nog even mag doorzeiken op deze zonnige ochtend: er staan nu niet minder dan 4 (!) taal- en schrijffouten in die 3 zinnen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.