• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Yeah, we're back in!

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Ik kreeg een exceptie die me beter af te vangen lijkt:

(quote)
Klopt, heeft vanaf vannacht uren geduurd.

sumitta

• 83 messages
  • 1051 votes

Ik bedoel, hij is uncaught... Als ze hem wel vangen kunnen ze er een nette pagina met een onderhoudsmelding achter zetten, een kleine moeite lijkt me. Zo'n cryptische foutmelding staat zo lelijk...

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Zoals velen van jullie gemerkt hebben, lagen we er tot een minuut geleden helemaal uit. Inmiddels is dit na een belletje met de hosting weer opgelost en zoeken we uit waar dit aan ligt. Bedankt voor jullie begrip.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

narva77 wrote:

Yeah, we're back in!

Komt door jou afgelopen vannacht gewerkt, grapje.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

sumitta wrote:

Ik bedoel, hij is uncaught... Als ze hem wel vangen kunnen ze er een nette pagina met een onderhoudsmelding achter zetten, een kleine moeite lijkt me. Zo'n cryptische foutmelding staat zo lelijk...

Ah, zo. Dat is mij veel te ICT-technisch, daar heb ik geen kaas van gegeten helaas.

• 634 messages
  • 1247 votes

(quote)

dion.ollie het lijkt me verstandig om zo snel mogelijk bovenstaande user en pass van de database te veranderen, iedereen kan daar nu in principe bij. Daarnaast zou ik inderdaad error logging uitzetten op productie..

Heb het gemeld! Bedankt!

sumitta

• 83 messages
  • 1051 votes

(quote)

dion.ollie het lijkt me verstandig om zo snel mogelijk bovenstaande user en pass van de database te veranderen, iedereen kan daar nu in principe bij. Daarnaast zou ik inderdaad error logging uitzetten op productie..

Scherp gezien, daar had ik overheen gekeken... merkwaardig dat de hele connectiestring dan open en bloot terugkomt in de exceptie, een eigenschap van php? Goed dat het wachtwoord snel aangepast wordt.

• 634 messages
  • 1247 votes

Bedankt voor de oplettendheid! Het wachtwoord is gewijzigd. Ik heb bovenstaande berichten met de code verwijderd. Just to be on the safe side.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

De komma-bug is nog altijd zichtbaar in mijn profiel. Gaat hier nog naar gekeken worden?

dion.ollie

meter_fan

Hoi. Dit is nu al door meerdere mensen gemeld, maar er komt geen antwoord terug. Zijn jullie nog bezig deze bug te verhelpen?

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Inderdaad. Echt super lelijk als je nu door je stemlijsten scrolt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ondanks dat velen er naar vragen is er ook 26 uur later nog geen reactie verschenen...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

In het correctiescherm worden de spaties niet goed weergegeven bij de alternatieve titels. In plaats van een spatie staat er dan  

Hier bijvoorbeeld:

Bob Marley Freedom Road (2007)

Il Corsaro della Mezzaluna (1957)

Ook hier te zien bij bijvoorbeeld Bob Marley Freedom Road:

Updates - toevoegingen

Het is ook weer niet overal.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5306 votes

Bij de Updates vind ik dit onder the Dark and the Wicked:

'Alternatieve titel: The Dark & the Wicked'.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

BlueJudaskiss wrote:

Zie jarno1975 zijn reactie. Is al een paar dagen zo.

Nielojram

• 217 messages
  • 1175 votes

Ik heb zowel Moviemeter als tvmeter opeens via safari, laptop in het formaat wat je ziet als je op je telefoon kijkt.. Of iPad ofzo. Ligt het aan mij? Of staat er ergens een vinkje verkeerd?

ohkino

• 194 messages
  • 534 votes

Op mijn Ipad zijn de reclames van de site de laatste tijd ondoenlijk. Ik moet allerlei capriolen uithalen om een reactie te plaatsen, omdat de pop-ups zich mee verplaatsen en het grootste deel van het scherm afdekken. Zo help je de site om zeep, lijkt me zo.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

BlueJudaskiss wrote:

Als het goed is, is het nu weg. Heb handmatig de alternatieve titel gewijzigd. Ook die van Bob Marley Freedom Road.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Tja, er zijn er nog veel meer.... Is het niet een bugje dat opgelost kan worden ipv alles handmatig corrigeren?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

narva77 wrote:

Als het goed is, is het nu weg. Heb handmatig de alternatieve titel gewijzigd. Ook die van Bob Marley Freedom Road.

Ga je gang narva77.. Zoekresultaten voor Astérix

Dit is (net zoals die komma in de alternatieve titels) gewoon een vervelende bug.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Metalfist wrote:

(quote)
Ga je gang narva77.. Zoekresultaten voor Astérix

Dit is (net zoals die komma in de alternatieve titels) gewoon een vervelende bug.

Oei! Kennelijk is   een code voor een spatie. Is al een paar keer gemeld en bekend bij de crew. Ik ga dat niet allemaal handmatig aanpassen. Daar moet een andere oplossing voor zijn. Is idd een bug.

Ste*

• 2070 messages
  • 1386 votes

Geen idee of ik me aanstel, maar ik vind dat het wel iets minder kan met de schokkende en horror-afbeeldingen op de hoofdpagina.

Doordat er snel weer een nieuw artikel bovenaan komt staan ze er nooit heel lang, maar toch, niet iedereen is horrorliefhebber of zit te wachten op dat soort nare afbeeldingen elke keer als je onschuldig naar Moviemeter klikt.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Jammer dat jij je wel zorgen maakt om, in mijn ogen, weinig schokkende afbeeldingen, terwijl de inhoud van zulke berichten erbarmelijk is.

Ste*

• 2070 messages
  • 1386 votes

neo wrote:

Jammer dat jij je wel zorgen maakt om, in mijn ogen, weinig schokkende afbeeldingen, terwijl de inhoud van zulke berichten erbarmelijk is.

Je bent niet verplicht om het te lezen, dan klik je er gewoon niet op. De afbeeldigen zie je sowieso.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Erbarmelijk nog wel. Het zit je diep he.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

dion.ollie

meter_fan

Hoi. Dit is nu al door meerdere mensen gemeld, maar er komt geen antwoord terug. Zijn jullie nog bezig deze bug te verhelpen?

Ondertussen zijn we opnieuw bijna 5 dagen verder en heeft nog altijd niemand van de leiding de moeite genomen om even een antwoord hier te geven.

Echt schandalig hoe belabberd de communicatie ook een jaar na de overname nog is. Benieuwd wanneer er weer teksten komen vol met excuses en dat het echt niet meer zal gebeuren.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Erbarmelijk nog wel. Het zit je diep he.

Yep. Maar ik wil serieus iets bijdragen aan die sectie, maar niet zoals het nu is ingericht. Ik ga geen column of artikel schrijven als het binnen een kleine 3 weken alweer verdwenen is.

• 634 messages
  • 1247 votes

neo wrote:

(quote)

Yep. Maar ik wil serieus iets bijdragen aan die sectie, maar niet zoals het nu is ingericht. Ik ga geen column of artikel schrijven als het binnen een kleine 3 weken alweer verdwenen is.

Hee Neo,

Artikelen van de MovieMeter-community zijn zeker niet na drie weken verdwenen, maar blijven - zeker vanaf de nieuwe website - altijd bereikbaar vanuit de nieuwssectie.

• 634 messages
  • 1247 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

dion.ollie

meter_fan

Hier wordt as we speak naar gekeken. Ik verwacht dat dit zo opgelost zal zijn.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

dion.ollie wrote:

(quote)

Hee Neo,

Artikelen van de MovieMeter-community zijn zeker niet na drie weken verdwenen, maar blijven - zeker vanaf de nieuwe website - altijd bereikbaar vanuit de nieuwssectie.

Ah fijn!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.