- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Wat die meneer boven mij zegt inderdaad.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Los daarvan zou ik ook opperen om niet elke account in het ban-topic te melden (beetje vervelend om dat telkens weer bij de updates te zien staan). Dat topic misschien enkel gebruiken als het gaat om "serieuze" leden?
Geen slecht voorstel, ik leg het bij de crew voor. Zie het voorlopig als gedeelde smart voor de tijd die we er in steken. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik zit op de zelfde golflengte.
Toch was het ook wel handig om even in het bantopic te kunnen kijken of de spammer al gebanned was....
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik ga de spammers toch gewoon blijven posten. Maar probeer ze wat te bundelen, zodat er minder berichten zijn. Dan zijn mensen toch op de hoogte dat de spammers aangepakt worden.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik kan me de laatste serieuze ban eigenlijk niet herinneren. Duidelijk te weinig reuring binnen de community. Wie gooit de knuppel in het hoenderhok?
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik kan me de laatste serieuze ban eigenlijk niet herinneren. Duidelijk te weinig reuring binnen de community. Wie gooit de knuppel in het hoenderhok?
1e verwittiging! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan wel weer een voetbaldiscussie starten? 
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Ik heb sinds vanavond misschien een bugje of foutje ontdekt in de site. Bij mijn eigen filmactiviteiten en ook bij die van anderen staat een vreemde komma onder enkele titels. Hebben enkele andere gebruikers dit ook?
Volgens mij gebeurt dit alleen bij titels die een alternatieve titel hebben.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Klopt, dat zag ik ook. Inderdaad alleen bij titels met een alt. titel.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Ik vind die tips voor goede datingsites wel echt een grote meerwaarde trouwens 
Flavio
-
- 4893 messages
- 5225 votes
Ter info: spam wordt even bewust ongemoeid gelaten terwijl er gezocht wordt naar een oplossing door de site-beheerder. Meldingen hierover zijn dus niet nodig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Meldingen hierover zijn dus niet nodig.
Lekker pedant toontje.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5225 votes
Verder alles goed?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Nu weer een schermvullende advertentie op Tv-meter, waardoor ik niks kan op die site op mijn telefoon! We blijven t maar weer melden. 
Er zullen helaas ook mensen zijn die gewoon maar afhaken door dit soort gepruts...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik heb vooral last van banners die over posters of dwars door trailers van YT staan. Vooral als ik niet ingelogd ben geloof ik.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Volgens mij mag zoiets niet eens volgens het beleid van Youtube...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De komma-bug is nog altijd zichtbaar in mijn profiel. Gaat hier nog naar gekeken worden?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Zijn er trouwens mensen die wél pushberichten zouden willen ontvangen?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Zijn er trouwens mensen die wél pushberichten zouden willen ontvangen?
Je hebt altijd wel iemand die misklinkt en niet weet hoe je het daarna weer kan uitzetten.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Volgens mij is er ook iets mis met de knop "Opslaan en afsluiten" voor de cookies wanneer je de site benadert. Dat is nu bijna elke keer dat ik die instellingen moet wijzigen (ik wil niets op 'aan' hebben staan) en elke keer klik ik netjes dat het moet opgeslagen worden om een dag nadien weer hetzelfde voor te hebben. Hetzelfde met die pushberichten.. Ik ga na 10x afwijzen niet ineens miraculeus denken "aha weet je wat, misschien heb ik er wel interesse in"
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eens. Die constante meldingen over pushberichten en cookies zijn schijtirritant.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Volgens mij is er ook iets mis met de knop "Opslaan en afsluiten" voor de cookies wanneer je de site benadert. Dat is nu bijna elke keer dat ik die instellingen moet wijzigen (ik wil niets op 'aan' hebben staan) en elke keer klik ik netjes dat het moet opgeslagen worden om een dag nadien weer hetzelfde voor te hebben. Hetzelfde met die pushberichten.. Ik ga na 10x afwijzen niet ineens miraculeus denken "aha weet je wat, misschien heb ik er wel interesse in"
Wanneer kan hier iets aan gedaan worden dion.ollie? Dit is toch volstrekt belachelijk:
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
MovieMeter.nl - De filmsite voor liefhebbers
De nieuwsberichten verdwijnen, terecht, zeer snel. Maar waarom zou iemand de moeite nemen om een column te schrijven als deze binnen enkele weken niet meer is terug te lezen?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
In bovenstaande tekst verzoeken om zoveel mogelijk grammaticaal en spellingtechnisch (een woord dat ook al niet wordt herkend door de spellingcontrole trouwens) te werken maar het presteren om zelf een (of twee, als je 'spellingtechnisch' meetelt) taalfout te maken, ik vind het knap.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
samenstelling (wat is dat?) | Genootschap Onze Taal | Onze Taal - onzetaal.nl
Actuele voorbeelden:
Iedereen wil een coronapup tegen eenzaamheid: ‘Realiseer waar je aan begint’ - AD
'Kwakkelkleuter knapt op van rundvlees, volle zuivel en groenten’ - Trouw
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Mag toevoegbaar voor namen regie invullen?
"Hong Kong Documentary Filmmakers"
Directors: Hong Kong Documentary Filmmakers
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Om welke toevoeging gaat het?
Bij voorkeur de namen invoeren die onder het collectief vallen en die los invoeren.
Hopelijk is dat te achterhalen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer kan hier iets aan gedaan worden dion.ollie? Dit is toch volstrekt belachelijk:
Hebben jullie hier ondertussen kennis van dion.ollie? Ik begrijp dat het misschien niet op één twee drie opgelost is, maar het zou tof zijn als er een kleine aanduiding is dat je deze berichten überhaupt hebt gezien.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Hebben jullie hier ondertussen kennis van dion.ollie? Ik begrijp dat het misschien niet op één twee drie opgelost is, maar het zou tof zijn als er een kleine aanduiding is dat je deze berichten überhaupt hebt gezien.
Excuses. Ik ga erachter aan. Zag dat deze problemen zich ook op MusicMeter voordeden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.