- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
dion.ollie Bij de nieuwsberichten kan ik niks liken, want dan springt het scherm op zwart.
Wat valt er te liken dan?
(grapje, inkoppertje)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5307 votes
Die Laatste Kans-lijst van Netflix ligt er alweer een goede week uit - niet bepaald de eerste keer. Erg apart omdat er in een bericht op de voorpagina wél wordt vermeld welke films eruit gaan, althans een paar.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Uiteraard kondigen we ver van tevoren aan wanneer de nieuwe website online gaat. Ergens volgende week zal ik een topic openen waarin ideeën gedeeld kunnen worden.
dion.ollie kijk ik niet goed of is het topic nog in de maak?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De toevoeging The Many Saints of Newark (2021) is naar het forum verplaatst, omdat we er achter kwamen dat het plaatje fan art is. Als er een officiële (teaser) poster of still beschikbaar komt zal de film weer worden toegevoegd aan de database.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Hoe kan je ook al weer een nieuwe lijst aanmaken? Ik heb geprobeerd om een nieuwe lijst aan te maken, maar de site slaat niks op...?!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Shaky
-
- 3735 messages
- 13044 votes
Ik kan op dit geen moment PM's sturen / lezen. Ik kan wel het overzicht 'alle privéberichten' openen, maar een gesprek zelf openen lukt niet; komt meteen een foutmelding in beeld.
What's going on?
Edit* even gecheckt op de overige Meter-sites: daar gebeurt hetzelfde. Foutmelding bij de berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt voor het melden. Ik krijg ook een foutmelding inderdaad, als ik een bepaalde pm-discussie selecteer.
Bij corrigeren van filmpagina's gaat momenteel ook iets fout.
Ik heb het doorgegeven aan de beheerders.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Bij mij gaat het momenteel mis als ik bij een film de ''mijn films''-sectie selecteer en de film in kwestie aan lijsten probeer toe te voegen. De lijst met beschikbare lijsten 'blijft hangen' en het is niet mogelijk de film voor bestaande lijsten aan te vinken. Vooral relevant weer als meer mensen hier last van hebben.
Edit: vanuit het topmenu benaderd loopt heel ''mijn films'' met alle lijsten ook vast.
Laatste edit (beloofd): ik kreeg nu ook de volgende melding bij het aanklikken van een willekeurige gebruikerspagina:
Fatal error: Cannot redeclare getAvatarUrlMovieMeter() (previously declared in /var/www/vhosts/ww-movie/_source/shared/models/AbstractUser.php:212) in /var/www/vhosts/ww-movie/_source/shared/models/AbstractUser.php on line 212
Nog nooit eerder gezien (ik heb twee keer de w in www weggehaald om geen dode, maar aanklikbare links voor gebruikers te genereren).
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Ik krijg dezelfde melding. Ik kan mijn eigen profielfoto ook niet meer zien. Krijg de melding als ik mijn eigen profiel wil bekijken of PMs wil lezen.
Gish
-
- 1445 messages
- 6902 votes
Ik kan wel alles zien maar bij mijn profiel krijg ik een fatalerror. Ook het aanvinken van films lukt niet. Heb een bericht gestuurd naar moderator. Misschien algehele storing.?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Oké, dat met die filmlijsten heeft wat te maken met algehele storing?
PM’s lezen werkt ook niet momenteel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Fouten zouden inmiddels opgelost moeten zijn.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
''Mijn films'' werkt hier in ieder geval weer, via beide wegen 
Gish
-
- 1445 messages
- 6902 votes
Ik kan er weer in, dank voor jullie inzet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4512 votes
Veel bans van spamaccounts de laatste dagen zeg.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik heb geen idee of het hier op z'n plaats is, maar komt er nog iets terecht van de eerdere initiatieven om gebruik te maken van de userbase om wat diepgaandere artikelen te maken voor de hoofdpagina? Ik snap dat het niet te doen is om iedere dag een epistel te schrijven met een diepgravende analyse van Roemeense avant-gardistische jaren '40 horror.
Maar wat er nu langskomt is toch wel erg makkelijk.
Wat voorbeelden:
- Een trailer van een willekeurige film: MovieMeter.nl
Er is 0 nieuwswaarde. Er is niets bijzonders aan deze film, het onderwerp is niet actueel en ik zou niet weten wat hier relevant aan is.
- Een willekeurige film is vanavond op tv: MovieMeter.nl
Ok. Meer kan ik er niet van maken. Voorheen stond op de homepage gewoon welke films er die dag op tv zouden zijn. Sterker nog, het staat er nog steeds zie ik. Wederom: geen actueel onderwerp, niets speciaals aan de film.
- Willekeurige lijstjes: MovieMeter.nl
En hoewel ik een groot liefhebber van lijsten zijn. Deze lijstjes zijn vaak gewoon arbitrair bijeengeraapte vijftallen. Vijf quasi-willekeurige films waarbij de synopsis gekopieerd en geplakt wordt (of licht herschreven, geen idee). Geen redenen waarom ik die films zou moeten kijken, wat maakt ze zo bijzonder?
Als voorbeeld hoe lijsten wél interessant zijn (ondanks dat ze veel lijsten recyclen op die site): Film Lists – Taste of Cinema – Movie Reviews and Classic Movie Lists - tasteofcinema.com
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Zie de laatste tijd vaak spam berichten over goede dating sites: vaak met zeer recente accounts.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Op MuMe zijn alle berichten bij alle albums verdwenen. Wat is er aan de hand, meter_fan/dion.ollie?
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Op MuMe zijn alle berichten bij alle albums verdwenen. Wat is er aan de hand, meter_fan/dion.ollie?
Wordt as we speak naar gekeken!
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Het is inmiddels verholpen 

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
Richardus
-
- 2128 messages
- 1196 votes
Geen idee waar elders dit te melden, maar het valt me op dat bij een film er nu een link naar een aankoop(zoek) via Amazon staat ipv vroeger bol.com. Als die Amazon link nou altijd naar een valide .NL pagina ging, had ik dat qua redirect nog begrepen, maar ik klik enkel door naar loze Amazon.com pagina's.... wat is er?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Geen idee waar elders dit te melden, maar het valt me op dat bij een film er nu een link naar een aankoop(zoek) via Amazon staat ipv vroeger bol.com. Als die Amazon link nou altijd naar een valide .NL pagina ging, had ik dat qua redirect nog begrepen, maar ik klik enkel door naar loze Amazon.com pagina's.... wat is er?
Amazon is er inderdaad bij gekomen, maar het uitgebreide overzicht van BOL links is er gelukkig ook nog steeds. Om deze pagina te zien klik dan op 'kopen'.
Zie bijvoorbeeld hier voor Dogville.
Richardus
-
- 2128 messages
- 1196 votes
Huh, op de een of andere rare manier is die knop me nooit opgevallen! Dank je!
3 2 1 cut
-
- 1065 messages
- 98 votes
Ik krijg nu berichten privé in mijn box:
Gaat de spam nu dus op deze manier binnenkomen na het installeren van mijn adblocker ?
Ik communiceer al genoeg met mijn eigen vrouw..
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik ook. De user is inmiddels geband, zie ik.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Is daar niks aan te doen, die irritante spam-accounts? Misschien iets aan de inschrijfprocedure aanpassen o.i.d. Ik weet het niet. Maar het lijkt me in ieder geval vreselijk vervelend voor de moderators om dagelijks van die treurige profielen te moeten bannen en de berichten op de nieuwspagina steeds te moeten verwijderen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Los daarvan zou ik ook opperen om niet elke account in het ban-topic te melden (beetje vervelend om dat telkens weer bij de updates te zien staan). Dat topic misschien enkel gebruiken als het gaat om "serieuze" leden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.