• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Metalfist wrote:

Ik heb de reclame nooit een probleem gevonden (omdat ik me ook ergens meen te herinneren dat Jordy zei dat de inkomsten voor reclame nog altijd hoger lagen dan de donaties)

Dat meen ik me ook te herinneren, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen. €12,50/jaar per gebruiker ga je niet uit reclame-inkomsten halen lijkt me.

The Oceanic Six wrote:

Voor de andere metersites lijkt een abonnement me niet zo belangrijk, die sites zijn veel te kleinschalig en worden ook nauwelijks onderhouden.

Daar doe je het minderwaardigheidscomplex van MuMe geen goed mee.

Overigens denk ik dat de forumcommunity van MuMe groter is dan van MoMe.

edit: ik zie alweer dat een aantal hier gereageerd hebben.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

dion.ollie

Dat nieuwe blauwe privacy blokje rechstonderin scherm is echt wel hinderlijk. Kan dat aangepast en verplaatst worden?

(Android, Firefox)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

horizons Dat privacy blokje lag al op de plank

Snap alleen niet dat ze dat nu als 1e prioriteit zien...

Een week geleden werd er van alles beloofd om het beter aan te pakken, en dat het nu hun zet was "om te leveren". We zijn weer een week verder en de bugs zijn nog steeds niet opgelost. Ook niet die van een maand geleden.

Ik kreeg weer een klein beetje hoop dat het goed ging komen, maar die is nu alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Jammer...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

https://ibb.co/nBDqtkG

dion.ollie meter_fan

Wanneer, na vele vele verzoeken op Moviemeter, gaat deze bug worden gerepareerd?

Jullie beloofden kort terug beterschap, maar ik zie nog steeds geen opgeloste problemen.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

jarno1975 wrote:

horizons Dat privacy blokje lag al op de plank

Snap alleen niet dat ze dat nu als 1e prioriteit zien...

Een week geleden werd er van alles beloofd om het beter aan te pakken, en dat het nu hun zet was "om te leveren". We zijn weer een week verder en de bugs zijn nog steeds niet opgelost. Ook niet die van een maand geleden.

Ik kreeg weer een klein beetje hoop dat het goed ging komen, maar die is nu alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Jammer...

Ik begrijp de frustraties omtrent de bugs. Ik heb geen inzicht in de volgorde waarin zaken worden afgehandeld, maar ik zal genoemde bugs nogmaals onder de aandacht brengen bij developers. Dat is eigenlijk het enige dat ik kan doen.

The Oceanic Six wrote:

(afbeelding)

dion.ollie meter_fan

Wanneer, na vele vele verzoeken op Moviemeter, gaat deze bug worden gerepareerd?

Jullie beloofden kort terug beterschap, maar ik zie nog steeds geen opgeloste problemen.

Datzelfde geldt hiervoor.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

You May Like...

Dealsweb: dit zijn de beste Uitvaartverzekeringen voor 2020.

Yep! Gelijk een nieuwe afgesloten.

Traplift | Zoek Advertenties: trapliften zijn mogelijk een trend in 2019! - Bekijk de aanbiedingen!

Nice! Gelijk één aangeschaft.

O ja, zag de nieuwe Hyundai ook voorbij komen! Hey Big Spender

Ik meld dit maar even op een grappige manier. Maar de pagina verspringt de hele tijd waardoor je vaak verkeerd klikt. Moet ik dit bij mezelf zoeken? Of hebben meerdere mensen hier last van? Na 80x een Hyundai te hebben gezien begint het mij toch wel een beetje te irriteren. Ik ben ook maar een mens.

Mvg.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ben ik de enige die bij die traplift ad telkens aan Gremlins moet denken?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

via mijn mobiel zijn alle meter sites, soort gehalveerd, is echt heel irritant, een groot wit vlak naast de rest.

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

The Oceanic Six wrote:

(afbeelding)

dion.ollie meter_fan

Maandag gaan we een gehele dag besteden aan het lijstje met bugs die Dion.ollie heeft samengesteld. De bugs worden nu nauwkeurig bijgehouden en genoteerd en we gaan ééns in de zoveel dagen de lijstjes door.

Aanstaande maandag zul je de nodige wijzigingen dus gaan zien.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ben een tijdje het land uit geweest, maar ik begrijp dat het nieuws bij de films is verdwenen?

Uitstekende en zeer verstandige beslissing voor iedereen. Hulde!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

HALVE TAMME. wrote:

Na 80x een Hyundai te hebben gezien begint het mij toch wel een beetje te irriteren.

En nog steeds niet overtuigd?

kos wrote:

Ben een tijdje het land uit geweest, maar ik begrijp dat het nieuws bij de films is verdwenen?

Dit is mij dus totaal niet opgevallen. Moet je na gaan hoe erg ik gewoon gewend ben aan de film pagina's zonder nieuws. Ik vind dit wel één van de fijnere veranderingen, bedankt!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

kos wrote:

Ja, dit is veel beter op de plek van de nieuwslinkjes:

Ook interessant

Lening goedkeuring in Groningen is misschien niet zo moeilijk als je denkt

Lening | Zoek Advertenties

De kosten van haartransplantatie in Groningen kunnen u misschien verrassen

Haartransplantatie | Zoek Advertenties

Wordt uw internet veel langzamer? Vergelijk glasvezel internet

Glasvezel | Zoek Advertenties

Heb je ook wel eens een ongeordende keuken, deze magnetische kruidenbakjes kunnen je daarbij helpen

Kruidenbakjes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Ook interessant

Lening goedkeuring in Groningen is misschien niet zo moeilijk als je denkt

Lening | Zoek Advertenties

De kosten van haartransplantatie in Groningen kunnen u misschien verrassen

Haartransplantatie | Zoek Advertenties

Wordt uw internet veel langzamer? Vergelijk glasvezel internet

Glasvezel | Zoek Advertenties

Heb je ook wel eens een ongeordende keuken, deze magnetische kruidenbakjes kunnen je daarbij helpen

Kruidenbakjes

Adds zijn normaal gesproken gericht op je eigen online zoekgedrag, ouwe failliet zijnde kalende kerel die je bent

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

rep_robert wrote:

Best wel! Ads verdwijnen namelijk met een donatie, de nieuwslinkjes niet.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

via mijn mobiel zijn alle meter sites, soort gehalveerd, is echt heel irritant, een groot wit vlak naast de rest.

dion.ollie

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Best wel! Ads verdwijnen namelijk met een donatie, de nieuwslinkjes niet.

Tot voorheen waren er ads, maar niet hinderlijk. Nu ontkom je er niet aan eigenlijk. Ik moet wel een donatie doen om de site bruikbaar te houden. Dat lijkt me ook niet de bedoeling... Dit is mensen dwingen om te doneren. Dit kan echt niet hoor. Vooral die ad tussen de acteurs en de synopsis in, hilarisch.

https://www.mupload.nl/img/3mgtqddf5u1gp.jpg

.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hij geeft toch aan dat ze morgen de bugs op gaan pakken? Wat is dan het nut van je bericht nu?

Ik heb overigens op mijn mobiel geen problemen met de metersites...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

The Oceanic Six wrote:

Hij geeft toch aan dat ze morgen de bugs op gaan pakken? Wat is dan het nut van je bericht nu?

Ik heb overigens op mijn mobiel geen problemen met de metersites...

Weet ik toch niet dat die onder die bugs vallen. ?? Kan toch ook gewoon even gezegd worden dat ook die daaronder valt ofnie?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

rep_robert wrote:

Tot voorheen waren er ads, maar niet hinderlijk. Nu ontkom je er niet aan eigenlijk. Ik moet wel een donatie doen om de site bruikbaar te houden. Dat lijkt me ook niet de bedoeling... Dit is mensen dwingen om te doneren. Dit kan echt niet hoor. Vooral die ad tussen de acteurs en de synopsis in, hilarisch. .

Precies wat ik van de week ook zei, gelukkig deel jij dezelfde mening.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Reclames zijn zo te zien ook een grote hinder op MusicMeter. Gewoon even rustig afwachten op morgen dus zoals al eerder gezegd werd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Valt dit onder de bugs denk ik dan? Maar we zullen zien. Anders toch maar overstag gaan voor de donatie. 14 jaar MovieMeter is toch iets dat in mijn leven is geïntegreerd

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Hee, daar heb je JM onder een hele berg reclames!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gespot in het wild!

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

rep_robert wrote:

MovieMeter is toch iets dat in mijn leven is geïntegreerd

zeer zeker

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

John Milton wrote:

Hee, daar heb je JM onder een hele berg reclames!

Zware last op je schouders.

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Ik heb de discussie hier niet zo gevolgd, maar ik zie recent een overkill aan reclames op MM, gevoed door cookies e.d., waardoor de pagina's er verwarrend uitzien en ook niet helemaal goed functioneren. Is dit echt zoals het moet? Dat er advertentie inkomsten nodig zijn om MM te laten draaien, daar heb ik best begrip voor, maar is deze overkill niet over de top? Als gebruikers gaan gaan afhaken heb je het paard achter de wagen gespannen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Kennelijk zijn de 'ook interessant'-koppen nu niet langer 'nieuwsberichten' maar zes keurig uitgesorteerde advertenties. Het wordt hier met de dag gekker.

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Kan het misschien zo zijn dat er geen DVD's meer staan bij de films? Meestal een link naar bol.com. Of ben ik de enige die daar problemen mee heeft. Geen groot probleem overigens.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Die zie ik ook niet meer. Wellicht is die bond tussen MM en bol.com opgeheven met de nieuwe eigenaren?

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik voeg veel films toe. Momenteel zijn dat er al meer dan 11700 in 15 jaar. Helaas is het systeem om films te detecteren die in de wacht staan niet 100% betrouwbaar. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik al heel wat verloren werk heb gedaan, omdat een andere user mij voor was en geen melding kreeg. Ik schat dat nu op meer dan 150 in al die jaren (15) en dat zijn er toch heel wat. Is er echt geen mogelijkheid om dit betrouwbaarder te maken? Ik tik de imdbcode in het eerste veld en klik dan vervolgens in verschillende velden met de muis. Soms verschijnt de melding, maar soms blijkbaar ook niet. Of doe ik iets verkeerd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.