- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik heb de reclame nooit een probleem gevonden (omdat ik me ook ergens meen te herinneren dat Jordy zei dat de inkomsten voor reclame nog altijd hoger lagen dan de donaties)
Voor de andere metersites lijkt een abonnement me niet zo belangrijk, die sites zijn veel te kleinschalig en worden ook nauwelijks onderhouden.

Overigens denk ik dat de forumcommunity van MuMe groter is dan van MoMe.
edit: ik zie alweer dat een aantal hier gereageerd hebben. 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Dat nieuwe blauwe privacy blokje rechstonderin scherm is echt wel hinderlijk. Kan dat aangepast en verplaatst worden?
(Android, Firefox)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
horizons Dat privacy blokje lag al op de plank
Snap alleen niet dat ze dat nu als 1e prioriteit zien...
Een week geleden werd er van alles beloofd om het beter aan te pakken, en dat het nu hun zet was "om te leveren". We zijn weer een week verder en de bugs zijn nog steeds niet opgelost. Ook niet die van een maand geleden.
Ik kreeg weer een klein beetje hoop dat het goed ging komen, maar die is nu alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Jammer...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wanneer, na vele vele verzoeken op Moviemeter, gaat deze bug worden gerepareerd?
Jullie beloofden kort terug beterschap, maar ik zie nog steeds geen opgeloste problemen.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
horizons Dat privacy blokje lag al op de plank
Snap alleen niet dat ze dat nu als 1e prioriteit zien...
Een week geleden werd er van alles beloofd om het beter aan te pakken, en dat het nu hun zet was "om te leveren". We zijn weer een week verder en de bugs zijn nog steeds niet opgelost. Ook niet die van een maand geleden.
Ik kreeg weer een klein beetje hoop dat het goed ging komen, maar die is nu alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Jammer...
Ik begrijp de frustraties omtrent de bugs. Ik heb geen inzicht in de volgorde waarin zaken worden afgehandeld, maar ik zal genoemde bugs nogmaals onder de aandacht brengen bij developers. Dat is eigenlijk het enige dat ik kan doen.
Wanneer, na vele vele verzoeken op Moviemeter, gaat deze bug worden gerepareerd?
Jullie beloofden kort terug beterschap, maar ik zie nog steeds geen opgeloste problemen.
Datzelfde geldt hiervoor.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
You May Like...
Dealsweb: dit zijn de beste Uitvaartverzekeringen voor 2020.
Yep! Gelijk een nieuwe afgesloten.
Traplift | Zoek Advertenties: trapliften zijn mogelijk een trend in 2019! - Bekijk de aanbiedingen!
Nice! Gelijk één aangeschaft.
O ja, zag de nieuwe Hyundai ook voorbij komen! Hey Big Spender
Ik meld dit maar even op een grappige manier. Maar de pagina verspringt de hele tijd waardoor je vaak verkeerd klikt. Moet ik dit bij mezelf zoeken? Of hebben meerdere mensen hier last van? Na 80x een Hyundai te hebben gezien begint het mij toch wel een beetje te irriteren. Ik ben ook maar een mens.
Mvg.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ben ik de enige die bij die traplift ad telkens aan Gremlins moet denken?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
via mijn mobiel zijn alle meter sites, soort gehalveerd, is echt heel irritant, een groot wit vlak naast de rest.
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Maandag gaan we een gehele dag besteden aan het lijstje met bugs die Dion.ollie heeft samengesteld. De bugs worden nu nauwkeurig bijgehouden en genoteerd en we gaan ééns in de zoveel dagen de lijstjes door.
Aanstaande maandag zul je de nodige wijzigingen dus gaan zien.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ben een tijdje het land uit geweest, maar ik begrijp dat het nieuws bij de films is verdwenen?
Uitstekende en zeer verstandige beslissing voor iedereen. Hulde!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Na 80x een Hyundai te hebben gezien begint het mij toch wel een beetje te irriteren.
En nog steeds niet overtuigd?
Ben een tijdje het land uit geweest, maar ik begrijp dat het nieuws bij de films is verdwenen?
Dit is mij dus totaal niet opgevallen. Moet je na gaan hoe erg ik gewoon gewend ben aan de film pagina's zonder nieuws. Ik vind dit wel één van de fijnere veranderingen, bedankt!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja, dit is veel beter op de plek van de nieuwslinkjes:
Ook interessant
Lening goedkeuring in Groningen is misschien niet zo moeilijk als je denkt
Lening | Zoek Advertenties
De kosten van haartransplantatie in Groningen kunnen u misschien verrassen
Haartransplantatie | Zoek Advertenties
Wordt uw internet veel langzamer? Vergelijk glasvezel internet
Glasvezel | Zoek Advertenties
Heb je ook wel eens een ongeordende keuken, deze magnetische kruidenbakjes kunnen je daarbij helpen
Kruidenbakjes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook interessant
Lening goedkeuring in Groningen is misschien niet zo moeilijk als je denkt
Lening | Zoek Advertenties
De kosten van haartransplantatie in Groningen kunnen u misschien verrassen
Haartransplantatie | Zoek Advertenties
Wordt uw internet veel langzamer? Vergelijk glasvezel internet
Glasvezel | Zoek Advertenties
Heb je ook wel eens een ongeordende keuken, deze magnetische kruidenbakjes kunnen je daarbij helpen
Kruidenbakjes
Adds zijn normaal gesproken gericht op je eigen online zoekgedrag, ouwe failliet zijnde kalende kerel die je bent 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Best wel! Ads verdwijnen namelijk met een donatie, de nieuwslinkjes niet.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
via mijn mobiel zijn alle meter sites, soort gehalveerd, is echt heel irritant, een groot wit vlak naast de rest.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Tot voorheen waren er ads, maar niet hinderlijk. Nu ontkom je er niet aan eigenlijk. Ik moet wel een donatie doen om de site bruikbaar te houden. Dat lijkt me ook niet de bedoeling... Dit is mensen dwingen om te doneren. Dit kan echt niet hoor. Vooral die ad tussen de acteurs en de synopsis in, hilarisch.
https://www.mupload.nl/img/3mgtqddf5u1gp.jpg
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hij geeft toch aan dat ze morgen de bugs op gaan pakken? Wat is dan het nut van je bericht nu?
Ik heb overigens op mijn mobiel geen problemen met de metersites...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hij geeft toch aan dat ze morgen de bugs op gaan pakken? Wat is dan het nut van je bericht nu?
Ik heb overigens op mijn mobiel geen problemen met de metersites...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tot voorheen waren er ads, maar niet hinderlijk. Nu ontkom je er niet aan eigenlijk. Ik moet wel een donatie doen om de site bruikbaar te houden. Dat lijkt me ook niet de bedoeling... Dit is mensen dwingen om te doneren. Dit kan echt niet hoor. Vooral die ad tussen de acteurs en de synopsis in, hilarisch. .
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Reclames zijn zo te zien ook een grote hinder op MusicMeter. Gewoon even rustig afwachten op morgen dus zoals al eerder gezegd werd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Valt dit onder de bugs denk ik dan? Maar we zullen zien. Anders toch maar overstag gaan voor de donatie. 14 jaar MovieMeter is toch iets dat in mijn leven is geïntegreerd 
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Hee, daar heb je JM onder een hele berg reclames!
scorsese
-
- 13160 messages
- 11071 votes
MovieMeter is toch iets dat in mijn leven is geïntegreerd
zeer zeker
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hee, daar heb je JM onder een hele berg reclames!
Zware last op je schouders.
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Ik heb de discussie hier niet zo gevolgd, maar ik zie recent een overkill aan reclames op MM, gevoed door cookies e.d., waardoor de pagina's er verwarrend uitzien en ook niet helemaal goed functioneren. Is dit echt zoals het moet? Dat er advertentie inkomsten nodig zijn om MM te laten draaien, daar heb ik best begrip voor, maar is deze overkill niet over de top? Als gebruikers gaan gaan afhaken heb je het paard achter de wagen gespannen.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Kennelijk zijn de 'ook interessant'-koppen nu niet langer 'nieuwsberichten' maar zes keurig uitgesorteerde advertenties. Het wordt hier met de dag gekker.
Shadowed
-
- 11345 messages
- 6677 votes
Kan het misschien zo zijn dat er geen DVD's meer staan bij de films? Meestal een link naar bol.com. Of ben ik de enige die daar problemen mee heeft. Geen groot probleem overigens.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Die zie ik ook niet meer. Wellicht is die bond tussen MM en bol.com opgeheven met de nieuwe eigenaren?
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik voeg veel films toe. Momenteel zijn dat er al meer dan 11700 in 15 jaar. Helaas is het systeem om films te detecteren die in de wacht staan niet 100% betrouwbaar. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik al heel wat verloren werk heb gedaan, omdat een andere user mij voor was en geen melding kreeg. Ik schat dat nu op meer dan 150 in al die jaren (15) en dat zijn er toch heel wat. Is er echt geen mogelijkheid om dit betrouwbaarder te maken? Ik tik de imdbcode in het eerste veld en klik dan vervolgens in verschillende velden met de muis. Soms verschijnt de melding, maar soms blijkbaar ook niet.
Of doe ik iets verkeerd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.