- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Kom er onnozel van van al die reclame!!!!! En berichten!!!!!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik tik de imdbcode in het eerste veld en klik dan vervolgens in verschillende velden met de muis. Soms verschijnt de melding, maar soms blijkbaar ook niet.
Of doe ik iets verkeerd?
Ik check op voorhand ook altijd wel is via de regisseur trouwens vooraleer ik überhaupt begin aan toe te voegen.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Bedankt Metalfist, maar van de laatste heb ik het nagevraagd en er waren meerdere dagen verschil. Soms gebeurde het wel dat we toevallig met twee aan dezelfde film bezig waren Maar dat was niet altijd het geval. De check van de regisseur doe ik ook. 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Er zit al dagen een ontzettend irritante reclame aan de rechterzijkant waardoor je het bovenste bericht bij elke film niet meer kunt lezen (Chrome)! Kan hier iets aan gedaan worden?
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Wat is dat voor een raar blok, links onderaan de pagina? Ik word hier flink ziek van, van dat gedoe. Ik krijg het gevoel dat MM op z'n laatste benen loopt en dat dit een soort wanhoopsoffensief is. Niet geruststellend.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Wat is dat voor een raar blok, links onderaan de pagina? Ik word hier flink ziek van, van dat gedoe. Ik krijg het gevoel dat MM op z'n laatste benen loopt en dat dit een soort wanhoopsoffensief is. Niet geruststellend.
Waar heb je het eigenlijk over?
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Zie mijn vorige mail. Heb jij dat blok niet? Ben ik de enige?.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Of je de enige bent weet ik niet, maar ik heb alleen rechtsonder een blauw privacy rechthoekje. Linksonder heb ik niets.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Maandag gaan we een gehele dag besteden aan het lijstje met bugs die Dion.ollie heeft samengesteld. De bugs worden nu nauwkeurig bijgehouden en genoteerd en we gaan ééns in de zoveel dagen de lijstjes door.
Aanstaande maandag zul je de nodige wijzigingen dus gaan zien.
Was benieuwd welke bugs er nu gisteren allemaal zijn opgelost.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
In ieder geval kan ik op tablet/mobiel in MIJN FILMS films toevoegen. Hartstikke bedankt! 
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
In principe wordt er van het hieronder genoemde alleen nog maar gewerkt aan nummer 1 en nummer 6, de rest zou in principe verholpen moeten zijn. 

1.
Op 14 en 26 februari heb ik een verzoek ingediend om de Kijkwijzer uit te breiden met 14 en 18 jaar leeftijdsaanduidingen (nieuw ingevoerd sinds begin van dit jaar).
Ik heb Roy hierover gemaild met de details.
Deze aankomende titel heeft nu bijvoorbeeld geen goede kijkwijzer:
De 18 jaar aanduiding mist in dit voorbeeld.
2.
Er is momenteel een bugje bij het volledige overzicht van de bioscoopagenda.
Als je volledig overzicht selecteert krijg je niet de huidige maand te zien maar wat vreemde data.
Pas als je terugschakelt naar andere maanden en terugkeert naar maart kun je het overzicht van maart zien.
Zie ook recente berichten in het feedback forum.
3.
De leeg topic bug speelt nog steeds (met enige regelmaat). Meerdere screenshots / links zijn gemaild naar Roy.
4.
Bij Picl staat een hulpverzoekje in de teller, maar er staan effectief geen hulpverzoekjes open dus dat klopt niet.
5
We kunnen nu geen ip-bans uitdelen op ip-nummer met het nieuwe formaat. En zoeken op ip-nummers in het nieuwe formaat kan ook niet in het ip (ban) tooltje.
Dit verzoek heb ik bij Roy ingediend.
6.
Het Amazon Prime en Horrify overzicht is niet goed bijgewerkt. Enkele inmiddels verwijderde titels staan er nog in. Zie twee opmerkingen in het VOD forumtopic.
7.
Het koopoverzicht van maart is opvallend leeg.
Heeft dit er misschien mee te maken dat tijdens de serververhuizing een tijdje de scripts niet hebben gewerkt?
8.
En nog eentje knip en plak uit het feedback topic:
9. VOD overzichten van Netflix en MUBI worden niet meer automatisch bijgewerkt. Het Film1 overzicht bevat de verkeerde data.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
ik zou daar graag (voor de lijst) nog de laatste kans-sectie van Netflix aan willen toevoegen, daar was volgens mij iets mee ook en er staat al een tijdje maar een enkele titel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het plaatsen van een bericht duurt momenteel wel weer enorm lang, ben er momenteel zeker een minuut mee bezig. Bij 2 berichten nu al gehad.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik heb dat ook. En sinds gisteren valt de site er constant uit, dan krijg ik een error pagina te zien na zo'n vijf minuten geladen te hebben.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Wordt ook wel een beetje flauw van dat je bij een topic op "laatste bericht" klikt, en dat je dan helemaal niets krijgt.
Ja, niet het belangrijkste, dat weet ik, maar het begint wel te ergeren en te jeuken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In principe wordt er van het hieronder genoemde alleen nog maar gewerkt aan nummer 1 en nummer 6, de rest zou in principe verholpen moeten zijn. 

[...]
9. VOD overzichten van Netflix en MUBI worden niet meer automatisch bijgewerkt. Het Film1 overzicht bevat de verkeerde data.
Het VOD-overzicht van MUBI is helaas nog steeds leeg. Netflix niet gekeken.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Het plaatsen van een bericht duurt momenteel wel weer enorm lang, ben er momenteel zeker een minuut mee bezig. Bij 2 berichten nu al gehad.
Ik heb dat ook. En sinds gisteren valt de site er constant uit, dan krijg ik een error pagina te zien na zo'n vijf minuten geladen te hebben.
Als het goed is moet dit inmiddels verholpen zijn?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo te zien wel. Top.
''De laatste pagina geen bericht-bug'' is er helaas nog wel. Net gehad toen ik het grote sporttopic wilde openen...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De zoekmachine heeft ook weer kuren. De titel Lilian (2019) vindt-ie bijvoorbeeld niet.
Niet met het snelzoekvenster, maar ook niet als je via het vergrootglas zoekt.
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
Maar gelukkig vindt ie 'm wel als je op 'Lillian' zoekt 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes

De andere door mij gemelde bug klopt trouwens wel (voor de zekerheid even gecheckt
).
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Er zit al dagen een ontzettend irritante reclame aan de rechterzijkant waardoor je het bovenste bericht bij elke film niet meer kunt lezen (Chrome)! Kan hier iets aan gedaan worden?
Dat dus. Ik kan door dat meescrollende verticale reclameblok de laatste post niet meer lezen (dat verschuift) en ik kan ook zelf niet reageren. Of was dat de bedoeling? 
SmackItUp
-
- 3502 messages
- 2623 votes
Dat dus. Ik kan door dat meescrollende verticale reclameblok de laatste post niet meer lezen (dat verschuift) en ik kan ook zelf niet reageren. Of was dat de bedoeling?
#Metoo!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb nog steeds via opera op mijn mobiel dst de site wordt gehalveerd, dus helft wit.
Dat was tot dikke week geleden niet get geval.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Mijn telefoon liep zelfs vast vanavond bij het typen van een verhaaltje in een topic. Weet niet of de site dit kan veroorzaken, want ik heb een tietsnelle telefoon die al een jaar vlekkeloos loopt, maar bij MM vanavond keihard spacete.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik wou via Updates > Gebuikers naar het 'Laatste Bericht' gaan die 'Theunissen' had geplaatst maar ik werd vervolgens verwezen naar de twaalfde pagina in dit topic. Berichten uit 2011 waar ik niks mee heb.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Op zich geen probleem met het vergroten van de trailers, maar kunnen de aparte links (IMDB, de corresponderende boeken, ...) daar niet boven gezet worden? Bijvoorbeeld bij The Snorkel (1958) moet je serieus scrollen om aan de IMDB link te komen terwijl je eigenlijk tussen plot en trailer nog genoeg witruimte hebt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Wat fijn dat het filmnieuwsblok (tussen de film informatie en de reacties) weg is. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik vind dat topics rond acteurs en regisseurs wat prominenter op de site mogen staan. Staan nu verdeeld trouwens. Regisseurs vind je niet in het forum, maar hebben op hun eigen pagina aparte discussies. Ik weet niet of dat zo gekend is hier.
Bij de acteurs/actrices kan je een topic maken als dat gewenst is. Je moet geen topic maken voor iedereen die in een film te zien is natuurlijk. Maar als ik nu iets wil schrijven over een acteur of actrice moet ik altijd liggen zoeken omdat er geen duidelijk overzicht is van de namen die al op de site staan.
Bovendien lijkt me nieuws of zelfs een korte bio van iemand van cast & crew wel interessanter dan de speelse nieuws-lijstjes met top 5 van dit of dat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.