- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Echt waardeloos dit. Een film site maar ik kan de films niet eens opzoeken
. Oja, dit topic bevatte ook geen berichten, althans die melding krijg ik nu wel steeds vaker, ook nog niet opgelost dus.
EDIT: Vanuit de filmgames topic kwam ik uit op een tip van Shadowed om via het 'filmoverzicht' te zoeken. Dit werkt bij mij wel, het is een omweg maar wel een simpele waar je dus geen google voor hoeft te gebruiken.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wat Kondoro0614 zegt is een goede tijdelijke oplossing zolang je geen filmtitel zoekt met minder dan 10 stemmen.
Maar deze 2 films kon ik dan weer niet oproepen via het filmoverzicht:
À l'Intérieur (2007) - MovieMeter.nl Stephanie (2017) - MovieMeter.nl
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Goedemiddag allen,
Het was even een speurwerk. Maar we denken het opgelost te hebben. Langzaam zal in de loop van de dag de zoekmachine met 130.000 films weer gevuld worden. Dat is even een rekenwerkje voor de computers en dat kost tijd. Maar probeer het na een uurtje nog eens en het vermoeden is dat alles dan weer zal werken naar behoren.
Bedankt voor de betrokkenheid van iedereen. De mailbox stond roodgloeiend 
dobrie
-
- 4 messages
- 1267 votes
Top de site werkt hier weer als van ouds
bedankt
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Meter-fan mijn dank is groot. De zoekfunctie werkt weer. 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De OK-knop werkt niet bij een foutmelding bij een toevoeging. (mijn afbeelding had niet de vereiste ratio). Ik moest helemaal opnieuw beginnen. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Het zoeken bij de films zelf (op bericht of username) werkt ook niet goed. Bij Ted en Ted 2 kon dat niet bijvoorbeeld. En bij deze Ai-naki Mori de Sakebe (2019) - MovieMeter.nl zocht ik op Onderhond maar kreeg ik enkel de gemarkeerde mening te zien, niet de andere berichten. Die mening is tot nu toe het enige bericht dat ik eruit krijg, ook als ik zoek op andere users lukt het niet wat te vinden. Ook niet als ik exact zoek (dus volledige naam, rekeninghoudend met hoofdletters etc).
Idem geldt dit in het zoeken op naam bij het stemmenoverzicht van een film.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wat is dat toch steeds: als ik op Laatste Bericht klik heeft het topic geen berichten... ?!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Wat is dat toch steeds: als ik op Laatste Bericht klik heeft het topic geen berichten... ?!
Is ook al vaker aangegeven. Het is een probleem al vanaf de kerst dacht ik.
BarryEgan
-
- 76 messages
- 2081 votes
Wanneer gaat de zoekfunctie weer optimaal werken?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Tjongejonge, zonde hoor, ik kan me voorstellen dat mensen die geen verstokte bezoekers zijn, een keer gaan afhaken als de basisfunctionaliteit het steeds niet doet. En dat is voor niemand goed.
Hopelijk is het snel en nu definitief gefixt.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Knap lastig is het wanneer de zoekfunctie niet werkt.
Is een heel groot gemis als je dagelijks de site bezoekt !!
SmackItUp
-
- 3502 messages
- 2623 votes
Moviemeter ligt op zijn gat. Ik krijg ontwenningsverschijnselen.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
.... Er moet toch ondertussen een keer crisisberaad plaatsvinden......

De FilmFan van Nederland
-
- 1 messages
- 0 votes
Knap beroerd, je kan geen enkele film opzoeken.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Kijk ik kan er inkomen dat de site en functionaliteiten dienen te worden verbeterd, maar volgens mij hebben de ontwikkelaars toch ook een schema.
meter_fan mijn suggestie is dat er misschien een planning komt die we kunnen raadplegen met daarin vermeld wanneer en waaraan zal worden gewerkt, verbeterd, wat zijn de nieuwigheden etc en indien mogelijk welk effect heeft dat op andere functionaliteiten. Als professionele tester weet ik dat functionaliteiten niet zomaar vanzelf stoppen met werken dat is tengevolge een verandering, een migratie, een nieuw element dat wordt toegevoegd etc. De zoekfunctie is duidelijk een hoog risicofactor bij nieuwe ontwikkelingen en voor veel users een belangrijke functionaliteit. Het is van belang dat deze blijft werken als er iets wordt gewijzigd dus dat zou dan ook vooraf moeten worden getest voor de wijziging wordt doogevoerd.
Zie het niet als een aanval maar advies.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Kijk ik kan er inkomen dat de site en functionaliteiten dienen te worden verbeterd, maar volgens mij hebben de ontwikkelaars toch ook een schema.
meter_fan mijn suggestie is dat er misschien een planning komt die we kunnen raadplegen met daarin vermeld wanneer en waaraan zal worden gewerkt, verbeterd, wat zijn de nieuwigheden etc en indien mogelijk welk effect heeft dat op andere functionaliteiten. Als professionele tester weet ik dat functionaliteiten niet zomaar vanzelf stoppen met werken dat is tengevolge een verandering, een migratie, een nieuw element dat wordt toegevoegd etc. De zoekfunctie is duidelijk een hoog risicofactor bij nieuwe ontwikkelingen en voor veel users een belangrijke functionaliteit. Het is van belang dat deze blijft werken als er iets wordt gewijzigd dus dat zou dan ook vooraf moeten worden getest voor de wijziging wordt doogevoerd.
Zie het niet als een aanval maar advies.
Ik vind het een goed advies. Het blijft mij ook een beetje tegen de borst stoten dat er nauwelijks communicatie is. Het enige wat we af en toe horen is 'er wordt aan gewerkt' of 'het werkt weer' -- terwijl het dan daarna weer stuk is. Ik denk dat veel gebruikers het erg fijn zouden vinden om meer op de hoogte gehouden te worden over wat er allemaal gaande is (via het forum of een speciale pagina), en dus zoals alexpyforever schetst een planning. Nu blijft het altijd een gok of de site fatsoenlijk te gebruiken is, terwijl als we weten dat er 'op die en die dag' onderhoud is aan de zoekfunctie we het kunnen verwachten. En dat de gebruikers dan (denk ik) meer het gevoel hebben betrokken te zijn bij het platform, wat als communitywebsite misschien niet zo'n vreemde gedachte is?
Verbeteringen worden uiteraard alleen maar toegejuicht, maar wat meer/duidelijkere/volledigere communicatie kan wellicht geen kwaad 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik begin het nu toch wel echt vreselijk irritant te vinden dat telkens de zoekfunctie niet werkt, als iets goed werkt blijf er dan alsjeblieft gewoon vanaf... Dus dringend verzoek, als het werkt hou het nu werkend
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Zoekfunctie op TV-Meter werkt ook niet...
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik hoop maar dat er een echt mooie functionlateit ingevoerd wordt waardoor de zoekfunctie het tijdelijk niet doet.
De zoekfunctie is denk ik wel het meest cruciale van een filmsite...
Maar mischien krijg ik straks wel een melding als een film in mijn openbare nog te zien lijsten binnenkort op TV of Netflx komt

stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Zoekfunctie weer niet, echt erg , een tip zoek via Google met de naam van de film en daarachter moviemeter.............
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Op MusicMeter ook niet, jammer.
Gretz
-
- 95 messages
- 308 votes
Zoekfunctie weer niet, echt erg , een tip zoek via Google met de naam van de film en daarachter moviemeter.............
Ik ben verbijsterd dat dit al de zoveelste keer is dat de zoekfunctie het op alle metersites niet doet. In de 18 jaar dat Jordy de site runde hadden we dit zelden. Nu ligt ie er gemiddeld om de 2-3 weken uit 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik begin het nu toch wel echt vreselijk irritant te vinden dat telkens de zoekfunctie niet werkt, als iets goed werkt blijf er dan alsjeblieft gewoon vanaf... Dus dringend verzoek, als het werkt hou het nu werkend
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Het kan goed zijn dat ze er niets aan hebben veranderd. Ze hebben wellicht ergens iets veranderd dat tot gevolg heeft dat de zoekfunctie weer niet werkt.
Basto
-
- 11925 messages
- 7400 votes
Toch wel bijzonder dat na 15 jaar de site constant bugs heeft? Wat hebben ze er aan veranderd en waarom?
BarryEgan
-
- 76 messages
- 2081 votes
Moviemeter is het slachtoffer geworden van neoliberalisme.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Nog een manier om een film te vinden:
ga naar: film toevoegen.
Vul het tt nummer in van IMDb en je kunt naar de betreffende film.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.