• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

- De zoekfunctie werkt wederom slechts deels, met de zoekterm Lola komt alleen Lola Rennt naar boven en niet Lola (1961). ook niet via uitgebreid zoeken. Met The Dead (1987) is dit hetzelfde en komen er alleen een paar andere naar boven.

- topics zijn nog steeds af en toe leeg als je er naartoe gaat, waarbij verversen nodig is.

- is het mogelijk dat het wordt teruggezet dat een gecopypaste url weer wordt getoond als Hustlers (2019) ipv Hustlers (2019) - MovieMeter.nl, niet zo mooi in berichten en lijstjes en telkens met de hand corrigeren is best een gedoe.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

John Milton wrote:

- De zoekfunctie werkt wederom slechts deels, met de zoekterm Lola komt alleen Lola Rennt naar boven en niet Lola (1961). ook niet via uitgebreid zoeken. Met The Dead (1987) is dit hetzelfde en komen er alleen een paar andere naar boven.

- topics zijn nog steeds af en toe leeg als je er naartoe gaat, waarbij verversen nodig is.

- is het mogelijk dat het wordt teruggezet dat een gecopypaste url weer wordt getoond als Hustlers (2019) ipv Hustlers (2019) - MovieMeter.nl, niet zo mooi in berichten en lijstjes en telkens met de hand corrigeren is best een gedoe.

Ik probeer de film Retablo. Op verschillende manieren geprobeerd maar ik krijg 'm niet.

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

De bugslist is bijgewerkt. Er wordt naar gekeken John Milton!

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

jarno1975 wrote:

Ik ben het inmiddels aardig kwijt waar bugs gemeld moeten worden van TV-Meter. Eerst werd dat via een bug topic gedaan op het forum van TV-Meter, maar daar werd niets mee gedaan. Vervolgens werd er gevraagd het via Moviemeter te melden omdat het dan sneller gelezen zou worden. Maar ook hier krijg ik bijna nergens reactie op. Ook niet op (inmiddels diverse) PM berichten.

Kan iemand eens helder aangeven hoe we nu dingen moeten melden van de andere metersites?

Ook ik ben voorstander van Kappeuter zijn voorstel en dan ook per metersite een bug topic want op deze manier is het een bende.

De buglist wordt inderdaad weer aangehouden. Melden mag via dit topic.

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Dag Meterfan, de zoekfunctie werkt bij mij niet, misschien al bekend..

Bijv de Netflixfilms kent die niet in het zoekbalkje rechts boven, maar zijn wel in de On Demand bij Netflix in de overzicht-lijsten te vinden..

M.vr. Gr.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Rickyman

Je kunt de actuele status van de bugs hier vinden:

voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MovieMeter.nl

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Aha, dank je kappeuter. Sorry, dat wist ik niet..

(Ook als ik wel eens een film opzoek, zoekt die enkel bij regisseurs ipv bij films. Maar dat is maar af en toe hoor, de volgende dag zoekt die wel weer gewoon bij films..)

Darbie

• 1519 messages
  • 6022 votes

Film(titel)s opzoeken lukt niet.

met groet,

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Het zou wel een geweldige upgrade zijn als je berichten/meningen/recensies zelf zou kunnen aanpassen. Nu blijft iets na 24 uur definitief staan en kan je het niet meer zelf aanpassen. Vooral bij recensies is dat wel jammer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is zeker jammer.

In het verleden waren er helaas regelmatig users die uit frustratie of om wat voor reden ook na een discussie hun bericht of meerdere berichten verwijderden of leeg maakten. Of zodanig aanpasten dat een discussie onleesbaar werd en nergens meer op sloeg. Daarom is die maatregel ingesteld.

Zou je de mogelijkheid om meningen aan te passen uitbreiden dan zou dat alsnog soortgelijk 'misbruik' toelaten. Dan kunnen ze dat met paar klikken een voor een aanvinken zodat ze alsnog alle eigen berichten in een discussie kunnen aanpassen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Net als bij het kiezen van een gebruikersnaam zou het niet slecht zijn dat mensen op voorhand eerst even nadenken wat ze schrijven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

IH88

Mochten er echt storende foutjes in je bericht / recensie staan dan kun je uiteraard een PM sturen naar een van de moderators. Als dat af en toe voorkomt en het om kleinigheden gaat dan willen we dat best voor je aanpassen.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

kappeuter wrote:

Dat is zeker jammer.

In het verleden waren er helaas regelmatig users die uit frustratie of om wat voor reden ook na een discussie hun bericht of meerdere berichten verwijderden of leeg maakten. Of zodanig aanpasten dat een discussie onleesbaar werd en nergens meer op sloeg. Daarom is die maatregel ingesteld.

Zou je de mogelijkheid om meningen aan te passen uitbreiden dan zou dat alsnog soortgelijk 'misbruik' toelaten. Dan kunnen ze dat met paar klikken een voor een aanvinken zodat ze alsnog alle eigen berichten in een discussie kunnen aanpassen.

Dat klinkt een beetje als een overbodige maatregel. Een discussie heb je op het moment zelf en dan kan je nog wel gewoon je bericht aanpassen of verwijderen (heb ik zelf ook een keer gedaan). Een dag later boeit het niemand meer waar de discussie over ging maar staat het wel definitief op de site. Niemand gaat bij een film 5 pagina`s teruglezen om te zien hoe een discussie tussen twee forumleden is ontstaan. Of je moet wel heel veel tijd overhebben .

Maar voor iemand die bijvoorbeeld een film heeft herzien en zijn mening wil aanpassen (en ook echt recensies schrijft) zou zo’n upgrade wel superhandig zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat kan je vinden, maar er zijn genoeg mensen die voor of na het zien van een film de filmpagina's teruglezen. Als daar meerdere berichten wegvallen slaan die berichten nergens meer op.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

kappeuter wrote:

Dat kan je vinden, maar er zijn genoeg mensen die voor of na het zien van een film de filmpagina's teruglezen. Als daar meerdere berichten wegvallen slaan die berichten nergens meer op.

Ok. Mij ging het ook meer om de meningen, maar het gaat niet veranderen dus daar moet ik me maar bij neerleggen . Mijn ervaring op deze site is alleen wel dat discussies “uit frustratie” meestal snel off topic gaan en toch worden verwijderd door de moderators. Maar goed, het was maar een aanbeveling.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik heb toch nog regelmatig problemen met de zoekfunctie. Zo krijg ik geen filmresultaten als ik bijvoorbeeld:

Yummy

Bloodeaters

Flesh Eaters

wil opzoeken.

Kennelijk films met weinig stemmen? <20 schat ik zo.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zoekfunctie werkt inderdaad al een paar uur niet meer.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Inderdaad.

Typ je bvb Lust for a Vampire dan wordt er niets gevonden.

De zoekfunctie op titels werkt niet. Noch op mijn iPad noch op mijn computer.

Hopelijk is het vlug opgelost.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Film Pegasus wrote:

Net als bij het kiezen van een gebruikersnaam zou het niet slecht zijn dat mensen op voorhand eerst even nadenken wat ze schrijven.

Jouw mening over zaken is nooit veranderd als je de jaren telt? Ik vind dit echt een krom argument van je. Ik kan nu wel iets posten waar ik me over 10 jaar voor schaam. Of een gebruikersnaam kiezen die eerst tof leek, maar later niet. Ik snap de starheid nooit zo. Laat mensen hun eigen berichten aanpassen en laat ze een keer een gebruikersnaam wijzigen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tonypulp wrote:

Nu nog steeds...

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Na die overname is 't gewoon ruk, zo vaak werkt iets niet.

Dit is nu al de zoveelste keer dat de zoekfunctie niet werkt, zwaar vervelend.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

j0enne wrote:

Na die overname is 't gewoon ruk, zo vaak werkt iets niet.

Dit is nu al de zoveelste keer dat de zoekfunctie niet werkt, zwaar vervelend.

De overname was het probleem niet. De server verhuizing is volgens mij te snel gedaan. Sinds dat moment is de database niet meer wat het was.

apolicum

• 451 messages
  • 5036 votes

Tonypulp wrote:

Ik moet nu via Google zoeken naar "Filmtitel + Moviemeter" om op de juiste film te komen Beetje omslachtig, maar werkt ook

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Via regisseur (als je diens naam kent tenminste ) film opzoeken werkt wel

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Brix wrote:

THANKS!!!

Drifter

• 488 messages
  • 1859 votes

Daar staan 2 berichten uit 2011, dus niet heel actueel.

Zoeken op film-naam werkt op dit moment (nog) niet.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Drifter wrote:

(quote)

Daar staan 2 berichten uit 2011, dus niet heel actueel.

Jawel, die berichten worden continu bijgewerkt.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

meter_fan: mag mijn opmerking over dat ik op smartphone of tablet geen films kan toevoegen bij het item/topic MIJN FILMS aub ook op de bugslijst?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Brix wrote:

Kan je natuurlijk ook wel te weten komen als je op imdb gaat zoeken of letterboxd of nog andere filmsites waar de zoekfunctie op titel werkt. Maar via google lijkt me misschien een snellere methode zoals apolicum al aangaf.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook flink balen vind. Had het eerder ook al, dat er letterlijk geen titel te vinden was en je het via de regisseurspagina's moest oplossen. Dat was toen maar voor even.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.