• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Een nieuwe vrijdag, en dat betekend nieuwe zoekmachine problemen. Laten we er maar geen traditie van maken .

Toevallig een compleet andere oorzaak, maar het probleem is bekend en komende uren zal langzaam aan de zoekmachine weer worden aangevuld met al het beschikbare content. De fix is overigens voor alle Metersites.

Bedankt voor jullie feedback.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

meter_fan

Gaat zoeken op user (bij de zoekfunctie en bij zoeken in stemmen op een filmpagina) ook weer werken?

En de 'laatste bericht' bug die al weken speelt?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

stinissen wrote:

Zoekfunctie weer niet, echt erg , een tip zoek via Google met de naam van de film en daarachter moviemeter.............

Als je site:moviemeter.nl toevoegt weet je zeker dat je alleen resultaten van MovieMeter krijgt.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

stinissen wrote:

Zoekfunctie weer niet, echt erg , een tip zoek via Google met de naam van de film en daarachter moviemeter.............

Dus niet. Je kunt beter zoeken via het 'Filmoverzicht'. Alleen titels die daar niet tussen staan moet via de omweg.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

kappeuter wrote:

meter_fan

Gaat zoeken op user (bij de zoekfunctie en bij zoeken in stemmen op een filmpagina) ook weer werken?

En de 'laatste bericht' bug die al weken speelt?

Dit... ... en nog twee andere recente (en net verholpen) kwalen steken ook al weer de kop op:

I) De toplijsten zijn niet automatisch bijgewerkt vannacht.

II) De meest recente toevoeging op MUBI is ook niet automatisch opgenomen in het On Demand overzicht.

FrBoy

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Kwotering:

Waarom zie ik de algemene kwotering niet?

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

Dropdown-menuutjes werken voor mij niet meer, als ik mijn Chrome-browser op halfscreen zet. Hebben anderen daar ook last van? Bijvoorbeeld, halfscreen vouwt het hoofdmenu in onder de drie streepjes links boven. Als ik met mijn cursor daarboven hang, vouwt een menu open, maar die is volledig wit.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Waarom worden door 2 crewleden sedert december vorig jaar topics, waarin in veel gevallen al meer dan 10 jaar niets meer is geplaatst, met een bericht/post opnieuw onder de aandacht gebracht?

Na zo'n bericht vallen deze topics echter weer stil. Wat is het doel daarvan, zeker gezien ook de tijd die daar-in wordt gestoken?

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Werkt bij mij ook niet op de mobiel, joachimt.

Zowel Chrome als Firefox. Site is nu wel erg vaak praktisch onbruikbaar, dat ga ik niet eindeloos volhouden. Hopelijk komt er snel een structurele oplossing voor al die kuren.

Ik heb dit topic moeten googelen om erbij te komen. Dat is toch geen doen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Inderdaad, snelmenu op de telefoon werkt niet meer. Op de PC kleuren de sneltoetsen op het hoofdscherm zwart ipv geel.

Wanneer je op het forum bent of bij een film werkt dit snelmenu wel.

John Milton: je kunt ook gewoon bij de link /forum neerzetten, dan kwam je er ook op uit. Geen google voor nodig.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wat bij mij werkte was eerst op de film op de hoofdpagina klikken en eenmaal die pagina geladen is, dan werkt het snelmenu op de telefoon opnieuw.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Op Firefox nightly voor Android opent hoofdscherm, klik je dan via menu op updates (of wat dan ook) wordt scherm blanco. Opnieuw website laden dan op film vanuit hoofdmenu klikken (Hidden Life) en vandaar uit menu opties openen werkt wel.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Wordt er vandaag gewerkt aan de metersites?

Als ik vanuit de notificaties een topic open, krijg ik de melding dat er geen berichten zijn. Ik weet dat dit probleem al een tijd speelt, maar heb het nog niet eerder vanuit de notificaties gehad.

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Worden zaken als de rotatielijst ook op MovIeMeter niet meer bijgewerkt?

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1197 votes

Het keuzemenu " de streepjes linksboven" werkte op mijn iphone vandaag en gisteren niet maar deze begint net weer te werken. Wat er niet werkte? Ik kreeg simpelweg geen keuzes ("legenda") te zien. Dwz: de updates films, gebruikers, forum etc werden niet zichtbaar, ik kreeg een soort blanco deel dat het scherm vulde ipv "de legenda". Nu weer wel dus!

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Een aanwinst het laatste filmnieuws op de startpagina!!!!!

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1197 votes

gauke wrote:

Een aanwinst het laatste filmnieuws op de startpagina!!!!!

Ja hier ook meer begrip voor het gerommel/ de tijdelijk verminderde info. Ziet er best verkwikkend uit!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Hmmm. Dacht in eerste instantie dat de pagina niet goed inlaadde. Echt mooi ziet het er niet uit. Vind het zelf ook prettiger om meteen te zien wat de nieuwe films zijn. Maar goed, wellicht is het een kwestie van wennen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Allemaal leuk die vernieuwingen, maar hopelijk gaat de site weer eens een beetje draaien en worden enorm aanwezige bugs opgepakt. Verder wel leuk dat ze innoveren, zolang het me maar niet door de keel gaat worden geduwd met pushmeldingen enzo. Voor mij is MM een site voor meningen en vind ik zelf het nieuws een stuk minder relevant, maar als het er is kan het best handig zijn. Alleen moeten ze dan wel concurreren met diverse andere sites, zoals Filmtotaal of Superguide.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ben zelf geen filmnieuwslezer, hooguit achteraf als ik een film heb gezien. Maar toch leuk dat de frontpage wat dynamischer is.

Ik heb ondervonden dat TvMeter de minst populaire Meter-website is. Het heeft een beperkt aantal actieve leden. Ik zie weinig groeikansen indien TvMeter zal voortbestaan zonder maatregelen om deze site aantrekkelijker te maken.

Ik denk persoonlijk dat een fusie tussen MovieMeter en TvMeter heel wat voordelen heeft. Beide sites hebben een gedeeltelijk gemeenschappelijk aanbod met de miniseries. Ook hebben series en films, ondanks een klein aantal verschillen, veel met elkaar gemeen. Er is een grote overlap wat het doelpubliek betreft. MovieMeter kan alleen maar groeien als series deel zullen uitmaken van het aanbod.

Het heeft heel wat voordelen, nu rest alleen nog de vraag of het technisch haalbaar is.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@zertyuiop TV-Meter bestaat ook het kortst. Volgens mij sinds oktober 2015. Dat is dan ook niet te vergelijken met Moviemeter dat al sinds 2000 bestaat.

In september 2019 schreef Jordy nog:

TvMeter is hard op weg om qua bezoekers en activiteit, na MovieMeter, de 2e Meter-site te worden ?

TV-Meter mijlpalen - TvMeter.nl

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ik zou tvmeter persoonlijk niet combineren met moviemeter. Denk juist dat dat de kracht is van de meter-sites, dat ze allemaal specifiek over één medium gaan. Er is natuurlijk wel overlap, maar ik vind deze aanpak juist erg fijn en overzichtelijk. Er zijn andere Nederlandse film/seriesites die ik bezoek die het wel combineren en ik zie daar ook de voordelen wel van in, maar het feit dat het gescheiden is maakt het meter-netwerk wat mij betreft uniek.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Mijn complimenten voor de update, slim idee om het laatste nieuws toe te voegen.

Ik kom hier sinds 2003 en sinds die tijd blijft MM zichzelf vernieuwen. Goed bezig allemaal!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Mag er niet aan denken als er plots een hoop TV series tussen alle updates komen staan

Harmonica Man

• 280 messages
  • 0 votes

@zertyuiop wrote:

Ik heb ondervonden dat TvMeter de minst populaire Meter-website is. Het heeft een beperkt aantal actieve leden. Ik zie weinig groeikansen indien TvMeter zal voortbestaan zonder maatregelen om deze site aantrekkelijker te maken.

Ik denk persoonlijk dat een fusie tussen MovieMeter en TvMeter heel wat voordelen heeft. Beide sites hebben een gedeeltelijk gemeenschappelijk aanbod met de miniseries. Ook hebben series en films, ondanks een klein aantal verschillen, veel met elkaar gemeen. Er is een grote overlap wat het doelpubliek betreft. MovieMeter kan alleen maar groeien als series deel zullen uitmaken van het aanbod.

Het heeft heel wat voordelen, nu rest alleen nog de vraag of het technisch haalbaar is.

Het zou een prima idee zijn om tvmeter te implementeren in Moviemeter. Er staan veel fouten in series omdat men niet de tijd neemt om rustig alles na te lopen. Bijvoorbeeld de miniserie Amongst Women, Amongst Women (1998) - MovieMeter.nl heet op tvmeter Amongst Woman Amongst Woman (1998) - TvMeter.nl, met de hoes met de correcte spelling ernaast. Het is echt een site die de paden bewandelt van het goedbedoelde amateurisme. Er zijn in de nacht vaak geen gebruikers online en de miniseries staan ook op Moviemeter. Tevens zijn er diverse andere laagdrempeligere sites met zowel films als series waar ook veel leden wereldwijd lid van zijn. Het is misschien een idee om ook een engelstalige tak te lanceren om de blik op het buitenland te richten.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Even een mededeling van huishoudelijke aard

Goed om te horen dat de updates rondom het nieuwsbulletin en ander ontwikkelingen zo uitvoerig besproken worden. We gaan, naar eigen inzicht, kijken in hoeverre we deze feedback kunnen inpassen.

Het is voor ons echter niet haalbaar om iedere wijziging op de website te verantwoorden. We zijn blij met de feedback die we krijgen en proberen op die manier de website uit te bouwen en te verbeteren. Dat betekent dat we druk aan het werk zijn en niet altijd alle feedback in de gaten kunnen houden, laat staan daarop te reageren. Zeker niet als deze eindeloos kritisch en afkeurend is. Op die manier is naar onze mening nog nooit iets moois tot stand gekomen. Met opbouwende kritiek zijn we, nogmaals, blij. Dat de werkzaamheden aan de website zo nu en dan problemen optreden, betreuren wij zelf ook. Weet dat we, ook als we niet reageren op klachten, druk bezig zijn deze te verhelpen.

Dat gezegd hebbende willen wij vanaf dit moment wel wat meer op de voorgrond treden binnen het forum. Dat is in het verleden te weinig gebeurd, en daarvoor valt wel wat te zeggen. Door meer betrokken te zijn bij de community hopen we op meer constructieve voet verder te kunnen. Mochten er persoonlijke vragen spelen, kun je mij ten alle tijde een persoonlijk berichtje doen en ik dan zorg ik er binnen alle redelijkheid voor dat deze zo snel mogelijk beantwoord worden.

Dion

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

En zo hebben we ineens een hoofdredacteur, potverdrie, ga ik toch wat langer nadenken over m'n stukjes.

joolstein

• 10828 messages
  • 8913 votes

Harmonica Man wrote:

Er staan veel fouten in series omdat men niet de tijd neemt om rustig alles na te lopen.

Daar ben ik het niet echt mee eens! De crewleden daar doen wel degelijk goed hun best en nemen zeker hun tijd! En ik spreek met ervaring! Daarnaast is het heel wat anders om tientallen afleveringen na te kijken dan één plot van een film. Tja dat er dan eens iets over het hoofd wordt gezien, dat mag toch?! Of dat er hier op MM geen fouten in plots zouden staan? Heb toch regelmatig hier ook een aanpassing ingediend.

Bijvoorbeeld de miniserie Amongst Women,met de hoes met de correcte spelling ernaast.

Als je dit soort foutjes ziet, staat het natuurlijk ook altijd vrij om even een correctie in te sturen. Dat wordt hier op MM ook gewaardeerd dus ook daar! Ik heb nu dan ook een verzoek voor aanpassing gedaan! En misschien een beetje flauw maar jammer genoeg staat er ook een fout in je opmerking; laagdrempeligere dat mag gewoon laagdrempelige zijn?

Het is echt een site die de paden bewandelt van het goedbedoelde amateurisme.

Zowel Movie als Tv meter werkt met vrijwilligers! Beide sites kan je dus eigenlijk scharen onder goedbedoelde amateurisme. Maar mijn waardering hebben ze want het is en blijft heel wat werk! Tv meter moet opboksen tegen het forum van zijn grotere zus. Doordat de meeste MM-ers toch makkelijker deze site weten te vinden, is dat ook knap lastig. En mensen die series kijken zijn blijkbaar ook minder geneigd om dit te delen op een site. Waarschijnlijk toch meer iets wat je bespreek bij het koffie-apparaat op het werk?

Wel ben ik van mening dat beide sites apart moeten blijven! Tv-meter richt zich ook op spelletjes-programma's en ander tv-gebeuren. Dat hoort niet thuis tussen films!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.