• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

daar gaat inderdaad iets niet goed, gaat op de lijst

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

De stemhistorie grafiek bij Happy End (1967) gaat niet verder dan 26 stemmen terwijl er 28 stemmen zijn.

Het gemiddelde van 4,04 is per toeval hetzelfde, zowel bij 26 stemmen en bij 28 stemmen. De standaarddeviatie van de populatie klopt (bij 28 stemmen). De stemverdeling heeft ook 28 stemmen.

Dit zou een bug zijn in de grafiek zelf...

PS ik neem aan dat de grafiek minimaal elke 24 uur wordt ge-update, zo niet direct.

Edit: alleen de stemhistorie grafiek wordt 1x per week op zaterdag ge-update? Dan zal dat het zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alexander1900 wrote:

Edit: alleen de stemhistorie grafiek wordt 1x per week op zaterdag ge-update? Dan zal dat het zijn.

de 1e en de 15e van de maand, volgens mij

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De crew was al enige tijd op zoek naar een nieuwe moderator.

Ik ben verheugd dat we het team kunnen uitbreiden met een nieuwe moderator, te weten Mescaline

Randy, ik wens je veel succes en plezier met je crewfunctie!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Welkom

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Wat leuk!

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Succes en veel plezier gewenst!

Van een lid met rechten, ben je nu een moderator met plichten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Voel mij zeer vereerd en ik ga uiteraard mijn uiterste best doen.

Klopt Alexander, mooi verwoord haha!

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Succes!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Succes Mescaline.

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Waarom kan ik in de officiële gedragsregels van MovieMeter niets lezen over het feit dat het onderwerp voetbal hier gecensureerd is, net als alle politieke/religieuze thema's?

Op deze manier stelt zo'n verbod natuurlijk ook weinig voor.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Leuk Mescaline, succes!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gretz wrote:

Waarom kan ik in de officiële gedragsregels van MovieMeter niets lezen over het feit dat het onderwerp voetbal hier gecensureerd is, net als alle politieke/religieuze thema's?

Het voetbalforum is helaas gesloten, maar er mag nog wel gediscussieerd worden over voetbal bij voetbalfilms, zolang het ontopic is bij de film. En er is ook nog het voetbalfilms topic.

We zouden er neer kunnen zetten dat het voetbalforum gesloten is nadat het niet meer te modereren bleek omdat gebruikers elkaar voortdurend aanvielen.

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Dank voor de uitleg kappeuter. Ik begrijp hoe de verbanning tot stand is gekomen. Niettemin ben ik van mening dat zoiets in de officiële regels vastgelegd moet worden, om verwarring te voorkomen. Bovendien zou dan ook kunnen worden afgesproken of er op termijn weer een opening kan komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gretz wrote:

Dank voor de uitleg kappeuter. Ik begrijp hoe de verbanning tot stand is gekomen. Niettemin ben ik van mening dat zoiets in de officiële regels vastgelegd moet worden, om verwarring te voorkomen. Bovendien zou dan ook kunnen worden afgesproken of er op termijn weer een opening kan komen.

Je hebt toch een aparte site? Ik heb eerlijk gezegd niet eens meer de behoefte aan een rentree van het voetbaltopic, dan krijg je helemaal versplintering van discussie. En het is gebleken dat crew en topicbezoekers gewoon anders over zaken denken. Prima oplossing zoals het nu is.

Daarnaast heb ik na vanavond wel effe genoeg van het spelletje

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gretz wrote:

Onze wiki is een door de community gevuld naslagwerk met informatie over de site, en bevat niet per definitie "de officiële regels". Zo zie je bv. in de bewerkhistorie van het document waar je naar linkt, bijdragen van diverse mensen die niet in de crew zitten of zaten. Er zal vast wel meer incomplete, achterhaalde of onjuiste informatie te vinden zijn. Naast de diverse pagina's die wel uitstekend up-to-date bijgehouden worden natuurlijk.

scorsese

• 13165 messages
  • 11077 votes

Is het voor de administrators wellicht mogelijk om te zien welke film de meeste berichten heeft? Ben benieuwd.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Ik denk dat het vooral de films zijn in de top 250. En soms zie je veel berichten (discussies) bij een film maar weinig recensies. Ik zie liever dat laatste.

Ik weet wel dat je op veel forums in een rubriek de topics kunt selecteren op het aantal berichten en views.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik vermoed Avatar (2009).

scorsese

• 13165 messages
  • 11077 votes

421 pagina's. Niet verkeerd in ieder geval

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Warp

• 963 messages
  • 3047 votes

Op de mobiele versie heb ik regelmatig wanneer ik wil zien welke users een bepaald bericht hebben geliked, ikzelf het bericht ook automatisch like.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Bij mij is het huuroverzicht leeg.

Jaar later opnieuw. Sinds 1 oktober.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cinemember is nu ook toegevoegd aan het VOD overzicht:

Nieuwe films op Cinemember

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ik zag bij iemand een top-10-lijstje regisseurs in zijn profiel. Hoe voeg je dit toe?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook het aanbod van Picl kun je nu vinden onder het kopje On Demand: Nieuwe films op Picl

welke missen we nu nog? ik zou KPN ook wel willen toevoegen, maar kan nergens een overzicht van hun aanbod vinden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

ik zou KPN ook wel willen toevoegen, maar kan nergens een overzicht van hun aanbod vinden

Ik weet niet hoe accuraat en up-to-date dit overzicht is, niet officieel van KPN maar gemaakt door een gebruiker:

Video on demand overzicht KPN pluspakket - drumstix.nl

Dit film overzicht heb ik gemaakt uit frustratie. Omdat het film overzicht van pluspakket van KPN zo onduidelijk is. Een avond lang heen en weer klikken op een te klein, onoverzichtelijk scherm en ik had nog geen leuke film gevonden. Voor mij werkt dit overzicht veel beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.