- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik ben overigens van plan om de komende weken te besteden aan (eindelijk) een responsive/adaptive design.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zorgt dit Automatisch ook voor een nieuw uiterlijk van de site?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er staat een taalfoutje tussen.
zal er naar kijken!
Onweersvlieg
-
- 161 messages
- 308 votes
Wanneer worden er series toegevoegd net als de films?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wanneer worden er series toegevoegd net als de films?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Op de mobiele website (laatste Safari via iPhone 6s) loopt tekst soms door elkaar. De bovenste regel van een bericht overlapt dan met de algeme tekst (zoals de mededeling dat spoilers zichtbaar zijn omdat je hebt gestemd).
Voorbeeld is bij deze review van me: Moonrise Kingdom (2012)
durange
-
- 101 messages
- 61 votes
Kan ik m'n username veranderen? Ik heb dit acc aangemaakt in 2007 ofzo en ik snap nieteens waar de naam vandaan komt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee helaas, het is op MovieMeter niet mogelijk je gebruikersnaam aan te passen.
Dit heeft als reden dat gebruikers anders mogelijk om de haverklap van gebruikersnaam wisselen, wat de herkenbaarheid niet ten goede komt.
durange
-
- 101 messages
- 61 votes
Nee helaas, het is op MovieMeter niet mogelijk je gebruikersnaam aan te passen.
Dit heeft als reden dat gebruikers anders mogelijk om de haverklap van gebruikersnaam wisselen, wat de herkenbaarheid niet ten goede komt.
oke maar in principe kan ik wel gewoon m'n account verwijderen dus dan kan ik dat doen en gewoon een nieuwe aanmaken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
oke maar in principe kan ik wel gewoon m'n account verwijderen dus dan kan ik dat doen en gewoon een nieuwe aanmaken
Nee dat mag dus niet. Dat komt in feite op zelfde neer, dus dan word je weer naar eerste account terugverwezen! (en je nieuwe account geblokkeerd)
durange
-
- 101 messages
- 61 votes
Nee dat mag dus niet. Dat komt in feite op zelfde neer, dus dan word je weer naar eerste account terugverwezen! (en je nieuwe account geblokkeerd)
Maar als iedereen 1 naamsverandering krijgt dan is het niet zo dat iedereen om de haverklap z'n naam verandert
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja zou kunnen, maar die optie is er dus momenteel niet. Het is zoals het is. Ik zou mijn gebruikersnaam nu wellicht ook anders hebben gekozen. 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Kan ik m'n username veranderen? Ik heb dit acc aangemaakt in 2007 ofzo en ik snap nieteens waar de naam vandaan komt.
Fan van de Dodge Durango natuurlijk.
PatrickB
-
- 106 messages
- 2959 votes
Hoi Jordy
De link "Nu in de bios" die linksonder op elke pagina staat wordt gelinkt naar een niet bestaande pagina Pagina niet gevonden. Ik krijg in ieder geval de melding "De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Geen idee of de vraag hier eerder is gesteld maar de afgelopen weken krijg ik na het uitbrengen van een stem geen pop-up venster meer voor Facebook? Kan het dus ook niet meer delen op mijn tijdlijn, is hier wat aan te doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Helaas is de mogelijkheid om stemmen automatisch op Facebook en/of Twitter te plaatsen verloren gegaan bij dit onderhoud. Het zou veel werk voor me zijn om dit (opnieuw) te bouwen. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo’n leuke en belangrijke klus. Excuses aan de mensen die hier gebruik van maakten. Je kunt natuurlijk nog wel handmatig even op het betreffende “share” knopje drukken na het plaatsen van een stem.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Als ik bij iemand op 'updates' druk (dus op een gebruikersprofiel) en ik wil naar een tweede pagina van de pagina schiet de site plotseling naar mijn eigen update pagina op mijn profiel. Misschien hier even naar kijken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Jammer!
De share buttom laat niet zien wat je hebt gestemd op de film? tegelijkertijd begrijp ik natuurlijk ook wel dat dit niet een hele belangrijke optie was, maar ik maakte er graag gebruik van om mijn vrienden op de hoogte te brengen van goede films. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is wel eens vaker aangekaart hier, maar het is wel erg jammer dat er hier geen links zitten tussen films uit een franchise, zodat je heel makkelijk de overige titels ook in beeld krijgt. TV Meter heeft dit wel, kan je op een serie klikken en dan kom je op een pagina waar alle seizoenen onder hangen.
Kan dit niet hier nog eens worden heroverwogen? Zelfs als je het niet 100% compleet kan maken zou het toch nog een beste verbetering zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Eens, lijkt me ook mooi, maar gaat ook tot enorme discussies leiden wat wel en wat niet in een lijst moet en kan.
De films van Rocky, Rambo, Indiana Jones, The Godfather lijken me helder, net als iets als de Before-films.
Maar Star Wars, allemaal of enkel de Episodes? James Bond, alle films ook enkel uit de algemeen geaccepteerde canon, dus zonder Never Say, Never Again. En de Disney-films, mogen die in een lijst, zo ja, welke lijst ga je volgen, daar zijn meerdere meningen over.
En wat te denken van het Alien-universum, Jurassic Park en The Terminator (nu Cameron zich er weer mee gaat bemoeien), waarvan ik het idee heb dat de makers zelf ook sommige delen als 'nooit gemaakt' beschouwen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, ik ken de tegenargumenten. Maar wat ik zei, zelfs als het incompleet is (dus zonder onofficiële JB of zonder SW spin-offs) zou ik het een hele mooie feature vinden. Volgens mij gaan leden dan veel vaker topics bezoeken en wie weet krijg je dan ook nog meer discussies.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De Disney film Gigantic (2020) is helemaal komen te vervallen en daarom verwijderd uit onze database.
Zoals ik het nu begrijp is dat definitief.
De berichten heb ik verplaatst naar het Disney forum, waar ook een link staat naar een nieuwsbericht met meer info.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Misschien een idee voor de site. Als je bij het doornemen van je filmlijsten naast de gemiddelde score van de film ook jouw eigen score metéén te zien krijgt. Weet niet of dit veel werk vraagt, ben daar niet echt van op de hoogte. 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Van harte bedankt voor je inzet de komende tijd PatrickB. Veel succes.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Dat wordt hard werken PatrickB maar als het een beetje meezit krijg je nog betaald in natura: een koekje (en niet van eigen deeg... hopelijk)! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.