- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Welkom PatrickB.
Even iets anders, is er ooit aan gedacht om filmlijsten te exporteren met bijvoorbeeld een csv bestand om ze makkelijker je filmlijsten te kunnen verplaatsen dan naar waar dan ook? Of welk type bestand je daarvoor nodig bent.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Even iets anders, is er ooit aan gedacht om filmlijsten te exporteren met bijvoorbeeld een csv bestand om ze makkelijker je filmlijsten te kunnen verplaatsen dan naar waar dan ook? Of welk type bestand je daarvoor nodig bent.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Verdomme waar haal je dat nou zo snel vandaan? Ik heb serieus een week lang me stemmen handmatig overgezet naar Letterboxd
.....
EDIT: Jammer dat je zo ontzettend lang moet wachten voor dat je de files een binnenkrijgt. Misschien dat Jordy dit misschien nog wel iets kan aanpassen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat is bewust zo. Dit is (potentieel) een zware operatie, die ik alleen 's nachts op een rustig moment wil uitvoeren om de rest van de bezoekers niet tot last te zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
We hebben die versterking nu gevonden in de persoon van PatrickB
Van harte welkom bij de crew Patrick. Ik wens je veel succes en plezier!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Veel succes, Patrick!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
In De Site > Algemeen > Cookies Accepteren Pop-Up bug:
Op de meter websites kan ik niet langer cookies accepteren omdat de pop-up zich grotendeels buiten het scherm bevindt. Er naar toe swipen/scrollen werkt niet, oftewel je kunt dus niet op accepteren drukken en dus de gehele website niet op. Zit op android/samsung. Bekend probleem?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bekend probleem?
Niet specifiek. Het is me wel bekend dat de site het niet 100% doet op elke Android browser, kan dat helaas niet ondersteunen. Kun je het eens in Chrome proberen ipv de standaard Samsung browser?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik heb dat probleem ook gehad inderdaad, met Chrome gaat het prima.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Zou kunnen, maar ik heb niet zoveel behoefte aan een groot aantal apps op mijn foon.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Anders de beta-browser van Samsung voor Android proberen. Die werkt bij mij wel goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou kunnen, maar ik heb niet zoveel behoefte aan een groot aantal apps op mijn foon.
Ik ben geen Android expert. Maar het lijkt er op dat je een telefoon (en browser) uit 2013 gebruikt. Waarschijnlijk zal je ook buiten MovieMeter problemen tegen gaan komen zonder een moderne browser te gebruiken.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Tot dusver nergens anders last gehad. Dan lukt het altijd nog met het scherm keren.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Het is vervelend dat je je zoekopdracht moet specifieren op land, genre of per tiental jaar, terwijl je dat niet kan doen op andere manieren, zoals aantal stemmen bijvoorbeeld. Ik wil bijvoorbeeld snel zoeken welke veelgeziene films ik nog moet zien, en dan krijg ik altijd het bericht dat de zoekopdracht te breed is, en dat ik moet zoeken op land, genre of per decennium. Tja. (En dat is ook zo als ik enkel op films boven 10.000 stemmen zoek
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is vervelend dat je je zoekopdracht moet specifieren op land, genre of per tiental jaar, terwijl je dat niet kan doen op andere manieren, zoals aantal stemmen bijvoorbeeld. Ik wil bijvoorbeeld snel zoeken welke veelgeziene films ik nog moet zien, en dan krijg ik altijd het bericht dat de zoekopdracht te breed is, en dat ik moet zoeken op land, genre of per decennium. Tja. (En dat is ook zo als ik enkel op films boven 10.000 stemmen zoek
Linksboven op stemtabel drukken en je ziet meteen welke top 250 films je hebt gezien en welke niet. Daar staan vast alle veelgeziene films wel tussen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Eens. Het is momenteel niet echt ideaal.
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
Zou het kunnen dat het momenteel niet mogelijk is om andere gebruikers te taggen in een bericht?
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
Alathir Jawel hoor.
My bad, had naam verkeerd geschreven. Komt ervan als je wetenschappelijk bent aangelegd dat je Fisico als Fysico gaat schrijven...
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Heel klein dingetje... Hoort dit wel bovenaan de Updates-pagina (de algemene, niet de Mijn Updates) te staan? "Via deze pagina blijf je op de hoogte van lopende discussies bij de films die je aan jouw persoonlijke updates hebt toegevoegd."
Je ziet hier toch updates van álle films, en niet alleen die jij hebt aangevinkt?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Gelukkig kon de tekst van Gamesmeter.nl gekopieerd worden. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De tv-serie The Sinner is alsnog naar het forum verplaatst, aangezien het een 8-delige serie betreft en daarom niet meer voor MM voldoet aan de kwalificatie miniserie:
Overig >> Televisie >> The Sinner
Nu te zien op Netflix.
Zie ook The Sinner - TvMeter.nl
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Zijn de permalinks verdwenen (op Android)?
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
In de zoekfilter vinden we een film genaamd 'Buurman & Buurman Bouwen een Huis (2017)', alsook regisseur Marek Besem maar deze treffen blanco records (Deze film is niet bekend op MovieMeter.nl).
Ik merk op dat er een topic bestaat sinds 2013. Waarschijnlijk werd de film ten onrechte toegevoegd en later geannuleerd. Ik heb inmiddels deze opnieuw ingestuurd aangezien deze nu tentoon gesteld wordt in meerdere filmhuizen in Nederland. Aangezien er geen melding kwam dat de film reeds bestond zal er waarschijnlijk een nieuw record aangemaakt worden.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als ik in filmlogs op spoilers klik worden ze niet leesbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.