• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Welkom PatrickB.

Even iets anders, is er ooit aan gedacht om filmlijsten te exporteren met bijvoorbeeld een csv bestand om ze makkelijker je filmlijsten te kunnen verplaatsen dan naar waar dan ook? Of welk type bestand je daarvoor nodig bent.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Kondoro wrote:

Even iets anders, is er ooit aan gedacht om filmlijsten te exporteren met bijvoorbeeld een csv bestand om ze makkelijker je filmlijsten te kunnen verplaatsen dan naar waar dan ook? Of welk type bestand je daarvoor nodig bent.

Dit?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Verdomme waar haal je dat nou zo snel vandaan? Ik heb serieus een week lang me stemmen handmatig overgezet naar Letterboxd .....

EDIT: Jammer dat je zo ontzettend lang moet wachten voor dat je de files een binnenkrijgt. Misschien dat Jordy dit misschien nog wel iets kan aanpassen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee dat is bewust zo. Dit is (potentieel) een zware operatie, die ik alleen 's nachts op een rustig moment wil uitvoeren om de rest van de bezoekers niet tot last te zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kappeuter wrote:

We hebben die versterking nu gevonden in de persoon van PatrickB

Van harte welkom bij de crew Patrick. Ik wens je veel succes en plezier!

Welkom, Patrick!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Veel succes, Patrick!

PatrickB

• 106 messages
  • 2959 votes

Thanks allemaal!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

In De Site > Algemeen > Cookies Accepteren Pop-Up bug:

Op de meter websites kan ik niet langer cookies accepteren omdat de pop-up zich grotendeels buiten het scherm bevindt. Er naar toe swipen/scrollen werkt niet, oftewel je kunt dus niet op accepteren drukken en dus de gehele website niet op. Zit op android/samsung. Bekend probleem?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Glacius wrote:

Bekend probleem?

Niet specifiek. Het is me wel bekend dat de site het niet 100% doet op elke Android browser, kan dat helaas niet ondersteunen. Kun je het eens in Chrome proberen ipv de standaard Samsung browser?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik heb dat probleem ook gehad inderdaad, met Chrome gaat het prima.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Zou kunnen, maar ik heb niet zoveel behoefte aan een groot aantal apps op mijn foon.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Anders de beta-browser van Samsung voor Android proberen. Die werkt bij mij wel goed.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Glacius wrote:

Zou kunnen, maar ik heb niet zoveel behoefte aan een groot aantal apps op mijn foon.

Ik ben geen Android expert. Maar het lijkt er op dat je een telefoon (en browser) uit 2013 gebruikt. Waarschijnlijk zal je ook buiten MovieMeter problemen tegen gaan komen zonder een moderne browser te gebruiken.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Tot dusver nergens anders last gehad. Dan lukt het altijd nog met het scherm keren.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Het is vervelend dat je je zoekopdracht moet specifieren op land, genre of per tiental jaar, terwijl je dat niet kan doen op andere manieren, zoals aantal stemmen bijvoorbeeld. Ik wil bijvoorbeeld snel zoeken welke veelgeziene films ik nog moet zien, en dan krijg ik altijd het bericht dat de zoekopdracht te breed is, en dat ik moet zoeken op land, genre of per decennium. Tja. (En dat is ook zo als ik enkel op films boven 10.000 stemmen zoek

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

TornadoEF5 wrote:

Het is vervelend dat je je zoekopdracht moet specifieren op land, genre of per tiental jaar, terwijl je dat niet kan doen op andere manieren, zoals aantal stemmen bijvoorbeeld. Ik wil bijvoorbeeld snel zoeken welke veelgeziene films ik nog moet zien, en dan krijg ik altijd het bericht dat de zoekopdracht te breed is, en dat ik moet zoeken op land, genre of per decennium. Tja. (En dat is ook zo als ik enkel op films boven 10.000 stemmen zoek

Top 250

Linksboven op stemtabel drukken en je ziet meteen welke top 250 films je hebt gezien en welke niet. Daar staan vast alle veelgeziene films wel tussen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

TornadoEF5 wrote:

Eens. Het is momenteel niet echt ideaal.

Alathir

• 2125 messages
  • 1635 votes

Zou het kunnen dat het momenteel niet mogelijk is om andere gebruikers te taggen in een bericht?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Alathir Jawel hoor.

Alathir

• 2125 messages
  • 1635 votes

My bad, had naam verkeerd geschreven. Komt ervan als je wetenschappelijk bent aangelegd dat je Fisico als Fysico gaat schrijven...

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Heel klein dingetje... Hoort dit wel bovenaan de Updates-pagina (de algemene, niet de Mijn Updates) te staan? "Via deze pagina blijf je op de hoogte van lopende discussies bij de films die je aan jouw persoonlijke updates hebt toegevoegd."

Je ziet hier toch updates van álle films, en niet alleen die jij hebt aangevinkt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

inderdaad een foutje!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Gelukkig kon de tekst van Gamesmeter.nl gekopieerd worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

haha oops

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De tv-serie The Sinner is alsnog naar het forum verplaatst, aangezien het een 8-delige serie betreft en daarom niet meer voor MM voldoet aan de kwalificatie miniserie:

Overig >> Televisie >> The Sinner

Nu te zien op Netflix.

Zie ook The Sinner - TvMeter.nl

Fijn dat je al geholpen bent

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Zijn de permalinks verdwenen (op Android)?

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

In de zoekfilter vinden we een film genaamd 'Buurman & Buurman Bouwen een Huis (2017)', alsook regisseur Marek Besem maar deze treffen blanco records (Deze film is niet bekend op MovieMeter.nl).

Ik merk op dat er een topic bestaat sinds 2013. Waarschijnlijk werd de film ten onrechte toegevoegd en later geannuleerd. Ik heb inmiddels deze opnieuw ingestuurd aangezien deze nu tentoon gesteld wordt in meerdere filmhuizen in Nederland. Aangezien er geen melding kwam dat de film reeds bestond zal er waarschijnlijk een nieuw record aangemaakt worden.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als ik in filmlogs op spoilers klik worden ze niet leesbaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.