• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.048 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Dix Pour Cent (2015)

Deze mag er vanaf denk ik.

Inmiddels is er een tweede seizoen van op Netflix, viel me vandaag op. Lijkt me dat ie dan niet meer voldoet aan de miniseriecriteria. Seizoen 1 eindigt ook niet bepaald afgerond.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Mijn recensies worden al een tijdje niet meer doorgelinkt naar mijn Facebookpagina...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mrmojorisin123 wrote:

In de zoekfilter vinden we een film genaamd 'Buurman & Buurman Bouwen een Huis (2017)', alsook regisseur Marek Besem maar deze treffen blanco records (Deze film is niet bekend op MovieMeter.nl).

Ik merk op dat er een topic bestaat sinds 2013. Waarschijnlijk werd de film ten onrechte toegevoegd en later geannuleerd. Ik heb inmiddels deze opnieuw ingestuurd aangezien deze nu tentoon gesteld wordt in meerdere filmhuizen in Nederland. Aangezien er geen melding kwam dat de film reeds bestond zal er waarschijnlijk een nieuw record aangemaakt worden.

Dankjewel!

Ik heb het zoekresultaat alsnog verwijderd.

Ik denk dat de titel van de site is gehaald omdat het een compilatiefilm betreft.

'Compilaties van eerder uitgebracht materiaal. Hierbij maakt het niet uit of dat eerder uitgebrachte materiaal afzonderlijk wel of niet toevoegbaar was; ook compilaties van korte films vallen dus onder deze beperking. Uitzonderingen hierop zijn titels die door een dusdanig creatieve en ingrijpende bewerking geheel nieuwe films opleveren. '

Of dat laatste hier misschien toch van toepassing is kan ik zo gauw niet beoordelen. Dan zou het nog kunnen dat 'ie alsnog toevoegbaar is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zelva wrote:

Dix Pour Cent (2015)

Deze mag er vanaf denk ik.

Inmiddels is er een tweede seizoen van op Netflix, viel me vandaag op. Lijkt me dat ie dan niet meer voldoet aan de miniseriecriteria. Seizoen 1 eindigt ook niet bepaald afgerond.

Dankjewel voor de tip!

Helaas, dan moet 'ie er inderdaad weer af. Ik heb wel even een forumtopic aangemaakt:

Overig >> Televisie >> Dix Pour Cent

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

sinterklaas wrote:

Mijn recensies worden al een tijdje niet meer doorgelinkt naar mijn Facebookpagina...

Ik vermoed dat dit hier onder valt:

Jordy wrote:

Helaas is de mogelijkheid om stemmen automatisch op Facebook en/of Twitter te plaatsen verloren gegaan bij dit onderhoud. Het zou veel werk voor me zijn om dit (opnieuw) te bouwen. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo’n leuke en belangrijke klus. Excuses aan de mensen die hier gebruik van maakten. Je kunt natuurlijk nog wel handmatig even op het betreffende “share” knopje drukken na het plaatsen van een stem.

wihu61

• 1000 messages
  • 533 votes

Zou het niet mogelijk zijn reacties te kunnen sorteren op aantal sterren? IMDB.com heeft bijv. de optie I loved it - I hated it".

Ik wil bijv. ook wel eens weten wie minder positief geoordeeld heeft over een film met overwegend 4-5 sterren-beoordelingen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik krijg rare scrolbalkjes in mijn profiel, bv bij mijn top 10, beste regisseurs, laatste stemmen etc.

Vb: Ajax&Litmanen1

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zie het zelf niet, maar ben momenteel het design van de grond af aan opnieuw aan het bouwen om de site responsive te maken, dus ik denk dat het wel weg is als dat klaar is. En ongetwijfeld zijn er dan 20 andere nieuwe bugs voor in de plaats gekomen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

ik zie het zelf niet, maar ben momenteel het design van de grond af aan opnieuw aan het bouwen om de site responsive te maken, dus ik denk dat het wel weg is als dat klaar is. En ongetwijfeld zijn er dan 20 andere nieuwe bugs voor in de plaats gekomen

Zie je in mijn top 10 bij nrs 3 Der Undergang en nr 7 Sin City niet die scrolbalkjes geheel aan de rechterkant? En zo staan er meer van die dingen in mijn profiel.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ajax&Litmanen1 ik zie ze ook niet hoor.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik ook niet. Ziet er normaal uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://i67.tinypic.com/30swt93.png

Ik zie het wel degelijk. Bij de top 10, top 10 regisseurs, laatste 10 stemmen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Oh desktopversie, die gebruik ik amper tot nooit. Als ik overschakel op desktopversie zie ik ook geen verschil. Nja het lost vanzelf op dus

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Ik zie het ook overal nu. Naast de lijsten ook een horizontale scrollbar bij het snel reageren. Chrome op Windows.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn vreemd, onder Windows met de laatste Chrome zie ik het ook niet.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Heb hetzelfde probleem, ziet er echt niet uit

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

en nu?

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Veel beter

Thnx !

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

en nu?

Het is weg. Top!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

arno74 wrote:

Zijn de permalinks verdwenen (op Android)?

Worden deze nog hersteld? Op de volledige site werken ze wel maar niet op de mobiele site.

Verder als ik op mijn mobiel voor volledige site kies en op mijn avatar druk blijft het gebruikersmenu die dan tevoorschijnkomt niet staan, waardoor je niet op de links kunt klikken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben momenteel de site responsive aan het maken, zodat de volledige site correct meeschaalt met verschillende schermgroottes. Hiermee komt de mobiele site te vervallen. Eventuele problemen in de huidige mobiele site los ik in principe niet meer op, sorry. Even geduld nog

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wat voor termijn denk je te hebben voor de nieuwe site? (Binnenkort) ook een sneak peek in de aanbieding?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De site blijft er grotendeels hetzelfde uitzien hoor. Alleen op bv. kleinere tablets of grote telefoons wordt de beschikbare ruimte beter benut. Begin volgend jaar klaar denk ik.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dit hoort niet denk ik:

http://i64.tinypic.com/30utk44.png

Gebeurt wanneer ik mensen wil taggen.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klein puntje maar iets wat niet helemaal zo hoort volgens mij. Als ik in mijn lijst met meldingen hoover over de titel van een recent toegevoegde film krijg ik niet de popup van de film te zien maar van het crewlid dat de film beoordeeld heeft. Bij meldingen van correcties werkt het wel goed zo te zien.

Fout:

Imgur: The most awesome images on the Internet

Goed:

Imgur: The most awesome images on the Internet

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro0614 dat kan ik even niet nabootsen, is dat Chrome?

jarno1975 bedankt gaat op de lijst

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Kondoro0614 dat kan ik even niet nabootsen, is dat Chrome?

Yep.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Het probleem van Kondoro0614 ben ik ook al een paar keer tegengekomen. Dit komt naar voren als het einde van de pagina is bereikt. Ik gebruik zelf Firefox.

Pazmaster

• 2776 messages
  • 5873 votes

Wat krijg ik nou voor reclame zeg? Van Easytoys.

Black friday deals: 20% korting op alle BUTTPLUGS!

Het moet niet gekker worden! Wel humor!

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Pazmaster wrote:

Wat krijg ik nou voor reclame zeg? Van Easytoys.

Black friday deals: 20% korting op alle BUTTPLUGS!

Het moet niet gekker worden! Wel humor!

De ads zijn normaliter gebaseerd op je zoekresultaten. Dus de ads die je krijgt zegt vaak wat over de persoon in kwestie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.