- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Pazmaster
-
- 2776 messages
- 5873 votes
De ads zijn normaliter gebaseerd op je zoekresultaten. Dus de ads die je krijgt zegt vaak wat over de persoon in kwestie.
Ja dat klopt... ik heb deze week gezocht naar black friday deals... voor games, maar niet voor buttplugs 
Pazmaster
-
- 2776 messages
- 5873 votes
Het is BLACK friday, en geen BROWN friday... ik denk dat het daar is misgegaan ?
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Bij L'Argent (1983)
Ik zie alleen de 5,0* stemmen onder Alle Stemmen, andere stemmen per 0,5 zijn niet te selecteren (Firefox/Chromium/Chrome Android), na zoeken op gebruikersnaam leverde wel een 2,5* stem van mij op.
Vandaar dat ik die film per ongeluk opnieuw heb bekeken. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Via iPhone/iOS heb ik steeds vaker het probleem dat de smileypopup niet meer weg wil nadat ik een smiley heb geselecteerd. Er zit dan niks anders op dan refreshen en opnieuw beginnen met typen.
iPhone 6s / laatste iOS
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Bedankt, ga er naar kijken
Is gefixed zie ik 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja
het was een probleem (alleen) bij films met precies 100 stemmen
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Elke keer als ik de top 10 van 2017 opsla, husselt hij bij het verzenden van de info het lijstje door elkaar.
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Jep, hier ook. De volgorde wordt niet goed opgeslagen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vreemd. Is het in een specifieke browser? Gebeurt het wellicht alleen als je de volgorde tussentijds wijzigt? Gaat het bij de normale top 10 wel goed?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Hier ook last van (in Safari 11.0.1). Ook als je de lijst alsnog probeert te wijzigen shuffled hij hem vervolgens weer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Google chrome op Android. Ik ga het even proberen in een andere browser. Heb het wel tig keer geprobeerd, maar de volgende wijzigt telkens, nog steeds trouwens. Heb het nog geen 1x in de volgorde gehad die ik zou willen hebben.
Normale top 10 geen idee, die pas ik amper aan.
Microsoft Edge op de laptop hetzelfde probleem, alleen shuffle't hij hier maar 1 of 2 films ipv een stuk of 4.
In Internet Exlorer 11.725 werkt het hele script om films te slepen niet. Maar als ik daar handmatig de top 10 wijzig door de films opnieuw in te voeren en daarna opsla, werkt het wel!
Via de mobiele versie is er trouwens geen linkje onder je profielmenu om op de top 10 2017 te komen. Het moet via de melding die we kregen, of via de desktopversie van de site.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal even naar de linkjes kijken
Gaat het ook fout als je tijdens het invoeren niet met de volgorde speelt?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gevonden volgens mij, kunnen jullie het nog eens testen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jordy, is er iets met tvmeter en gamesmeter aan de hand? Als ik de pagina's wil openen krijg ik broncode en wat plaatjes te zien ipv een geladen site.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Gevonden volgens mij, kunnen jullie het nog eens testen?
Het lijkt nu opgelost te zijn 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Probleempje bij de ingave van de Top 10 van 2017. Dit jaar zijn er twee Verónica's uitgekomen, aangezien er echter geen weergave is van de uiteindelijke top 10 kan ik niet checken of ik nu de goeie heb gekozen. Ik ben er maar vanuit gegaan dat de volgorde in de site search gelijk is aan de volgorde in de film suggest, maar zo heel betrouwbaar vind ik het niet.
Moest het lasting op te lossen zijn, no worries, ik ben wss toch de enige die voor die film stemt, maar het is wel iets wat opviel 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb daar niet echt een goede oplossing voor. Als je zoekt met de precieze zoekopdracht Verónica staan deze 2 wel bovenaan de lijst, met poster en regisseur. Op desktop in ieder geval.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Op mijn iPad 1 kan ik al een tijdje niet meer stemmen. Systeemversie is iOS 5.1.1. Is daar geen oplossing voor?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de oplossing "een nieuwe kopen" is zeker te flauw? 
Ik heb helaas geen tijd en/of zin om oude systemen en browserversies te ondersteunen, sorry.
Decec
-
- 6741 messages
- 8582 votes
Op mijn iPad 1 kan ik al een tijdje niet meer stemmen. Systeemversie is iOS 5.1.1. Is daar geen oplossing voor?
Ik heb IPad 11.2 geen probleem voor stemmen. werkt geweldig
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Dit jaar een nieuwe iPhone en een nieuwe Mac gekocht. Die iPad zal helaas nog een tijdje moeten wachten.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik krijg van die pontificale "love has no labels"-reclame ook wel een beetje de neiging AdBlock op MM in te schakelen.
Is van een Amerikaanse site. Krijgen anderen die ook te zien of ben ik de enige omdat ik me momenteel in de VS bevind?
Collins
-
- 7282 messages
- 4306 votes
Ik denk het laatste, Apollinisch. Ik krijg vooral reclames van zorgverzekeringen en online warenhuizen. Minder pontificaal en gericht op Nederland. En daar bevind ik mij momenteel.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
In Mijn Films werkt het knopje verwijderen niet wanneer je een lijst wil verwijderen.
Ook mis ik in Mijn Films bovenin een hokje waarmee je alle films uit een lijst kunt selecteren. Vroeger kon je door met de muis te slepen alles selecteren maar nu gaat dat niet meer. Nu moet je films een voor een aanvinken en dat is niet echt praktisch wanneer je hele lijsten wil verplaatsen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar zal ik even naar kijken. Meerdere films selecteren kan dmv shift+click.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In Mijn Films werkt het knopje verwijderen niet wanneer je een lijst wil verwijderen. .
Kun je beschrijven wat je precies doet en wat er mis gaat? Meerdere films selecteren kan overigens dmv shift+click.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.