• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Jordy wrote:

(quote)

Kun je beschrijven wat je precies doet en wat er mis gaat? Meerdere films selecteren kan overigens dmv shift+click.

Willekeurig eigen lijstje kiezen in Mijn Films, dan klikken op Instellingen (van het lijstje), en dan op de knop Verwijderen. De knop is zichtbaar, maar het doet niets als je erop klikt, alsof het getekend is en het geen echte knop is.

Wat betreft het meerdere films selecteren, als ik bijvoorbeeld 200 films wil verplaatsen dan moet ik 200x klikken, wat niet praktisch is. Vrijwel alle sites (bijvoorbeeld gmail) hebben bovenin een hokje waarmee je in 1 klik alle hokjes kunt aanvinken. Niet dringend, maar wel zo handig .

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Bij de Toplijsten voor gebruikers (stemmen/meningen) staan de aantallen in haakjes direct achter de naam. Die stonden toch altijd los keurig overzichtelijk rechts uitgelijnd onder elkaar? Is dat een bewuste wijziging of fout? Tevens op boekmeter zo, andere sites niet gecheckt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Slender Man (2018) is verwijderd, betreffende beeld bleek toch niet uit de film afkomstig.

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Ik hoop dat in de toekomst de persoonlijke Top 10 jaarlijst ingevuld/gewijzigd kan worden tot 31 december, 23:59 want ik had op de valreep nog een film gezien die zowaar nummer 1 in mijn Top 10 2017 zou hebben gehaald.

Alvast fijn (filmjaar) 2018

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Misschien een leuk idee om de winnende films in het top 10 van 2017 ook iets te krijgen op de filmpagina dat men ook kan zien dat deze gewonnen heeft. Misschien geeft niet iedereen even veel aandacht en dan zien ze dit wel op de film pagina zelf.

Bijvoorbeeld bij statistieken dat je dan ziet 'Nummer 1 van de beste film van 2017' of zo iets. Dan hebben de stemmen ook nog wat nut ipv na een week weer verwijderd te worden op het hoofdpagina.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat jaarlijstje is al weer achterhaald wanneer op 1 januari iemand een film ziet en denkt: shit die had ook wel in m'n lijstje gekund.

Oftewel ik vind het rond oud en nieuw even (erg) leuk, en daarna heb je weer de gewone toplijsten per jaar, die elke dag bijgewerkt worden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Suspiria is helaas weer even naar het forum verplaatst, want poster is hoogstwaarschijnlijk fanart.

De teaserposter lijkt niet officieel: de poster is in maart 2016 al gepubliceerd: suspiria poster - THE HORROR ENTERTAINMENT MAGAZINE - screamhorrormag.com (met toen nog het productiejaar 2017 erop) Poster is ook gewoon het beeld van Jessica Harper uit de oorspronkelijke Suspiria: Suspiria (1977) - imdb.com Wellicht heeft een fan ofzo die dus in elkaar gestoken.

Film >> Nieuws >> Suspiria (2018)

De serie Cardinal is naar het tv-forum verplaatst, aangezien het een serie is met meerdere seizoenen.

93.9

• 3124 messages
  • 4209 votes

In De Site > Algemeen > Lumiere et compagnie:

Deze film hoort op MM.

Maar niet bij iedere afzonderlijke regisseur.

Film moet minimaal een uur zijn om op MM te komen.

Dat duurt ie per afzonderlijke regisseur in de verste verte niet.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

93.9 Ik kan je niet helemaal volgen maar de film staat al op MM Lumière et Compagnie (1995)

Minimale speelduur moet trouwens 45 min. zijn om toegelaten te worden op MM.

Bij Schemer:

Hoe kan ik die film kijken ? Kan ik deze kijken op deze site?...

Kan iemand me antwoord geven want ik kan nergens de hele film vinden zonder dat het geld kost.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Romy Stupers wrote:

Hoe kan ik die film kijken ? Kan ik deze kijken op deze site?...

Kan iemand me antwoord geven want ik kan nergens de hele film vinden zonder dat het geld kost.

Hier kun je deze film niet kijken, Romy. En zeker niet zonder dat het geld kost...

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Het viel me op dat ik problemen heb met de link van films op facebook te zetten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nog steeds? zou hersteld moeten zijn

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Nee nog steeds.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Halloween (2018) is naar het forum verplaatst, want de poster die we hadden gebruikt blijkt fanart.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

informatie over de aanpassingen in het uiterlijk van de site vindt je hier: De Site >> Algemeen >> binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Liever Dood Dan Vermist (2018) is weer verwijderd omdat de speelduur korter dan 45 minuten is (niet toevoegbaar).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Liever Dood Dan Vermist (2018) is weer verwijderd omdat de speelduur korter dan 45 minuten is (niet toevoegbaar).

Toepasselijke titel gezien de context dus

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

als ik dit bericht probeer te quoten met de button, dan quote hij het eerste bericht van de pagina op de pc, in edge. Ik krijg dan deze tussen de quote 'tags' te zien: Film >> Festivals en evenementen >> International Film Festival Rotterdam - IFFR

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Had daar al even gekeken, maar zag het zo gauw niet staan.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Misschien is het een goed idee om bij je profiel bij "site" de mogelijkheid toe te voegen om een onderschrift toe te voegen of de link te vervangen door een beschrijving. Nu zie je daar enkel een link, maar daar zou je een tekst kunnen plaatsen die kort de naam van je site geeft en misschien met een klein woordje uitleg (20 - 30 tekens ofzo)?

mesa57

• 34 messages
  • 17 votes

Ik zie de gemiddelde beoordeling niet meer in firefox esr-52

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Firefox/Vista wordt helaas niet meer ondersteund (ook door Microsoft en Mozilla zelf)

mesa57

• 34 messages
  • 17 votes

Ik heb anders met geen enkele ander site een probleem behalve met dit issue met moviemeter.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee. Ik heb helaas geen mogelijkheden om oude browsers en besturingssystemen te ondersteunen. Dat zou me heel veel tijd en energie kosten, en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo leuk om te doen. Sorry.

centurion81

• 2066 messages
  • 1987 votes

Bij Film > Algemeen > Netflix:

Is het ook een idee om Netflix bij de de On Demand tab op MM weer als eerste te zetten en Videoland rechts?

Redenen:

1. Het scriptje van Videoland werkt al een poos niet, dus ik denk dat ze inmiddels ook niet meer betalen voor exposure

2. Véééél meer mensen hebben Netflix

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.