- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Videoland is nog steeds een gesponsord onderdeel van de site. Netflix niet. Vandaar.
Er wordt gekeken naar de problemen met de aanlevering van de data.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Wellicht een idee om het voor (nieuwe) gebruikers niet mogelijk te maken meer dan een nieuw forumtopic per dag te starten? Om irritant spamgedrag te voorkomen.
Of dat een spammelding over een nieuwe gebruiker automatisch direct tot een tijdelijke ban van die nieuwe gebruiker leidt, totdat de melding door een moderator wordt behandeld?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dundee: The Son of a Legend Returns Home (2018) is verwijderd:
Bij nader inzien blijkt dit geen echte film te worden maar een reclamecampagne om Australië te promoten...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vanaf vandaag kun je ook zien welke films er beschikbaar zijn op, en toegevoegd worden aan de on demand dienst NPO Start (ongeveer wat vroeger Uitzending Gemist was)
Het staat nog steeds op de wensenlijst om het on demand overzicht verder uit te breiden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het "laatste kans" overzicht van Netflix heeft niet langer een eigen pagina, maar heb ik ivm ruimtegebrek voor nu even onder "binnenkort" geplakt. Zal wellicht later nog eens naar die indeling kijken.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Vanaf vandaag kun je ook zien welke films er beschikbaar zijn op, en toegevoegd worden aan de on demand dienst NPO Start (ongeveer wat vroeger Uitzending Gemist was)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het "laatste kans" overzicht van Netflix heeft niet langer een eigen pagina, maar heb ik ivm ruimtegebrek voor nu even onder "binnenkort" geplakt. Zal wellicht later nog eens naar die indeling kijken.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Misschien ook een ideetje om Film1 bij de On Demand lijst te plaatsen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Misschien ook een ideetje om Film1 bij de On Demand lijst te plaatsen?
Bij deze, nog meer wensen? 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Nee, nog niet
, Bedankt
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Spetie heeft besloten zijn crewfunctie als moderator neer te leggen, vanwege veranderde interesses / andere baan.
Gert, bedankt voor je inzet en het vele werk dat je verricht hebt en de prettige samenwerking! 
Ik wens je nog veel plezier op MM als gebruiker.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedankt Spetie!
PS: Ik kan momenteel niet meer de namen van users zien die bij een bericht een ''like'' hebben gegeven. Normaal werden ze zichtbaar als je er met de muis overheen ging. Zou fijn zijn als dit weer zichtbaar wordt.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik kan geen smileys meer plaatsen bij de berichten. Geldt zowel voor Firefox (versie 58) als Internet Explorer (versie 11). Als je met de muis op het smiley symbool staat, verschijnt er geen tekst (betekenis ervan) en als je er op klikt gebeurt er helemaal niets.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Heb twee vervelende pijltjes rechtsboven onder de menubalk waardoor het beeld verspringt bij het scrollen 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal even kijken of ik daar iets aan kan doen
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Film >> Filmgames >> K.O. Films met meeste stemmen (per decennium)
Ik zou de naam van dit topic graag gewijzigd zien in:
Film / Filmgames / K.O. Films per decennium: De jaren vijftig.
Wie kan dit wijzigen?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Als ik zoek via 'Overige Gegevens' op genre en/of jaartal zie ik een groot deel van de films van dat jaar niet die ik inmiddels wel in mijn persoonlijke lijst heb staan. Meer mensen die dit hebben? Voorbeeld: Ik zoek op Misdaadfilms 2018 t/m 2018 en voorheen zag ik er 55 staan en nu ineens 20 minder. En dat terwijl ze nog wel gewoon op de site te vinden zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat films met een onbrekende tijdsduur niet meer in de resultaten staan, zal daar even naar kijken
Mac Hammer Fan
-
- 6020 messages
- 7444 votes
Blijkbaar werkt de quote knop soms niet in Firefox voor Mac. Ik heb dit probleem nu al meerdere keren ervaren.
De voorbeeldknop werkt momenteel ook niet goed bij het toevoegen. Land en genre worden niet weergegeven. Vermoedelijk ligt de oorzaak bij een bug die bij de veranderingen in het toevoegvenster over de landen opgedoken is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zal in ieder geval even naar de voorbeeldweergave kijken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.