- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
Zal in ieder geval even naar de voorbeeldweergave kijken
Bedankt, Jordy. Je hebt het goed opgelost. 
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Als ik een link plaatst tussen aanhalingstekens (zoals bijvoorbeeld "The Cloverfield Paradox (2018)"), dan wordt dit niet gezien als één geheel en op het eind van een regel wordt het dan afgekapt en zie je dan dit effect, "
The Cloverfield Paradox (2018)"
Dus je ziet dan één aanhalingsteken op het einde van de regel en de rest staat op de volgende nieuwe regel.
Dit was voor de wijzigingen van afgelopen januari nog niet van toepassing. Kan daar eventueel iets aan gedaan worden, want ik maak er regelmatig gebruik van. Nu los ik het op door de aanhalingstekens mee te nemen in de omschrijving van de link (link (bijvoorbeeld "The Cloverfield Paradox (2018)"), maar dat vind ik niet zo handig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee ik ben bang dat dat lastig wordt. Sorry
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Kan het zijn dat er iets mis is met het submenu bij "updates" in de menubalk? Achter de pc merk ik dat deze niet meer blijft staan, op de iPad wil het zelfs helemaal niet verschijnen...
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
was mij ook opgevallen, werkt nu wel weer 
centurion81
-
- 2066 messages
- 1987 votes
Op de Netflix "Nieuw op netflix" pagina staat onder de titels nu "Beschikbaar tot", ipv "toegevoegd op",
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op de Netflix "Nieuw op netflix" pagina staat onder de titels nu "Beschikbaar tot", ipv "toegevoegd op",
Bedankt. Dat was ons ook opgevallen idd. Het wordt vanavond gefixed!
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Bij Updates -> Films heb ik op 'updates legen' gedrukt met als doel dat ik de updates heb gezien / gelezen (ben up-to-date met de berichten) maar nu blijkt dat al mijn film updates volledig verwijderd zijn. 
Ik kan dit zeker niet meer terugdraaien?
Dit had wat mij betreft duidelijker aangegeven mogen worden. Ik zou het woordje 'legen' aanpassen naar 'verwijderen', op zijn minst...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn. Dat linkje zit er al 10 a 15 jaar, en het is de eerste keer dat ik dit hoor 
Je krijgt ook nog een popupje "Weet je zeker dat je alle films uit je updates wil verwijderen?"
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Hmm oke. Dan ligt het volledig aan mij. Heb dan niet zo opgelet.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Als je een link plaatst (via "link invoegen") binnen een spoiler (via "geselecteerde tekst als spoiler markeren"), dan is de link alsnog zichtbaar voor iedereen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik heb net een misbruikmelding gedaan en kreeg het bericht "Je melding zal zo spoedig mogelijk door één van de moderators behandeld worden. Klik hier om terug te keren naar de discussie waar je vandaan komt", maar als ik op die link of op OK klik gebeurt er niks; ik blijf in hetzelfde scherm i.p.v. naar de discussie terug te keren. Ik weet nu dus ook niet of mijn misbruikmelding überhaupt is aangekomen. Gaat om dit bericht, dat onterecht als recensie is gemarkeerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is gelukt! De melding is 4x bij ons binnengekomen. 
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
In de zoekfunctie van Ziggo:
Als ik in Movies & Series en Movies & Series XL wil zoeken, krijg ik alleen films te zien als ik mini-series aanvink.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ook iTunes is toegevoegd aan het on demand menu
Je vindt het totale huuraanbod (doorzoekbaar). De pagina met wat er nieuw is, moet zich de komende dagen en weken nog gaan vullen.
Een extraatje is dat je ziet wat de huurfilm van de week is. iTunes heeft elke week een redelijk recente film die voor 99 cent te huur is.
Voor het koopaanbod zie je alleen het nieuwe en verwachte aanbod. Wellicht dat dat nog verandert.
bedankt weer kappeuter voor het koppelen van (in dit geval) bijna 1000 iTunes films aan onze database 
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Als ik op mijn telefoon door een lijst scroll in Mijn Films, dan worden er steeds films aangevinkt waar je een actie mee zou kunnen uitvoeren. Doe ik iets niet goed of is het zo gebouwd?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Kunnen we ook ergens de meest gelikete berichten (ooit en van de afgelopen maand/week/24 uur) vinden? Er worden zoveel berichten geplaatst dat ik ongetwijfeld een hoop lezenswaardigs mis en heb gemist.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee bewust niet, zie ook het eerste bericht in dit topic: De Site >> Algemeen >> Test: "liken" van berichten
Filmclub62
-
- 10 messages
- 1286 votes
Ik werk nog met Safari onder MacOSX 10.7.5 op mijn MacBook. Tot mijn spijt zie ik de stemmen niet meer bij de films, ik kan wel nog zelf stemmen.
De zoekfunctie werkt ook niet optimaal. Wanneer ik bvb The Party intik slaag ik er niet in van de film uit 2017 te bekomen. Dit laatste gebeurt ook op recentere computers.
Zouden die 2 zaken nog kunnen verbeterd worden? Het zou me in elk geval een groot plezier doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee helaas, ik heb geen tijd (en zin) om oude browsers te ondersteunen. Sorry.
Als een film niet tussen de snelzoekresultaten staat, moet je even op enter drukken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De toevoeging Ride Like a Girl is weer verwijderd. Film blijkt nog in pre-production fase te zijn (nog niet toevoegbaar).
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Wat kan ik met dit overzicht? Bestaan er nog videotheken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nou, bijna niet meer maar er zijn er nog een aantal... 
Zal natuurlijk niet lang meer duren, tot die tijd blijven we overzicht bieden voor wie er wel gebruik van maakt.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
De laatsten der Mohikanen..
Even wat anders; bij het grasduinen door het aanbod van de VOD diensten kwam ik er achter dat de zoekfunctie niet werkt in de MovieMAX-catalogus.
Doorzoek het filmaanbod van MovieMAX
In drie browsers niet. Dus ik vermoed een implementatiebug.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik vraag me ook af of het huuroverzicht moet blijven, of in ieder geval of het nog steeds zo'n prominente plaats op de site verdient. Zal het nog even aankijken.
MovieMAX ga ik naar kijken, bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.