• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Sorry als ik hier op de verkeerde plaats ben, maar ik heb last van dubbele advertenties op MM-pagina's, die de content in de wegzitten en ze laten zich niet verwijderen. Is dat een probleem van de pagina's of ligt de oorzaak bij mij?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik denk dat dat een tijdelijk probleem van de site was, heb je (of iemand anders) dit nu nog steeds?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij mij is het nog steeds (gisteravond voor t eerst).

Is niet bij alle advertenties.

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Als ik op mijn PC en laptop via Chrome iets wil typen in de zoekbalk zijn mijn letters dezelfde kleur als de achtergrond van de zoekbalk waardoor ik ze dus niet kan zien en ik krijg ook geen drop-down menu met de zoeksuggesties. Ik krijg ook geen preview van de pagina meer te zien als ik met mijn muis over een filmtitel hover. Precies hetzelfde op Musicmeter. Met Firefox heb ik deze problemen niet. Cache legen wil ook niet helpen.

Djumbo

• 169 messages
  • 5013 votes

Ik heb hetzelfde probleem als Cikx .... als ik een film tijp in de zoekbalk zijn de letter wit .. dus dezelfde kleur als de zoekbalk .... als ik mijn tekst highlight kan ik hem lezen. Ik krijg ook geen dropdown menu

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Heb ook nog 2 andere kleine foutjes ontdekt sinds gisteren.

Als iemand een nieuw bericht plaatst krijg ik wel de mogelijkheid om de nieuwe reactie te laten zien, maar zodra ik erop klik krijg ik de nieuwe reactie niet te zien en moet ik de pagina vernieuwen.

Daarnaast zag ik in het Horrordraft KO topic een bericht waarin de smileys en een afbeelding door elkaar heen liepen:

https://i.imgur.com/n9wE8hC.png

Geen grote issues verder, maar ik dacht misschien wel handig om aan te kaarten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat van die witte letter is vaker gemeld, maar ik heb even geen idee wat dat kan zijn

dat van die afbeelding ga ik naar kijken, bedankt

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Cikx wrote:

Als ik op mijn PC en laptop via Chrome iets wil typen in de zoekbalk zijn mijn letters dezelfde kleur als de achtergrond van de zoekbalk waardoor ik ze dus niet kan zien en ik krijg ook geen drop-down menu met de zoeksuggesties. Ik krijg ook geen preview van de pagina meer te zien als ik met mijn muis over een filmtitel hover. Precies hetzelfde op Musicmeter. Met Firefox heb ik deze problemen niet. Cache legen wil ook niet helpen.

Dit heb ik dus ook aan de hand in Firefox, ik dacht eerst dat ik niet in de zoekbalk kon klikken maar nu dat je zegt dat de letters dezelfde kleur hebben als de achtergrond (bij mij wit) maar door te markeren dan kan je wel zien wat je hebt getypt. Een manier om dat probleem te omzeilen is door op forum te klikken en vervolgens nieuw topic dan werkt het wel... En klikken op mijn films dan werkt het ook normaal.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

speelt dat probleem elke pagina weer? of slechts af en toe, bv. bij een specifieke reclame

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Dit heb ik dus ook aan de hand in Firefox, ik dacht eerst dat ik niet in de zoekbalk kon klikken maar nu dat je zegt dat de letters dezelfde kleur hebben als de achtergrond (bij mij wit) maar door te markeren dan kan je wel zien wat je hebt getypt. Een manier om dat probleem te omzeilen is door op forum te klikken en vervolgens nieuw topic dan werkt het wel... En klikken op mijn films dan werkt het ook normaal.

Haha je hebt gelijk inderdaad, vreemd..

Bedankt in ieder geval!

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Jordy wrote:

speelt dat probleem elke pagina weer? of slechts af en toe, bv. bij een specifieke reclame

Ik zie een grijs blok waar de reclame banner hoort te zijn, terwijl ik adblock voor moviemeter uit heb staan. De "mijn films" pagina en de "nieuw topic" pagina hebben geen advertenties en daar werkt het wel. Ik heb uberhaupt geen adblock op Firefox en daar werkt alles ook normaal, dus zou wel eens door de adblock kunnen komen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

is de tekst "zoek films, gebruikers... " etc wel zichtbaar?

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Jordy wrote:

is de tekst "zoek films, gebruikers... " etc wel zichtbaar?

Die tekst is wel zichtbaar ja.

Ik zal eens kijken of het verschil maakt als ik mijn adblock er helemaal afgooi.

Edit: Ah, het de "Disconnect" extensie die het veroorzaakte. Nu ik die eraf heb gegooid doet de zoekfunctie het weer. Het plaatje en de smileys zijn wel nog steeds niet gescheiden, dus dat wordt waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt voor het uitzoeken

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Jij ook bedankt voor het meehelpen!

Djumbo

• 169 messages
  • 5013 votes

werd inderdaad veroorzaakt door Adblock .... Ik heb adblock uitgeschakeld voor "Moviemeter" en alles werkt weer... bedankt

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Bij mij werkt het nog steeds niet via Firefox, maar wel met Google Chrome.

Mac Hammer Fan

• 6024 messages
  • 7444 votes

Ik kan geen screenshot uploaden, maar het reclamekader komt door de tekst van de gebruiker

INFORMATIE FILMLOG LIJSTEN STEMMEN TOEVOEGINGEN MENINGEN UPDATES

In sommige gevallen staat het er twee keer. Firefox laatste versie 58.0.2 op MacOS Sierra 10.12.6

update: bij Safari ook.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij mij is het ook nog steeds (Safari). Kan er geen patroon in ontdekken - soms tweemaal dezelfde, soms verschillende onder elkaar. Dan weer normaal. Zie ook geen link in het type advertentie. Het was net bij Tele2 (tweemaal dezelfde), Sunweb/HKU (verschillende), maar weer niet bij Hyundai of de Dekbeddiscounter. Voorbeeldje van nu:

https://farm5.staticflickr.com/4795/26816705208_e01ab8948d_b.jpg

Die advertentie van die gedekte tafel heb ik vaker en het is niet zo dat er dan altijd een dubbele advertentie te zien is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik heb het doorgegeven, wordt onderzocht. Bedankt voor het melden

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Zo af en toe als ik in de trein zit , kijk ik ook graag op moviemeter. Dan probeer ik bijvoorbeeld een film op te zoeken en dat gaat de eerste keer ook perfect.

De tweede keer gaat wat lastiger. Dan klik ik op 'zoek', maar dan springen de resultaten vrij snel weg. Een nieuwe zoekopdracht invoeren kan dan ook niet meer. Enige oplossing die bij mijn mobiel werkt, is om de website opnieuw te openen of een andere pagina te bezoeken en dan de film opnieuw invoeren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Cikx wrote:

Als iemand een nieuw bericht plaatst krijg ik wel de mogelijkheid om de nieuwe reactie te laten zien, maar zodra ik erop klik krijg ik de nieuwe reactie niet te zien en moet ik de pagina vernieuwen.

Was dit bij een film? of in het forum

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Jordy wrote:

(quote)
Was dit bij een film? of in het forum

Dit was in het forum, maar ik weet niet zeker of het ook met de extensie te maken had. Ik zal erop letten.

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Werkt nu weer naar behoren!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klopt het dat posters/plaatjes niet meer automatisch verkleint worden? Zoals hier.

Film >> Algemeen >> Soortgelijke posters / bijpassende hoes

Als je de link van de poster kopieert kreeg je eerst altijd de 300px versie nu blijkbaar de 800px versie.

Of hoort dat zo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Omdat dat mooier is op hogeresolutieschermen, wordt sinds kort de volledige afbeelding (verkleind) getoond. Je kunt eventueel zelf nog .300.jpg in de locatie zetten als je een kleinere versie wil.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat ik me afvraag als hersenspinsel, kunnen we bij films die Oscars hebben gewonnen niet een bepaalde melding plaatsen? Zoals bij The Shape of Water, winnaar van 2018's beste film? Of bij Gary Oldman die bij Darkest Hour de Oscar voor beste acteur won? Idem voor titels uit het verleden. En ik snap wel dat je niet alle tig Oscars moet benoemen, maar bijvoorbeeld voor beste film, beste acteur en beste actrice? Dat lijken me jaarlijks wel de belangrijkste prijzen. Soort eerbetoon aan de film en voor de mensen die op MM zulke filmtopics aanklikken misschien een extra motivatie / kijktip.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Alsjeblieft niet, die prijzen hebben al veel te veel status. Het hele idee dat je een Oscar hebt voor "beste film" en dan een voor "best foreign language film" zegt al genoeg: het is een insider feestje voor Hollywoodsterren om elkaar te belonen voor goed gemaakte middelmaat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

eRCee wrote:

Alsjeblieft niet, die prijzen hebben al veel te veel status. Het hele idee dat je een Oscar hebt voor "beste film" en dan een voor "best foreign language film" zegt al genoeg: het is een insider feestje voor Hollywoodsterren om elkaar te belonen voor goedgemaakte middelmaat.

Welke waarde jij of ik eraan hechten boeit in deze niet zo (ik vind een hoop Oscars ook overschat ja), maar het geeft films wel wat meer status mee. Kan weer kijktips opleveren voor mensen die wat meer mainstream-gericht zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Ja ik heb het doorgegeven, wordt onderzocht. Bedankt voor het melden

Ik heb het idee dat het sinds vandaag voorbij is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.