- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het lijkt misschien een objectieve maat, maar dat is het niet. Daarom heeft het geen meerwaarde boven de gebruikers beoordelingen die op deze site te vinden zijn. Bijkomend argument is nog dat je dan ook andere filmprijzen moet gaan vermelden, zoals de gouden palm, en dan is het einde zoek.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat ik me afvraag als hersenspinsel, kunnen we bij films die Oscars hebben gewonnen niet een bepaalde melding plaatsen? Zoals bij The Shape of Water, winnaar van 2018's beste film? Of bij Gary Oldman die bij Darkest Hour de Oscar voor beste acteur won? Idem voor titels uit het verleden. En ik snap wel dat je niet alle tig Oscars moet benoemen, maar bijvoorbeeld voor beste film, beste acteur en beste actrice? Dat lijken me jaarlijks wel de belangrijkste prijzen. Soort eerbetoon aan de film en voor de mensen die op MM zulke filmtopics aanklikken misschien een extra motivatie / kijktip.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Idem 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
Superkuuk
-
- 136 messages
- 4272 votes
Bij Collateral:
Jammer, dit gaat nergens over , gaan we nu omdat het afkomstig is van bbc Netflix alle korte series hier beoordelen die als mini serie worden bestempeld. Het is toch moviemeter en geen seriemeter , dan kan je alles van alleen de bbc er ook op zetten. zoals The Indian Doctor,The Guilty en noem er nog maar een paar honderd. Laten we het gewoon bij films houden aub, er word BTW al over een seizoen 2 gesproken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Anne with an E (2017) is naar het forum verplaatst, omdat dit jaar tweede seizoen verschijnt van de serie (dus geen miniserie).
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
De quote functie bij berichten werkt vandaag weer niet. De voorbije dagen waren er nochtans geen problemen.
Firefox 59.0.1 op MacOS Sierra 10.12.6.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Collateral:
Jammer, dit gaat nergens over , gaan we nu omdat het afkomstig is van bbc Netflix alle korte series hier beoordelen die als mini serie worden bestempeld. Het is toch moviemeter en geen seriemeter , dan kan je alles van alleen de bbc er ook op zetten. zoals The Indian Doctor,The Guilty en noem er nog maar een paar honderd. Laten we het gewoon bij films houden aub, er word BTW al over een seizoen 2 gesproken.
Ik denk dat we al zo'n 15 jaar miniseries op MM hebben. Dat staat los van TvMeter.
Maar goed, daar kun je het uiteraard mee oneens zijn.
Mocht seizoen 2 er komen dan kan het idd weer anders worden. De discussie zullen we nooit verwijderen, dan maken we gewoon een televisie-forum topic aan, inclusief directe link naar TvMeter.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Mijn iPad is van 2010 (1ste generatie)en draait iOS 5.1.1. Ik gebruik hem weinig, bijna uitsluitend om te surfen op MovieMeter.nl - De filmsite voor liefhebbers als ik naar de TV naar een film kijk. Omdat Safari zoveel crashte heb ik eens de cookies en de geschiedenis gewist. Nu kan ik niet meer surfen op Moviemeter. Er verschijnt een venster met een bericht over cookies maar de knop “Geef Toestemming” is niet zichtbaar, omdat het venster niet volledig verschijnt. Ik kan het venster niet verplaatsen en kan niet meer surfen op die website. Op veel andere sites heb ik dat probleem echter niet.
Weet iemand nog raad of zit er echt niets anders op dan een nieuwe iPad 2018 te kopen? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb helaas niet de tijd om allerlei (oude) browsers te ondersteunen.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Toch jammer dat dit juist met Moviemeter gebeurt. Bij onemorething.nl, macrumors.com en coolblue.be bvb kon ik probleemloos aanmelden en kan ik die sites opnieuw gebruiken omdat de knop van het cookievenster daar wél zichtbaar was. Bovendien zijn er minder crashes. Een bluetooth toetsenbord brengt geen oplossing. Ik zou moeten kunnen op de knop "Geef Toestemming" klikken.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Kan je niet tijdelijk andere beeldinstellingen kiezen waardoor het kleiner wordt?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal binnenkort zorgen dat als je de site via moviemeter.nl/?cok=1 bezoekt, de cookie wall wordt overgeslagen. Al durf ik niet te voorspellen of de rest van de site het wel goed doet op een iPad 1
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Bedankt Jordy, ik waardeer dat enorm.
Stemcijfers zijn in iOS 5.1.1 niet meer zichtbaar ik kan alleen nog zien dat ik gestemd heb, maar daar kan ik mee leven. Als ik mijn oude iPad nog verder kan gebruiken ben ik tevreden.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Kan je niet tijdelijk andere beeldinstellingen kiezen waardoor het kleiner wordt?
Heb dit geprobeerd, maar het lukt niet. Ook kantelen en Safari herstarten helpt niet.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Je hebt dat snel opgelost. Nog eens bedankt voor je moeite Jordy. Ik kan nu weer surfen naar MM op mijn oude iPad1.

Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Nog een aangename verrassing op mijn iPad 1. Stemcijfers zijn terug zichtbaar (hoewel ik zelf moet stemmen vanaf een andere computer). Nog eens bedankt hiervoor ook, Jordy, want dat is ook een verbetering. 
Warp
-
- 963 messages
- 3047 votes
Op de mobileversie is het niet mogelijk om bladeren op alle pagina's. Als een film 30 pagina's heeft kan ik alleen bij de eerste of de laatste 3.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt wel een pagina invoeren toch? Of bladeren van 1 naar 2 naar 3 etc
Warp
-
- 963 messages
- 3047 votes
Oh ja je hebt gelijk, ik heb het over het hoofd gezien, je kan het inderdaad invoeren. Ik keek alleen naar het bladeren aangezien je vanaf 3 niet op 4 kan klikken. Maar dat is geen probleem in principe.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ohja je zou wel van 3 naar 4 moeten kunnen klikken. Dus daar zal ik naar kijken
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
In de mening lijst worden de letters erg naar overlappen door de paginacijfers:
https://www.mupload.nl/img/p5rqfwong.png
https://www.mupload.nl/img/pmm6f15.png
ik zit op Google Chrome.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling:
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Escher - Het Oneindige Zoeken (2018) Deze film gaat vandaag in premiere, zie ook de poster. Kan iemand dat vermelden in het premiereoverzicht?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jazeker, bij deze. Bedankt voor de tip!
Sol1
-
- 581 messages
- 261 votes
Ik neem aan dat het bij:
om dezelfde regisseur gaat.
(met de Russische spelling: Александр Велединский)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip!
Je hebt gelijk, het gaat om dezelfde regisseur. Bij deze samengevoegd:
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Als je je account verwijderd, worden al je berichten dan direct verwijderd? Of is er een mogelijkheid dit zelf te doen? Vind het best geweest
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als je je account verwijderd, worden al je berichten dan direct verwijderd? Of is er een mogelijkheid dit zelf te doen? Vind het best geweest
Je berichten worden niet verwijderd, ook niet op verzoek.
Algemene voorwaarden en privacybeleid
Bijdragen aan de site
Gebruikers kunnen bijdragen aan de site leveren in de vorm van berichten, forumtopics en toevoegingen en aanpassingen aan film- of regisseursinformatie. Deze bijdragen aan de site worden op het moment van plaatsen eigendom van de website en worden niet op verzoek verwijderd. Dit geldt ook voor verstuurde privéberichten die niet door de ontvanger zijn verwijderd.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Hmm, kansloos. Specifieke berichten dan? Kan dat eventueel wel? Hoeft niet eens in mijn geval, vind het alleen opvallend dat dat niet zou kunnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.