- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nou bij hoge uitzondering; bij heel privacygevoelige zaken of gebruikersfoto's of iets dergelijks waar iemand later spijt van heeft.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Belangrijkste argument om het niet te doen, is dat discussies onleesbaar worden als mensen berichten gaan verwijderen. We zijn (natuurlijk) wel bereid om privacygevoelige informatie te verwijderen, dat zijn we zelfs wettelijk verplicht.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Oké, logisch. Ging ik al vanuit, mijn punt blijft echter wel dat ik het wat bijzonder vind ALS iemand het aanvraagt. Heb het er verder al met Kappeuter over via DM's.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Even voor de duidelijkheid, aangezien ik op dit gebied nieuw ben:
http://i65.tinypic.com/2w7g2rt.jpg
Zo loopt de website eigenaar geen inkomsten mis, met de pagina uitgezonderd?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Klopt, John Milton Zolang je het MovieMeter domein toestaat en niet enkel één specifieke pagina natuurlijk. Het lijkt me echter wel goed te staan, bij mij staat het exact hetzelfde. Eventueel kun je nog even rechts klikken op de groene duim => Opties => Personaliseren en dan moet daar op die pagina iets staan zoals dit: @@||www.moviemeter.nl/$document
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ja, ik had het hele domein uitgezonderd in AdBlock (en vervolgens Ghostery). Zelfs op de iPad gelukt om onze geliefde filmsite te whitelisten!
Ik raad andere gebruikers met adblockers ook aan een uitzondering voor sites te maken die ze heel graag bezoeken, met oog op de inkomsten (en indirect het voortbestaan) van die sites. Of inderdaad een donatie te doen.
Het verbaast me echter soms hoeveel mensen (en in dit geval heb ik het nota bene over mijn eigen 30+ generatie) vinden dat iets gewoon gratis moet zijn, of althans geen zin hebben om te betalen. Ik vertelde gisteren gefascineerd dat ik voor het eerst van mijn leven een adblocker had, en iemand verzuchtte toen dat hij het zo irritant vond dat Tweakers hem telkens herinnerde aan zijn gebruik van dat middel met een bannertje. Toen ik ontsteld vroeg waarom hij die niet gewhitelist had als nerd, haalde hij zijn virtuele schouders op. ‘Nee, ik block alles’. Voor het inkomsten argument was hij evenmin gevoelig. Advertenties waren achterhaald. Maar zin om abonnee te worden had hij evenmin, omdat dat te duur was. Ik kijk net, het is vanaf 1 euro per maand...
Ik snap dat echt niet. Ik kreeg na installatie van adblock de optie om vrijwillig te betalen, met de optie om het evt terug te vragen indien ik niet tevreden zou zijn. Ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen niet te betalen. Maar goed, misschien ben ik een vreemde vogel. Advertentie en privacyveilige Facebook zou ik evt ook voor betalen, en ik geef ook wel eens wat knaken aan wiki.
Je wilt toch dat de dingen die je graag gebruikt blijven bestaan?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Eens, wikipedia is ook nog eens advertentievrij vanaf het begin, zeker een site om af en toe te steunen.
panel123
-
- 1 messages
- 0 votes
You can move a selection border around an image, hide a selection border, and invert a selection so that the previously unselected part of the image is selected.
Move a selection border
Using any selection tool, select New Selection from the options bar, and position the pointer inside the selection border. The pointer changes to indicate that you can move the selection.
Drag the border to enclose a different area of the image. You can drag a selection border partly beyond the canvas boundaries. When you drag it back, the original border reappears intact. You can also drag the selection border to another image window.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Heb ik nou echt te stevig aan de wijn gezeten...
Of is dat niet te plaatsen?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Misschien een leuk idee om GIF avatars toe te staan? Lijkt me wel een leuke aanpassing aan de site, maakt het nog wat levendiger.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Great White (2018) is weer verwijderd omdat de film nog in pre-productie fase blijkt te zijn (nog niet toevoegbaar).
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Het on demand overzicht van ziggo is erg onoverzichtelijk. Het is me al een tijdje duidelijk dat het niet klopt aangezien je bij movies en series precies hetzelfde overzicht krijgt als movies en series xl. Bij huren krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Bij de eerste 2 genoemde overzichten staan alle films schijnbaar. Ook de films die je alleen maar kunt kijken door die te huren (er wordt geen onderscheid gemaakt tussen huren en films inbegrepen bij het standaard on demand aanbod).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt. Er lijkt inderdaad iets fout te gaan, er worden onterecht betaalde huurfilms in het "movies en series" overzicht getoond. Zal gelijk even kijken. Ook naar dat huur-linkje op de mobiele weergave.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Dank je wel alvast. Inderdaad, alle films kwamen in dat overzicht te staan ja. Zonder onderscheid tussen inbegrepen al dan huur. Daardoor lijkt het aanbod ook een stuk interessanter dan het is (matig aanbod namelijk).
Edit:
Het overzicht klopt en de link met titels te huur werkt ook.
Bedankt Jordy ?
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Misschien een leuk idee om GIF avatars toe te staan? Lijkt me wel een leuke aanpassing aan de site, maakt het nog wat levendiger.
Bij deze verzoek om dit niet te doen. Vreselijk zenuwachtig gedoe krijg je dan.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Als dit eerder is gevraagd dan mijn excuses maar kon het niet zo snel terug vinden, het gaat over de grote versie van de avatar. Is het niet mogelijk in plaats van een grote avatar daar te plaatsen gewoon een foto van jezelf neer te zetten? Maakt het profiel meer persoonlijk en ik heb ook geen grote versie van mijn huidige avatar(maar wil deze wel graag behouden. )
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Als dit eerder is gevraagd dan mijn excuses maar kon het niet zo snel terug vinden, het gaat over de grote versie van de avatar. Is het niet mogelijk in plaats van een grote avatar daar te plaatsen gewoon een foto van jezelf neer te zetten? Maakt het profiel meer persoonlijk en ik heb ook geen grote versie van mijn huidige avatar(maar wil deze wel graag behouden. )
Kun je toch nog zelf uploaden en bewerken op de site? Ik wil hier geen foto van mijzelf op plaatsen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee helaas, het zal het niet mogelijk zijn / worden om je grote avatar af te laten wijken van de kleine
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Kun je toch nog zelf uploaden en bewerken op de site?
Dat kan ja, maar dan krijg je veel pixels in de afbeelding als ik die ga vergroten. 
Nee helaas, het zal het niet mogelijk zijn / worden om je grote avatar af te laten wijken van de kleine
Jammer!
Dan laat ik het maar gewoon zo staan.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Is het mogelijk om bij een regisseur, wanneer je over de gouden ster gaat met muis, met stemgemiddelde en aantal bekeken films: je een pop up krijgt welke films je hebt gezien van die regisseur?
Soms moet ik best een tijdje zoeken in de lijst eronder welke films ik gezien heb van een regisseur... bij de wat obscure b-regisseurs die teveel films maken, kan het handig zijn. Vaak ben ik de titels allang vergeten.
zo'n regisseur bv:
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wat ik in zo'n geval doe is even op 'stemtabel' klikken, dan kun je dat ook redelijk snel zien.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Geen idee of hier iets tegen te doen is, maar de Meter-sites komen vaak verkeerd in m'n browser-historie te staan. De titel van een pagina wordt dan verward met een andere pagina die ik op de site heb bezocht.
Stel, ik klik in m'n browserhistorie 'Family Blood' aan die ik net heb bezocht, dan kom ik uit bij de filmupdates die ik daarvoor bezocht. Via andere filmtitels kom ik vaak op de homepage terecht.
Ik heb dit zowel via de Macbook (Chrome) als iPhone (iOS 11).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb ik recentelijk ook ervaren. Dacht dat het aan mijn browser (Firefox) lag, maar wellicht toch inderdaad specifiek bij MM (/Meter sites).
Ik gebruik zgn. pinned tabs, bookmarks die ik vastzet in tabs. Laatste tijd viel me al op dat een dag later er pagina's in tabs stonden die ik niet had vastgezet. Dus hoe het dan precies zit...
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ja, ik heb het bij andere sites nog nooit ervaren. Alleen bij MovieMeter en MusicMeter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat een vreemd probleem. Zou zo even niet weten of daar iets aan te doen is van mijn kant.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
In meldingen, zou het niet mogelijk kunnen zijn dat er een knop is waar je op kunt klikken zodat de rode uitroepteken weggaat, zonder dat je eerst naar het betreffende bericht moet gaan? Of net als bij Facebook waar de melding direct al verdwijnt zodra je op de wereldbol klikt, in dit geval dus de uitroepteken?
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
De quote functie werkt vaak niet in Firefox onder MacOS Sierra. (beide met de laatste updates)
Computers zijn toch rare beesten... 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wat ik in zo'n geval doe is even op 'stemtabel' klikken, dan kun je dat ook redelijk snel zien.
Thanx! goeie tip
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.