• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

John Lee Hooker wrote:

In meldingen, zou het niet mogelijk kunnen zijn dat er een knop is waar je op kunt klikken zodat de rode uitroepteken weggaat, zonder dat je eerst naar het betreffende bericht moet gaan? Of net als bij Facebook waar de melding direct al verdwijnt zodra je op de wereldbol klikt, in dit geval dus de uitroepteken?

Het rode uitroepteken gaat als het goed is weg als je de meldingenpagina opent, niet als je naar het betreffende bericht gaat

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Tot mijn spijt stel ik vast dat het systeem van de imdbcode soms dubbele toevoegingen niet onderschept. Een user vroeg mij een tijd geleden een film toe te voegen, Zowel ik als hij kregen geen melding dat de film al op de site stond. Ook de moderator heeft het eerst niet gezien. Pas een tijd later werd het ontdekt.

Misschien moeten we bij het detecteren van de imdbcode iets doen dat we over het hoofd zien? Ik weet dat Jordy ontzettend veel tijd in die site steekt en dat het onbegonnen werk is om alle bugs op te lossen. Maar misschien zijn er gebruikers die geen last hiervan hebben. Zo ja, heb je dan eventueel een tip om de films die op MM staan te onderscheppen? Persoonlijk klik ik altijd in verschillende cellen en dan verschijnt soms pas de melding, maar sluitend is het helaas niet. Zelf werk ik met Firefox onder Sierra, met steeds de laatste updates.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hier wat tips:

Titel googelen met reggisseur en MovieMeter in de zoekopdracht.

Titel zoeken op MM en druk daarna op enter. Dan krijg je nog meer resultaten dan bij snelzoeken.

Zoeken op MM op regisseur en doorloop filmografie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

En wat helpt is een voorbeeld van een specifieke imdb code waarbij je onterecht geen melding krijgt, dan kan ik het probleem onderzoeken.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy o.a. bij deze toevoeging kwam er geen melding: The Souvenir (2018)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook nu niet, als je deze code invoert?

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Het probleem duikt de ene keer op en de andere keer niet met dezelfde titel. Dat maakt het zo moeilijk. Soms verschijnt de melding onmiddellijk, andere keren pas na klikken in meerdere cellen en soms helaas ook niet. Ik kan het nu niet checken want mijn wachtlijst is vol maar een tijdje geleden kregen noch ik noch Verhoeven een melding dat Affettuosa Presenza (2004) al op de site stond.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vervelend. Aan de aan de andere kant, het is maar een hulpmiddeltje waar we ook jaren lang zonder hebben gekund. Als dit het het aantal dubbele toevoegingen halveert dan is dat mooi meegenomen. Een film krijgt ook wel eens een nieuwe imdb code, dus 100% goed zal het nooit worden.

De tips van kappeuter lijken me een goed alternatief.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

Ik heb er nog geen last van gehad en gebruik ook de tips van kappeuter.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Ik ook , ik heb geen last van idmb code

bjerik76

• 2356 messages
  • 1804 votes

In De Site > Algemeen > hoe je eigen recensie terug vinden om te lezen?:

Soms blijk dat i keen film al beoordeeld heb, terwijl ik me er weinig van kan herinneren.

Ik wil dan mijn eigen recensie even terug lezen, maar kan ik dan in 1x vinden?

Soms is een film enorm vaak beoordeeld, en dan moet ik wel 25 pagina's doorbladeren op zoek naar mijn eigen avatar om te lezen wat ik er precies van vond.

Kan dit ook in 1x makkelijk terug te vinden zijn om na te lezen ?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

met het zoekvenstertje: zoek bericht van gebruiker en je vult je username in.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

bjerik76

Op een filmpagina, rechts naast de 'Nieuw bericht' knop staat een zoekveld waar je kunt zoeken op (je) gebruikersnaam.

Nog een tip; merk je recensies in het vervolg als mening aan. Markeren doe je door bij het betreffende bericht op de ster onder je avatar te klikken.

Dan heb je vervolgens bij je profiel een alfabetisch overzicht van je recensies en tevens in je filmlog.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Kan het zijn dat de site hangt ? Want ik kan al sinds 15 minuten geen wijzigingen meer doorvoeren bij berichten en ik zie na een wijziging alleen maar bolletjes in beeld die zich van links naar rechts verplaatsen.

Het plaatsen van een bericht bij een film gaat wel, maar het daarna bewerken niet.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Bij Update -> Films (van heel MM). Is het niet handig dat je daar op genre kan selecteren? Ben vooral fan van komedie en horror en de rest interesseert mij niet zo.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

DjFrankie

Ja, inderdaad... Bedankt voor het doorgeven! Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.

PatrickB

• 106 messages
  • 2959 votes

We hebben volgende films verwijderd van de site:

- The Powerpuff Girls: Dance Pantsed (2014) (MM id 96977): betreft een short van 23 min waarvan speelduur tijdens toevoeging niet bekend was

- Sarila (2010) (MM id 76451): zelfde film als The Legend of Sarila (2013)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy als ik naar Mijn Films ga, valt de zwarte balk onderaan over de onderste mappen en de gele Map toevoegen knop. Als ik daarna een map aanklik verschijnt vervolgens de rest wel in beeld, maar ik denk niet dat het zo hoort?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zou je een screenshot kunnen maken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vreemd, ik weet even niet hoe dit kan, meer mensen met dit probleem?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Nee, maar ik zie wel 4 pijltjes in 1 (als muispijltje), waar ik allerlei dingen mee kan doen. Ik zit er verder maar niet aan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Ja ik heb dit ook.

Bij een grotere reeks mappen komt de zwarte balk door de mappen heen.

Ik heb even wat extra mappen aangemaakt.

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/mijnfilms-aanvullend-zwarte.jpg

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Ja hier ook, al sinds de wijziging van t design. t Belemmert verder niet want als je omhoog en omlaag scrollt gaat-ie ook weer weg, maar t is niet zoals t hoort.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Ja hier ook, al sinds de wijziging van t design. t Belemmert verder niet want als je omhoog en omlaag scrollt gaat-ie ook weer weg, maar t is niet zoals t hoort.

ik kan vanuit de "startpositie" , dus Mijn Films, niet naar onderen scrollen. Eerst moet ik een willekeurige hoger gelegen map aanklikken, pas dan worden ook de onderste mappen en de scrollbalk rechts weer zichtbaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee het lijkt voor te komen bij een combinatie van een lange lijst met mappen, en een lege / bijna lege hoofdmap. ik zet het op de lijst, ebdankt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als je veel mappen hebt en je verwijdert dan een map, loopt mijn browser (Firefox) vast...

Krijg dan uiteindelijk de melding 'a web page is slowing down your browser'

Moet dan op 'stop it' klikken en daarna Mijn films op nieuw zien te laden via het menu.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

idem

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook daar zal ik naar kijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.