- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is wel meer vreemds aan de hand bij je, want de reclame is ook niet te zien
PatrickB
-
- 106 messages
- 2959 votes
Bij de statistieken van deze film is er een link naar "nr. 49 in de toplijst van de jaren '8x", echter deze link leidt naar een niet bestaande pagina.
Jurgen1978
-
- 3 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
Ik maak alweer een tijdje gebruik van moviemeter om goede films die binnenkort op tv komen, uit te zoeken.
Nu zoek ik voor mezelf vaak naar films die meer dan pak m beet 3,6 sterren krijgen. Dat zijn 9 van de 10 keer drama/thrillers.
Maar ik vind het wel lekker om zo nu en dan eens een film te kijken die lekker makkelijk weg kijkt. Vaak zijn dat comedies. Deze krijgen helaas vaak minder sterren.
Ik mis dus eigenlijk de vermelding van het genre en specifiek bij de films die op tv gaan komen. Of zie ik iets over het hoofd en is dit wel mogelijk?
Greetz, Jurgen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als je in het tv-overzicht de muis over een titel beweegt, verschijnt het genre in een popup.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als ik op de mobiel een filmtopic bezoek en de telefoon verticaal hou, dan wordt de lay out verpest door de tekst ''je hebt gestemd, spoilers zijn leesbaar'', dat precies door de gegevens (wanneer het bericht geplaatst was) heen gaat. Zou dit misschien iets verschoven kunnen worden?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Als ik moviemeter op de laptop opzoek, wordt de site geblurred weergeven (zonder cookiesbericht)...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als ik moviemeter op de laptop opzoek, wordt de site geblurred weergeven (zonder cookiesbericht)...
Browsercache verwijderen of cookies opruimen wil meestal wel helpen.
Of heb je toevallig een 'I don't care about cookies' add-on oid geinstalleerd? Toevallig vandaag van een gebruiker vernomen die daardoor niet meer op MM kon komen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik weet niet of het misschien al eens aangegeven maar, ik zat met een ding. Ik wou graag op Steven Seagal zoeken met het tabblad "Acteur" alleen daar kan je alleen "Alleen films waarop ik niet heb gestemd" aanvinken. Is er misschien een optie dat je ook kan aangeven de films waar je alleen op gestemd heb naar voren te krijgen om het zo overzichtelijker te krijgen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Of heb je toevallig een 'I don't care about cookies' add-on oid geinstalleerd? Toevallig vandaag van een gebruiker vernomen die daardoor niet meer op MM kon komen.
Ik heb even Firefox icm met die plugin getest. Bij mij is het scherm dan even wazig, en na een paar sec. kan ik de site gewoon bezoeken. Lijkt z'n werk dus te doen, bij mij in ieder geval.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik op de mobiel een filmtopic bezoek en de telefoon verticaal hou, dan wordt de lay out verpest door de tekst ''je hebt gestemd, spoilers zijn leesbaar'', dat precies door de gegevens (wanneer het bericht geplaatst was) heen gaat. Zou dit misschien iets verschoven kunnen worden?
is als het goed is nu opgelost
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Als ik op een filmpagina naar de "Mijn films" sneltoets wil kijken komt het pop-up scherm helemaal bovenaan de pagina, waardoor het amper zichtbaar en niet meer bruikbaar is (ik gebruik IE11).
Rick18
-
- 232 messages
- 5294 votes
Als ik op een filmpagina naar de "Mijn films" sneltoets wil kijken komt het pop-up scherm helemaal bovenaan de pagina, waardoor het amper zichtbaar en niet meer bruikbaar is (ik gebruik IE11).
Heb daar ook in chrome last van. Als je echter iets naar beneden scrolled ongeveer tot dat het knopje + mijn films boven aan je scherm staat, dan vouwt mijn films wel netjes uit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan iemand daar een screenshot van maken? bedankt
*edit* ik zie het in IE11 wel fout gaan inderdaad. Zal er naar kijken, al zou ik sowieso aanraden om een modernere browser te gebruiken.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Heb daar ook in chrome last van. Als je echter iets naar beneden scrolled ongeveer tot dat het knopje + mijn films boven aan je scherm staat, dan vouwt mijn films wel netjes uit.
Die tip is heel handig. Bedankt!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kan op de smartphone (Chrome browser en ook de Samsung internet browser) bij een aantal filmpagina's (niet alle) van rechts naar links vegen op het scherm, waardoor je een groot wit vlak krijgt. Er staat niet echt iets op de pagina's die de lay-out kunnen verneuken.
Voorbeeld:
Tonke
-
- 134 messages
- 1982 votes
Het stemmen via de mobiele pagina gaat nu weer zo dat je op de sterren moet "touchen" die je wil geven en maar moet hopen dat je op de goede zit. Ik zit eigenlijk altijd mis, ben ik daar de enige in? De vorige versie waarbij je de sterren kon selecteren vond ik echt veel fijner.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt tijdens het stemmen ook je vinger wat omlaag doen, misschien lost dat je probleem op?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Het recente stemmen overzicht ziet er vreemd uit (in Safari Version 10.1.2):
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Het ziet er weer alsvanouds uit bij mij! Zal wel een lokaal cache-probleempje zijn geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het forumoverzicht op de mobiele versie vrij onoverzichtelijk, met melden hoeveel topics en berichten een bepaalde forumsectie heeft. Zou dit misschien weg kunnen? De vakken zijn al vrij klein, waardoor teveel info onduidelijk wordt. Ik meen dat dit er voorheen toch ook niet stond?
Jurgen1978
-
- 3 messages
- 0 votes
Als je in het tv-overzicht de muis over een titel beweegt, verschijnt het genre in een popup.
Dankjewel. Het zou wellicht een handige functionaliteit kunnen zijn, als je echt kan filteren op genre. Zodat ik bijvoorbeeld alleen de comedy films zou kunnen zien. Ik heb geen idee, of dat makkelijk of moeilijk uit te voeren is.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik vind het forumoverzicht op de mobiele versie vrij onoverzichtelijk, met melden hoeveel topics en berichten een bepaalde forumsectie heeft. Zou dit misschien weg kunnen? De vakken zijn al vrij klein, waardoor teveel info onduidelijk wordt. Ik meen dat dit er voorheen toch ook niet stond?
Het ziet er idd niet fraai uit (kom er altijd via mijn updates, dus het is me tot nu toe niet opgevallen).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ben overigens van plan om de komende weken te besteden aan (eindelijk) een responsive/adaptive design. Dus niet meer óf de mobiele óf de desktop versie. Maar 1 site die zich zo goed mogelijk aanpast aan de beschikbare ruimte. Ik zal dan ook proberen om in de kleinste weergave wel alle functionaliteiten beschikbaar te maken, zodat er geen reden is om op mobiel naar de desktop site te switchen (wat ik nu soms zelf ook wel eens doe)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dat is gigantisch chill! Ben benieuwd. Zorgt dit Automatisch ook voor een nieuw uiterlijk van de site?
Wat anders. Bij het doen van een melding krijg je bij het pull down menu verschillende opties. Er staat een taalfoutje tussen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.