- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Een niet al te boeiende melding maar geef het toch even aan: screenshot
In elk topic en op elke pagina, krijg je dit te zien, ongeacht wie het is. Het is alleen bij de derde post.
Zowel op het forum als bij films.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb je toevallig een adblocker geinstalleerd?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Getest maar maakt geen verschil. Het 'probleem' is er nog steeds.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zie het nu ook als ik uitgelogd de site bezoek (forum).
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Heb ik (ingelogd) ook. Adblock uitgeschakeld.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik kwam het vanochtend toevallig ook tegen (niet ingelogd). Heb geen adblocker.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Naar mijn weten zijn de posts in: Film / Filmgames de enige sectie die ik niet te zien krijg bij: Updates -> Forum (algemeen). Wel bij Updates -> Forum (voor 'mezelf') indien ik er heb gepost of het topic toevoeg bij: Mijn Updates.
Hoort dit zo?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Naar mijn weten zijn de posts in: Film / Filmgames de enige sectie die ik niet te zien krijg bij: Updates -> Forum (algemeen). Wel bij Updates -> Forum (voor 'mezelf') indien ik er heb gepost of het topic toevoeg bij: Mijn Updates.
Hoort dit zo?
Ja, dit staat standaard uit, omdat niet iedereen die filmgames volgt en dit anders de updates nogal zou domineren. Daarom hebben we dat standaard uit de updates gezet, mede op verzoek van gebruikers.
Je kunt dit weer aanzetten bij instellingen
Updates
> Toon discussies in de forumcategorie Filmgames
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
https://i.imgur.com/d2nmcIC.png
Ik zie een rood 1'tje, maar geen verdere meldingen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal op de lijst zetten om daar weer eens naar te kijken
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5186 votes
Heb gisteravond gekeken naar de onderstaande titel. Ik was in de veronderstelling dat het hier om een film ging maar het bleek een deel van een serie te zijn. Elke aflevering duurt echter anderhalf uur. Op Moviemeter staat hij echter niet. Kan deze hier worden toegevoegd of is dit meer iets voor TV Meter?
Voor de betreffende film zie onderstaande link
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goed dat je het even vraagt.
Ik heb dit nagekeken, het betreft een krimi reeks ('Kriminalfilmserie')
De MM-regels m.b.t. tv-film reeksen; detective en krimi reeksen zijn uitgesloten van toevoeging.
Dus dan is het inderdaad meer iets voor TvMeter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is/was het probleem dat je pagina met meldingen leeg is zoals op het screenshot? of dat je een "1" zag terwijl je geen ongelezen meldingen had op de meldingenpagina
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik zie dus net een rood 1'tje staan, dus dat zal te maken hebben dat jij me hier hebt gequotet.
Het topic waarin ik gequotet ben, verschijnt echter niet op de meldingenpagina. Die blijft leeg.
Ik moet dus zelf op zoek naar waar de melding vandaan komt.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Misschien zou het goed zijn om de mogelijkheid te geven om beginposten te bewerken zodat ik inhouden en dergelijke zelf kan aanpassen zonder dat een mod dit hoeft te doen.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Ik weet niet of dit wel eens is besproken, maar is het geen idee om rechts van een filmpagina waar een aantal links staan naar de filmmuziek, het eventuele boek, trailer etc, ook een link plaatsen naar de originele film, als het bijvoorbeeld een remake betreft?
Iets vergelijkbaars had ik ook in gedachten. Recentelijk ontdekte ik dat er al eerdere adaptaties bestonden van I am Legend. The Omega Man en the Last Man on Earth hebben dan wel afwijkende titels, maar zijn nog steeds gebasseerd op datzelfde verhaal en alleen doordat het niet dezelfde titel draagt wist ik daar weinig van af. Ik heb destijds I am Legend nog als grote nieuwe film direct gezien, zonder ook de reacties op het tabblad te hebben gelezen (ik was hier op dat moment ook nog maar net één jaar ingeschreven) en had graag vooraf geweten of het een remake of vernieuwde uitvoering betreft van iets dat al veel langer bestaat.
Een poos terug had ik dat met Dead Space 1991. UIt niewsgierigheid hoopte ik dat het iets te maken had met de geanimeerde horrorfilms. De verbazing was groot toen het me wel erg bekend voorkwam en een povere remake bleek van Forbidden World (Mutant). Dat zouden zelfs de echte movie-buffs niet weten en zou het zeer interessant zijn als dat op de site werd bijgehouden ter informatie en/of inspireert om de oudere films/origineel te gaan uitproberen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
uitgangspunt van de Meter-sites is om beperkte info te tonen, met linkjes naar externe websites waar je dit soort details kunt opzoeken (in ons geval, IMDb)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dus net een rood 1'tje staan, dus dat zal te maken hebben dat jij me hier hebt gequotet.
Het topic waarin ik gequotet ben, verschijnt echter niet op de meldingenpagina. Die blijft leeg.
Ik moet dus zelf op zoek naar waar de melding vandaan komt.
Ik weet helaas niet wat het probleem kan zijn. Speelt dit ook in andere browsers / apparaten? Zo niet, dan is het wellicht een extensie / plugin die problemen geeft.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zal het eens in de gaten houden in andere browsers. Maar bedankt voor de hulp 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ku'damm 56 is naar het forum verplaatst, aangezien het een miniserie met een vervolg betreft:
Voor Ku'damm 59 kan dus ook een topic aangemaakt worden.
Miniseries met een vervolg mogen alleen toegevoegd worden als er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit.
Wellicht dat de serie alsnog op TvMeter geplaatst kan worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ad Astra (2019) is naar het forum verplaatst omdat Dying Rose bewijs vond dat het plaatje een fotomontage (trucage) betreft.
EDIT:
We zijn er toch alsnog van overtuigd dat dit een first look still is uit de film.
De film is weer op MM geplaatst:
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Had zo net een bericht gestuurd naar kappeuter. Deze heb ik 100% verstuurt en zag het daarna ook in de PM box verschijnen, ter controle. Vlak erna (halve min. ofzo), is 't weg. Raar. Dit is voor 't eerst. Ik stuur het wel even opnieuw.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Iets klopt hier niet. Het gemiddelde is volgens de filmpagina 4,20, maar de stemgrafiek op de statistieken pagina suggereert iets heel anders: ergens in de buurt van 4,06 of zo. Heb het voor andere films niet gecheckt, maar mijn oog viel erop.
https://farm2.staticflickr.com/1866/44766836261_0c60767450.jpg
https://farm2.staticflickr.com/1863/43857577675_c6b1479bbb.jpg
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik mag hopen dat die 4,20 niet klopt.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Mijn lijn zit op de 4.20. Zit je toevallig op je mobiel te kijken?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nee op mijn MacBook, maar goed dat je t zegt. Op mobiel gecheckt, daar loopt de lijn tussen 4,0 en 4,5 ongeveer wél op 4.20. Even ter vergelijk Shawshank gekeken op mijn MacBook daar loopt de lijn wel goed, ergens op 4,42. En even checken of ik niet gek ben: de lijn van Intouchables staat bij mij echt (nog steeds) op 4,06.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij mij zit de lijn inderdaad ook gewoon op 4,20. Zowel op iMac als Android.
Helaas. Man, wat een gemiddelde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.