• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Idem. Vooral films waar ik niet perse hoge verwachtingen van heb kijk ik ook gewoon opgenomen van televisie.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Het staat wel op de wensenlijst, al vraag ik me eerlijk gezegd af of er nog veel liefhebbers films via tv kijken. Misschien moet het wel breder gemaakt worden dan dat (bv. ook als een op Netflix verschijn oid)

Ik ben zelf (nog) niet in het Netniks eh fliks tijdperk beland maar anders had ik dat ook zeker genoemd.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Inderdaad. Maak het dan voor tv maar ook voor de on demand services.

wihu61

• 1001 messages
  • 534 votes

Waarom staat deze film er niet bij?

Hanussen (1955) - IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

wihu61 wrote:

Waarom staat deze film er niet bij?

Hanussen (1955) - IMDb

Tot dusver heeft nog geen gebruiker deze titel toegevoegd aan MM.

Je kunt dit zelf alsnog doen via deze link.

wihu61

• 1001 messages
  • 534 votes

Ik heb alles ingevuld, maar hij verschijnt niet...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

wihu61 wrote:

Ik heb alles ingevuld, maar hij verschijnt niet...

De film staat nog in de wachtrij en moet nog door de crew behandeld worden. Reken 5-7 dagen voor verwerking.

Alle nieuwe toevoegingen worden zorgvuldig door de crew bekeken en zonodig verbeterd ofwel van feedback voorzien mocht er nog iets niet voldoen aan onze richtlijnen.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

MovieMeter Top 1000 Project uitslag - Editie 2017

Stills zijn niet meer te zien.....

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dan heb je waarschijnlijk (al dan niet bewuest) aangeklikt dat je geen toestemming geeft om externe afbeeldingen te tonen in berichten. Bij je accountinstellingen kun je dat aanpassen.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Thnx

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Vreemd maar vanavond kan ik vaak geen correcties uitvoeren. Is er iets met de site of zou het aan mijn browsers liggen? Werk met MacOS Sierra laatste systeem security updates.

Als ik op corrigeer klik loopt de browser vast. Ik moet Safari of Firefox herstarten en kan wel gewoon surfen op moviemeter.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mac Hammer Fan Ah ik was dus niet de enige! Werkte bij mij ook niet lekker. Na 10x refreshen uiteindelijk wel. Win10 met Chrome.

PS: lijkt nu overigens weer wel goed te gaan.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

10 x refreshen helpt niet. Klik ik op corrigeer dan lopen Firefox en Safari vast. ?. Ik kan voorlopig geen postercorrecties meer insturen.

Andere sites leveren geen problemen op.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Vanmorgen zijn de problemen van de baan. Bedankt Jordy.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb niets gedaan, maar gelukkig werkt het weer

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Waarom krijg je de ene keer wel de eerste twee posters in beeld bij 't intikken van een film en bij de andere keer niet?

Best irritant.

En bijvoorbeeld bij Dead Man Walkin laat die ze wel zien, maar bij Dead Man Walking weer niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bugje denk ik. Zal er naar kijken

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Deze film staat er dubbel op:

Port-Arthur (1936)

Port Arthur (1936)

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

AGE-411 wrote:

Deze film staat er dubbel op:

Port-Arthur (1936)

Port Arthur (1936)

Nee, het betreft twee versies. De eerste is een Duitse versie en de tweede een Franse versie. Kijk ook maar naar sommige acteurs, die verschillen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Voyna i Mir (1966) is een film van 400 minuten die vaak opgedeeld wordt in 4 delen.

Deze delen staan afzonderlijk ook nog eens op de site. Mag dat?

Voyna i Mir I: Andrey Bolkonskiy (1965)

Voyna i Mir II: Natasha Rostova (1966)

Voyna i Mir III: 1812 God (1967)

Voyna i Mir IV: Pierre Bezukhov (1967)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is door de crew zo besloten in 2002 / 2003 en ook door de crew zelf toegevoegd.

Ik weet zo gauw niet meer de overwegingen om het zo te doen, is alweer lang geleden. Daar waren dan goede redenen voor anders was het niet zo gedaan.

Maar zo laten staan zou ik zeggen.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Ik heb gemerkt dat zodra er aan de linkerkant links (dvd's en boeken naar bol.com) op de film pagina is, dan zie ik een melding 'Connection is not secure' bij de adresbalk. En 'Your connection is not private and information you share with the site could be viewed by others'.

Kan dat komen dat als je via MM bij bol.com besteld, bol.com kan zien dat het via MM is gegaan (i.v.m. provisie aan MM)?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vermoed dat het komt doordat die plaatjes afkomstig zijn van de BOL server en de aanroeping zonder https is, waardoor de pagina volgens de browser niet volledig secure is ('parts of this page are not secure, such as images').

Dit kan wellicht simpel opgelost worden door https:// in de links naar de plaatjes / partnerprogramma links op te nemen. Dan werken de links ook nog.

Jordy is momenteel op vakantie dus misschien kan hij er na zijn vakantie naar kijken, of er iets aan te doen is.

Uitleg van Firefox, de browser die ik gebruik:

A grey lock with an orange triangle indicates that Firefox is not blocking insecure passive content, such as images. By default, Firefox does not block mixed passive content; you will simply see a warning that the page isn't fully secure.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Zodra een film een / heeft in de titel - wat soms voorkomt, dan kan het zoekbalkje de titel niet vinden (zoekbalkje blijft maar zoeken, er gebeurd verder niks). Had wat moeite met koppelen maar eindelijk wel goed gekomen door trial en error met de titel.

Misschien iets om aan te passen, indien mogelijk. En als Jordy weer terug is van vakantie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alexander1900 wrote:

Ik heb gemerkt dat zodra er aan de linkerkant links (dvd's en boeken naar bol.com) op de film pagina is, dan zie ik een melding 'Connection is not secure' bij de adresbalk. En 'Your connection is not private and information you share with the site could be viewed by others'.

Kan dat komen dat als je via MM bij bol.com besteld, bol.com kan zien dat het via MM is gegaan (i.v.m. provisie aan MM)?

bedankt voor het melden, heb hier vast even naar kunnen kijken

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Zo. Die pop-up van een trailer die bovenaan verschijnt is wel errug irritant, als je films intikt in de zoekbalk o.a. Dat die trailer ervoor zit, je die wegklikt en je de film weer opnieuw mag intikken. Via de smartphone althans.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Wow, heel irritant, die pop-up die Nicolage meldt!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Waar zie je die dan bijvoorbeeld?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Bovenaan. Hij verschijnt op iedere nieuwe pagina - en blijft afspelen. Je kunt 'm wegklikken door op het kruisje aan te klikken. Maar om dat nou iedere keer te moeten doen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kun je een screenshot maken?

Ik zie zelf geen advertenties omdat ik een donatie heb gedaan.

En uitgelogd zie ik wel advertenties maar ik zie nergens een pop-up trailer... Ik heb meerdere filmpagina's bekeken en ook bij zoekbalk. MovieMeter werkt in principe niet met pop-ups (dat is een nieuw venster dat opent als je een pagina bezoekt).

Is het een trailer voor een bepaalde film? Dat hoort denk ik bij de advertenties.

Hoor je al geluid zonder er op te klikken? Is dat vooral de storende factor? Of als je muis er over beweegt?

Jordy is momenteel op vakantie dus die kan er over een paar weken dan wel naar kijken mocht het echt niet de bedoeling zijn zoals het getoond wordt.

Wil je de site helemaal advertentievrij bezoeken dan kan dat hier dmv een donatie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.