- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
lijkt wel up-to-date
benieuwd hoe dat overzicht tot stand komt, zal eens informeren
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het lijkt toch wel te gaan lukken om het kpn aanbod toe te voegen
een vraagje aan eventuele kpn klanten die meelezen
op de (volgens mij) oude kpn omgeving, vind je bv. de film Solo op de volgende url
dit is volgens mij niet de nieuwe omgeving, dit is niet de url die je wilt zien als kpn klant, als je op "kijk deze film bij kpn" klikt. Op welke url is Solo te vinden als je naar itvonline.nl gaat? ik hoop een url met het getal "5029078" er in.
3bdelilah
-
- 103 messages
- 742 votes
Ik zou het heel fijn vinden als we de optie kregen om extra persoonlijke top 10 lijstjes te maken (al dan niet zichtbaar voor anderen). Naast mijn "normale" top 10 lijkt 't me ook leuk om per genre specifieke lijstjes te maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aan het koppelen van het on demand aanbod van KPN wordt nog hard gewerkt door kappeuter
Wel is ook het aanbod van IFFR Unleashed vanaf nu te vinden op de site, voor zover de films toevoegbaar zijn aan MM: Nieuwe films bij IFFR Unleashed
Als ik het goed heb, worden de eerste van de maand nieuwe titels toegevoegd. Heb handmatig enkele titels op 1 oktober gezet, die je nu op het "nieuw" tabblad ziet. Vanaf 1 november zou dit compleet moeten zijn.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het lukt met niet meer om een mening te plaatsen onder een film, althans hij wil het stukje tekst niet toevoegen.
Dit is alles wat hij plaatst:
https://www.mupload.nl/img/xonj78g3ya.png
terwijl dat nog niet eens mijn eerste alinea is. Dit is het volledige stukje tekst wat ik had uitgetikt maar, dit kan ik niet plaatsen op MM:
Let op, kan spoilers van de film bevatten.
https://www.mupload.nl/img/jfrdndgxgl.png
Het plaatsen van dit bericht lukt wel, ook met de lengte. Bij de film kan ik zelfs het bericht niet met bewerken volledig erop krijgen, dan blijft hij oneindig laden. Meerdere keren geprobeerd zelfs alles opnieuw opgezet, niks werkt. Ik gebruik Google Chrome op Windows 10.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zal er naar kijken! Tot die tijd even de aanhalingstekens rond de film link / url weghalen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En ook het filmaanbod van KPN On Demand is nu te raadplegen: Nieuwe films in het KPN Pluspakket . Met dank aan kappeuter voor het koppelen van alle films 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Naast al deze nieuwe functionaliteit is het ook tijd om afscheid te nemen van een onderdeel van de site dat we in een of andere vorm al vanaf het begin van de site hebben: het kopje "huur" met de videotheek releases
De tijd dat we allemaal regelmatig een bezoekje bracht aan de plaatselijke videotheek ligt natuurlijk al een tijdje achter ons. Toch was het kopje "huur" nog steeds waardevol, omdat je hier een goede indruk kreeg over wat er allemaal on demand voor nieuws te zien was. En natuurlijk omdat er nog 2 of 3 videotheken waren.
Nu dat we echter een overzicht hebben van (volgens mij) alle on demand diensten, lijkt me de laatste reden om het kopje "huur" te behouden nu ook weg. Ik denk dat het ook wat verwarrend was, voor mensen die op een on demand dienst een film wilde huren, bij welk kopje ze nu moesten zijn.
Dank aan stinissen voor het vele jaren bijhouden van de huur-releases 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Is er nog een reden dat de On Demand releases in deze volgorde staan (behalve een eventueel sponsorschap?) Anders lijkt mij een alfabetische volgorde prettiger.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Behalve dat ik de grootste 2 eerst wil, is het redelijk willekeurig. Wellicht dat ik daar nog eens naar kijk.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Zal er naar kijken! Tot die tijd even de aanhalingstekens rond de film link / url weghalen
Yep dat werkt wel.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Hoort Youtube Premium niet ook bij On Demand?
Komen nu ook met Youtube Originals films en series.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Het is misschien een vreemde vraag maar het zou fijn zijn als je de MM achtergrond - die standaard wit is - kunt veranderen, naar bijv. andere (donkere) kleuren. Voor de meeste mensen is het misschien weer eens een andere 'look' of 'feel', maar voor mij is dat niet echt het geval, want wit is erg vervelend voor mijn ogen (te fel). Ook al gebruik ik een licht dimmer die het een en ander compenseert.
Het zou voor mij in ieder geval een uitkomst zijn. Dit moet volgens mij ook makkelijk te maken zijn maar of je zelf er toekomst in ziet?
PS het koppelen gaat dan ook makkelijker. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Even een add-on installeren die dit mogelijk maakt, bijvoorbeeld bij gebruik van Firefox:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/dark-background-light-text/
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als het goed is zien alleen oningelogde bezoekers dat, en dat is al een tijdje
Als je het ook ziet als je ingelogd bent, moet ik even contact opnemen met de partij die de advertenties verzorgt
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik zie ze. ook als ik ingelogd ben.
idem hier, al een tijdje het geval
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Ik zie het ook idd
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Misschien kijk ik even scheel, maar mijn laatste bericht staat netjes als "mening" aangeduid, maar als ik op meningen filter krijg ik hem niet te zien. Probleempje met de pager? 
Er staan ook maar 30 meningen op die pagina terwijl de counter er 32 aangeeft.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
Lovelyboy
-
- 3910 messages
- 2923 votes
Kan iemand mij uitleggen waarom van regisseur en documentairemaker Ken Burns, wel The War in de datebase staat maar niet het al even geweldige The Vietnam war?
Voor geïnteresseerden overigens, het is wel is waar een hele kluif, maar als je hét volledige beeld van dat conflict wilt hebben dan is het die 900 minuten wel waard.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We plaatsen op MovieMeter enkel miniseries met een maximum aantal van 7 delen.
The Vietnam War heeft 10 delen, dus die is helaas niet toevoegbaar. Je kunt eventueel wel een forumtopic voor deze serie aanmaken in het televisieforum.
De serie staat wel op TvMeter:
Lovelyboy
-
- 3910 messages
- 2923 votes
We plaatsen op MovieMeter enkel miniseries met een maximum aantal van 7 delen.
The Vietnam War heeft 10 delen, dus die is helaas niet toevoegbaar. Je kunt eventueel wel een forumtopic voor deze serie aanmaken in het televisieforum.
De serie staat wel op TvMeter:
Duidelijk. Dank! Toch jammer dat hij er niet bij mag hier, zou een HEULE positieve comment gehad hebben en hoog cijfer 
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Op mijn iPad werkt de knop "Alle berichten" niet als ik erop druk. Laatste systeem ios 12.1 en iPad 6.
(de tekstballon met de drie puntjes in)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik krijg de afgelopen dagen steeds op de mobiele site een reclame add van bol.com over Black Friday sales als pop-up. Verdwijnt deze de komende dagen weer? Vanmorgen zag ik 'm nog steeds. Is best storend voor het gebruik van de site.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Hier nog één, ben blij dat ik niet de enige ben dan. Had al mijn geschiedenis en cookies gewist en desondanks bleef die reclame terugkomen. Zal vast wel na het weekend verdwijnen vermoed ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die reclame voldoet inderdaad niet aan de afspraken, ik ga even informeren
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zou het geen leuke optie zijn als gebruikers elkaar aanbevelingen konden geven? Bij elke film kan een gebruiker dan een film tippen. In een apart tabblad kunnen de suggesties worden weergegeven. Past goed bij de community-sfeer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.