• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

lijkt wel up-to-date

benieuwd hoe dat overzicht tot stand komt, zal eens informeren

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het lijkt toch wel te gaan lukken om het kpn aanbod toe te voegen

een vraagje aan eventuele kpn klanten die meelezen

op de (volgens mij) oude kpn omgeving, vind je bv. de film Solo op de volgende url

https://pctv-avs42.apps.itvonline.nl/videotheek/spelen/5029078/solo-a-star-wars-story-hd?section=CATALOGUE

dit is volgens mij niet de nieuwe omgeving, dit is niet de url die je wilt zien als kpn klant, als je op "kijk deze film bij kpn" klikt. Op welke url is Solo te vinden als je naar itvonline.nl gaat? ik hoop een url met het getal "5029078" er in.

3bdelilah

• 103 messages
  • 742 votes

Ik zou het heel fijn vinden als we de optie kregen om extra persoonlijke top 10 lijstjes te maken (al dan niet zichtbaar voor anderen). Naast mijn "normale" top 10 lijkt 't me ook leuk om per genre specifieke lijstjes te maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aan het koppelen van het on demand aanbod van KPN wordt nog hard gewerkt door kappeuter

Wel is ook het aanbod van IFFR Unleashed vanaf nu te vinden op de site, voor zover de films toevoegbaar zijn aan MM: Nieuwe films bij IFFR Unleashed

Als ik het goed heb, worden de eerste van de maand nieuwe titels toegevoegd. Heb handmatig enkele titels op 1 oktober gezet, die je nu op het "nieuw" tabblad ziet. Vanaf 1 november zou dit compleet moeten zijn.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Het lukt met niet meer om een mening te plaatsen onder een film, althans hij wil het stukje tekst niet toevoegen.

Dit is alles wat hij plaatst:

https://www.mupload.nl/img/xonj78g3ya.png

terwijl dat nog niet eens mijn eerste alinea is. Dit is het volledige stukje tekst wat ik had uitgetikt maar, dit kan ik niet plaatsen op MM:

Let op, kan spoilers van de film bevatten.

https://www.mupload.nl/img/jfrdndgxgl.png

Het plaatsen van dit bericht lukt wel, ook met de lengte. Bij de film kan ik zelfs het bericht niet met bewerken volledig erop krijgen, dan blijft hij oneindig laden. Meerdere keren geprobeerd zelfs alles opnieuw opgezet, niks werkt. Ik gebruik Google Chrome op Windows 10.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal er naar kijken! Tot die tijd even de aanhalingstekens rond de film link / url weghalen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

En ook het filmaanbod van KPN On Demand is nu te raadplegen: Nieuwe films in het KPN Pluspakket . Met dank aan kappeuter voor het koppelen van alle films

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Naast al deze nieuwe functionaliteit is het ook tijd om afscheid te nemen van een onderdeel van de site dat we in een of andere vorm al vanaf het begin van de site hebben: het kopje "huur" met de videotheek releases

De tijd dat we allemaal regelmatig een bezoekje bracht aan de plaatselijke videotheek ligt natuurlijk al een tijdje achter ons. Toch was het kopje "huur" nog steeds waardevol, omdat je hier een goede indruk kreeg over wat er allemaal on demand voor nieuws te zien was. En natuurlijk omdat er nog 2 of 3 videotheken waren.

Nu dat we echter een overzicht hebben van (volgens mij) alle on demand diensten, lijkt me de laatste reden om het kopje "huur" te behouden nu ook weg. Ik denk dat het ook wat verwarrend was, voor mensen die op een on demand dienst een film wilde huren, bij welk kopje ze nu moesten zijn.

Dank aan stinissen voor het vele jaren bijhouden van de huur-releases

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is er nog een reden dat de On Demand releases in deze volgorde staan (behalve een eventueel sponsorschap?) Anders lijkt mij een alfabetische volgorde prettiger.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Behalve dat ik de grootste 2 eerst wil, is het redelijk willekeurig. Wellicht dat ik daar nog eens naar kijk.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Zal er naar kijken! Tot die tijd even de aanhalingstekens rond de film link / url weghalen

Yep dat werkt wel.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Hoort Youtube Premium niet ook bij On Demand?

Komen nu ook met Youtube Originals films en series.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Het is misschien een vreemde vraag maar het zou fijn zijn als je de MM achtergrond - die standaard wit is - kunt veranderen, naar bijv. andere (donkere) kleuren. Voor de meeste mensen is het misschien weer eens een andere 'look' of 'feel', maar voor mij is dat niet echt het geval, want wit is erg vervelend voor mijn ogen (te fel). Ook al gebruik ik een licht dimmer die het een en ander compenseert.

Het zou voor mij in ieder geval een uitkomst zijn. Dit moet volgens mij ook makkelijk te maken zijn maar of je zelf er toekomst in ziet?

PS het koppelen gaat dan ook makkelijker.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Even een add-on installeren die dit mogelijk maakt, bijvoorbeeld bij gebruik van Firefox:

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/dark-background-light-text/

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Thanks. Dat is net wat ik zocht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is zien alleen oningelogde bezoekers dat, en dat is al een tijdje

Als je het ook ziet als je ingelogd bent, moet ik even contact opnemen met de partij die de advertenties verzorgt

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik zie ze. ook als ik ingelogd ben.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

mikey wrote:

Ik zie ze. ook als ik ingelogd ben.

idem hier, al een tijdje het geval

Shadowed

• 11364 messages
  • 6689 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

idem hier, al een tijdje het geval

Ik zie het ook idd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zou verholpen moeten zijn

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Huo Yuanjia (2006)

Misschien kijk ik even scheel, maar mijn laatste bericht staat netjes als "mening" aangeduid, maar als ik op meningen filter krijg ik hem niet te zien. Probleempje met de pager?

Er staan ook maar 30 meningen op die pagina terwijl de counter er 32 aangeeft.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site

Lovelyboy

• 3910 messages
  • 2923 votes

Kan iemand mij uitleggen waarom van regisseur en documentairemaker Ken Burns, wel The War in de datebase staat maar niet het al even geweldige The Vietnam war?

Voor geïnteresseerden overigens, het is wel is waar een hele kluif, maar als je hét volledige beeld van dat conflict wilt hebben dan is het die 900 minuten wel waard.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Lovelyboy

We plaatsen op MovieMeter enkel miniseries met een maximum aantal van 7 delen.

The Vietnam War heeft 10 delen, dus die is helaas niet toevoegbaar. Je kunt eventueel wel een forumtopic voor deze serie aanmaken in het televisieforum.

De serie staat wel op TvMeter:

The Vietnam War (2017) - TvMeter.nl

Lovelyboy

• 3910 messages
  • 2923 votes

kappeuter wrote:

Lovelyboy

We plaatsen op MovieMeter enkel miniseries met een maximum aantal van 7 delen.

The Vietnam War heeft 10 delen, dus die is helaas niet toevoegbaar. Je kunt eventueel wel een forumtopic voor deze serie aanmaken in het televisieforum.

De serie staat wel op TvMeter:

The Vietnam War (2017) - TvMeter.nl

Duidelijk. Dank! Toch jammer dat hij er niet bij mag hier, zou een HEULE positieve comment gehad hebben en hoog cijfer

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Op mijn iPad werkt de knop "Alle berichten" niet als ik erop druk. Laatste systeem ios 12.1 en iPad 6.

(de tekstballon met de drie puntjes in)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik krijg de afgelopen dagen steeds op de mobiele site een reclame add van bol.com over Black Friday sales als pop-up. Verdwijnt deze de komende dagen weer? Vanmorgen zag ik 'm nog steeds. Is best storend voor het gebruik van de site.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Hier nog één, ben blij dat ik niet de enige ben dan. Had al mijn geschiedenis en cookies gewist en desondanks bleef die reclame terugkomen. Zal vast wel na het weekend verdwijnen vermoed ik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die reclame voldoet inderdaad niet aan de afspraken, ik ga even informeren

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Zou het geen leuke optie zijn als gebruikers elkaar aanbevelingen konden geven? Bij elke film kan een gebruiker dan een film tippen. In een apart tabblad kunnen de suggesties worden weergegeven. Past goed bij de community-sfeer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.