- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Wat wel tof zou zijn om daarop in te haken daqna:
Dat bij films ook alle legale online links worden geplaatst. Bovenin bij films (kopje links, vlak onder de tekst) staat dus al de link naar Netflix (check Big Hero 6 (2014) bijvoorbeeld). Zou heel mooi zijn als ook links naar zoiets als Google Play, Pathe thuis, etc werd geplaatst.
Misschien dat het dan wat groot wordt in dat blok. Maar misschien iets om over na te denken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit staat trouwens wel op de lijst:
Ik meen ook links naar legale film, licentievrij op YouTube, maar dat kan ik zo gauw even niet terugvinden.
Overigens:
Legaal downloaden van films / rechtenvrije films op internet
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Heb even rondgesnuffeld in de bekende bugs + ideeën lijst maar ik zag daar niet zo 1,2,3 iets staan over het volgende:
Als ik naar de forumpagina ga zijn sommige forumicoontjes geel wat - zo ver ik weet - aangeeft dat daar nieuwe berichten zijn die ik nog niet heb gezien. Moment dat ik in dat forum kijk en de berichten lees zou ik dus verwachten (willen) dat het forumicoon terug naar grijs gaat, maar dat doet ie pas na een wat langere tijd (hoelang?). Is daar een reden voor?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
een geel icoontje geeft aan dat het bericht nieuw is sinds je vorige bezoek
bij een nieuw bezoek (of half uur inactiviteit) worden deze icoontjes dus weer grijs
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Na het indienen van een correctie verschijnt er nu steeds een popup venster met de mededeling:
Bedankt
Je correctie is ontvangen. Je ontvangt een melding wanneer je correctie door een crewlid behandeld is.
Dit stond eerst nooit in een popup. Ik vind het persoonlijk maar irritant
En als aanvulling: Tevens krijg je nu ook geen melding meer als je een poster als correctie indient en deze is te hoog (verhoudingsgewijs). Je keer enkel terug naar het vorige scherm. Eerst kreeg je dan een melding met het toegestane formaat en kon je eenvoudig zien hoeveel je de poster nog moest verkleinen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar zal ik even naar kijken binnenkort, bedankt voor het melden
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Krijg geen afgekeurde film ingestuurd, hij doet niks en krijg ook geen melding.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Om welke toevoeging gaat het?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik ben er achter gekomen hoe dat het zit, jullie hebben een heel nieuw systeem er achter zitten, maar laat dan aub wel een melding komen wat ik vergeet met de foute toevoeging. Nu krijg ik niks te zien en moet ik er zelf achter komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat dat een bug is. Er gaat dus iets mis met het tonen van een foutmelding? Welke gegevens was je vergeten?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik denk dat dat een bug is. Er gaat dus iets mis met het tonen van een foutmelding? Welke gegevens was je vergeten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heel vreemd. Ik zou even niet weten wat het probleem kan zijn. Als iemand nog een keer zoiets ziet dan hoor ik het graag
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heel vreemd. Ik zou even niet weten wat het probleem kan zijn. Als iemand nog een keer zoiets ziet dan hoor ik het graag
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat kan het in ieder geval niet zijn
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Als ik via mijn filmlog een mening over een film wil schrijven klik ik dus op "schijf bericht" maar dan krijg ik een:
Niet gevonden
De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
https://www.moviemeter.nl/netflix/lastchance
Dit overzicht stopt bij 50 titels, terwijl er meer verdwijnen.
Nu is het overzicht zelf ook verdwenen. Bewust?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
We halen de Netflix gegevens nu uit een andere bron, waar deze gegevens niet meer beschikbaar zijn.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Feedback: haal ajb dat hartjes systeem eruit. Het is geen Facebook met likes!
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Wat maakt dat je daar zo'n last van hebt dan?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Misschien krijgt hij ontzettend veel likes?
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik heb geen last van advertenties, maar dat is wellicht geen toeval omdat op iedere site de advertenties geblokkeerd worden. Ik denk dat het surfen op het internet onmogelijk zou geworden indien ik dat niet deed. Al draag ik dan onrechtstreeks toe aan paywalls, sites waarvoor je moet betalen om toegang te krijgen (in pakketten) en een eventueel internetlidmaatschap of betalend internet dat er dan hoe dan ook al zal komen. Naast de verregaande gevolgen voor privacy en de veiligheid. Jouw gegevens zijn kwetsbaar, en liggen open en bloot voor het grijpen bij een lek. En daar kan naarstig gebruik worden van gemaakt, zoals nu bij de cookies. Beangstigend de toekomst, maar hoe dan ook onvermijdbaar. Het systeem stort toch wel in, vroeg of laat. En daar zal geen haan om kraaien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou ja dit soort sites gaan dan dus verdwijnen. De grote jongens blijven over.
Ik heb me een tijdje geleden voorgenomen om me niet meer boos te maken om mensen die ads blokkeren (en dat ook nog eens zonder schaamte komen melden). Bedankt in ieder geval aan alle mensen die wel bijdragen aan een financieel gezonde toekomst voor deze site.
SPT
-
- 433 messages
- 3237 votes
Werkt het toevoegen van films niet meer? Ik heb eerder deze avond een film toegevoegd, en dat ging prima. Nu net wilde ik nog een toevoegen, maar ik krijg na enige tijd laden een witte pagina. Als ik dan bij mijn films in de wachtrij kijk staat de nieuwe film er niet bij.
SPT
-
- 433 messages
- 3237 votes
Werkt het toevoegen van films niet meer? Ik heb eerder deze avond een film toegevoegd, en dat ging prima. Nu net wilde ik nog een toevoegen, maar ik krijg na enige tijd laden een witte pagina. Als ik dan bij mijn films in de wachtrij kijk staat de nieuwe film er niet bij.
Het probleem had denk ik te maken met de poster, met een andere jpeg werkte het toevoegen namelijk wel.
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
De stemtabel link (op bv. een regisseurspagina) geeft een js error en werkt dus niet meer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.