• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ga ik naar kijken

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Werkt weer prima, thanks.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

De covers van films in het tabblad 'meningen' werken niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bullets of Justice is weer verwijderd, omdat het pilotaflevering van nog te maken tv-serie blijkt te zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro wrote:

De covers van films in het tabblad 'meningen' werken niet.

gaat op de lijst

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Saw: Legacy is weer naar het forum verplaatst, want de poster blijkt fanart te zijn.

Film >> Nieuws >> Saw: Legacy (2017)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Avatars

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Als je alle updates (van films) wist in 'mijn updates' krijg je een witte pagina (/emptyupdates). Redirect die niet werkt? Het legen zelf werkt prima verder.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, zal even kijken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De zoekfunctie binnen een thread bij een film werkt niet (zowel gebruikers als bericht als beide).

Je krijgt geen foutmelding alleen een wit scherm.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ga ik ook even naar kijken

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ik krijg bij de regisseurspagina's alleen maar witte pagina's. Lijkt me niet de bedoeling?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik ga even kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Als ik op een account van iemand zit (of mijn eigen) en ik druk bijvoorbeeld op 'filmlog' en daarna weer naar 'informatie' dan laad de site normaal mijn wens.

Wanneer ik naar 'toevoegingen' ga en dan weer naar 'informatie' slaat de site weg en word mijn link veranderd in: Pagina niet gevonden. Dit zelfde geld voor de verplaatsing van 'meningen' naar 'informatie'. Hij slaat mijn profiel nummer eruit.

Wanneer ik op mijn profiel 'updates' aantik (of anderen) dan ga ik gewoon netjes naar de persoonsupdates alleen verdwijnt het balkje waar alle account pagina's op staan (informatie, filmlog etc.).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt voor het melden, zal er even naar kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik ben zojuist getagt in een bericht, heb hier geen melding van gehad.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

In 'mijn updates' staan plots allemaal films die ik niet aan mijn updates heb toegevoegd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

wellicht per ongeluk zelf de inhoud van een toplijst (of iets dergelijks) aan je updates toegevoegd? Misschien is het goed idee dat ik hier een "weet je het zeker" toevoeg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro wrote:

Ik ben zojuist getagt in een bericht, heb hier geen melding van gehad.

waar was dit?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

(quote)
waar was dit?

Right at Your Door (2006)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Iemand heeft daar een link naar je profielpagina geplaatst. Niet getagd met je gebruikersnaam

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Iemand heeft daar een link naar je profielpagina geplaatst. Niet getagd met je gebruikersnaam

Duidelijk, een misverstand!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan ik al mijn stemmen op een of andere manier naar IMDB krijgen ??

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Kan ik al mijn stemmen op een of andere manier naar IMDB krijgen ??

Iemand ?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

606 wrote:

(quote)
Iemand ?
Gaat niet. Makkelijkste is om alle films waarop je gestemd hebt een voor een te openen en op de link naar imdb te klikken om vervolgens daar je stem te plaatsen. Zo heb ik het ook gedaan (rustig aan, na enkele maanden had ik ze allemaal overgezet).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Weet niet of het de plek hiervoor is en het al eens eerder als idee uit de bus is gekomen, maar is het wellicht een idee films in de toekomst tags mee te geven? Ik zit nu tegen de 4000 stemmen en als ik door mijn lijsten scroll zie ik zo'n beetje door de bomen het bos niet meer. Vooral met het lijstjes maken van je favoriete genres is dit lastig. Wellicht is het leuk als er een mogelijkheid zou komen je stemmen onder te verdelen in kopjes. Bijvoorbeeld #coming of age Het idee zou dan zijn dat als je op ''coming of age'' in je profiel zou klikken dat je dan een overzicht krijgt van films met een dergelijke tag. Geen idee of dit mogelijk is, ook omdat dit wellicht zou gaan leiden tot een ontelbaar aantal tags? Maar ik zou het een leuke uitbreiding vinden waarmee moviemeter zich naar mijn inzicht echt zou kunnen onderscheiden...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Hyperlinks naar andere maanden in het bioscoopoverzicht werken bij mij niet meer. Op welke maand ik ook klik in de legenda, de pagina blijft star op mei 2017 staan.

Misschien een heel tijdelijke bug of een probleem van mijn eigen pc hier, maar ik meld het toch maar even.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

niethie wrote:

Weet niet of het de plek hiervoor is en het al eens eerder als idee uit de bus is gekomen, maar is het wellicht een idee films in de toekomst tags mee te geven? Ik zit nu tegen de 4000 stemmen en als ik door mijn lijsten scroll zie ik zo'n beetje door de bomen het bos niet meer. Vooral met het lijstjes maken van je favoriete genres is dit lastig. Wellicht is het leuk als er een mogelijkheid zou komen je stemmen onder te verdelen in kopjes. Bijvoorbeeld #coming of age Het idee zou dan zijn dat als je op ''coming of age'' in je profiel zou klikken dat je dan een overzicht krijgt van films met een dergelijke tag. Geen idee of dit mogelijk is, ook omdat dit wellicht zou gaan leiden tot een ontelbaar aantal tags? Maar ik zou het een leuke uitbreiding vinden waarmee moviemeter zich naar mijn inzicht echt zou kunnen onderscheiden...

Is opzich wel aardig, dat soort tags gebruik ik op mijn eigen website ook, natuurlijk voor bezoekers maar daarnaast ook echt voor het eigen overzicht. Ervaring leert echter dat het toekennen van die tags nog best lastig is- hoe formuleer je, wanneer behoort een film nu precies tot jouw tag en wanneer net niet?... Onder toplijsten heb je natuurlijk al meerdere kaders waarbinnen je kunt inzoomen. Niet alleen genre en score, maar ook productiejaar en land bijvoorbeeld. Al aardig wat mogelijkheden dus om specifieke tips op te doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.