• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.095 actors
  • 9.373.064 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb de filmdetailpagina's opnieuw gebouwd. Mocht je daar vreemde dingen zien (bv. ontbrekende informatie, of iets dat mis gaat in de discussie onder de filminformatie) dan hoor ik het graag.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Ik heb de filmdetailpagina's opnieuw gebouwd. Mocht je daar vreemde dingen zien (bv. ontbrekende informatie, of iets dat mis gaat in de discussie onder de filminformatie) dan hoor ik het graag.

Bij O.J.: Made in America (2016) staat bij niet ingevulde cast toch het woord 'met'

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Dat heb je snel gedaan Jordy (ziet er allemaal goed uit volgens mij, dat je waarschijnlijk niets kon doen aan het verspringen bij het plaatsen van een "Emoji", had je al aangegeven), alvast bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Bij O.J.: Made in America (2016) staat bij niet ingevulde cast toch het woord 'met'

bedankt, ga ik even naar kijken

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ik kwam bij de film Resurrection (1999) een bericht van mijzelf tegen uit het jaar 2015. Ik wilde deze alsnog aanvinken als een mening, maar hoe vaak ik ook klik, het bericht wordt niet als een mening gemarkeerd. Heb het geprobeerd met 2 verschillende browsers, maar beide (Google Chrome en Microsoft Edge) geven geen resultaat. Ik heb in het afgelopen uur wel een nieuw geschreven mening kunnen aanvinken, maar zie nu dat ik bij de laatste film waarop ik gestemd heb en een korte mening heb geschreven, dat ik daar bij die film ook niet de mogelijkheid heb om de betreffende film aan te kunnen vinken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost?

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Ik kan momenteel geen films toevoegen aan 'Mijn Updates', dat lukte mij gisteren nog wel. Weet niet of meer mensen hier last van hebben...?

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Jordy wrote:

opgelost?

Ja, het werkt weer. Bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

TMP wrote:

Ik kan momenteel geen films toevoegen aan 'Mijn Updates', dat lukte mij gisteren nog wel. Weet niet of meer mensen hier last van hebben...?

gewoon met de knop onder de poster? lijkt mij bij te werken

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Ik kreeg gisteren om 23:10 de melding van Zinema, dat mijn toevoeging van de film "Infinity (1991)" is geaccepteerd.

Om precies te zijn: "Je toevoeging van Infinity (1991) is geaccepteerd door Zinema.

gisteren om 23:10 uur"

Ga ik echter naar die film toe Pagina niet gevonden dan staat er bij "STATISTIEKEN" het volgende:

toegevoegd: gisteren om 23:19 uur

toegevoegd door: onbekend

Verder zie ik ook dat deze film niet staat onder mijn "Toevoegingen" (bovenstaande film zou mijn derde film zijn welke ik heb toegevoegd, maar het aantal staat nu nog op twee ).

Tik je bij zoeken de titel in "Infinity" dan zie je hem ook twee keer staan met het jaartal "1991" erbij ? Eén van deze link werkt en de andere link werkt niet (die met kleine filmposter icoon, die wel echter niet zichtbaar is). Klik je op de laatste link, dan krijg je ook de melding "Niet gevonden. Deze film is niet bekend in het systeem."

Dus bij de film "Infinity (1991)", welke ik heb laten toevoegen, gaat er dus iets niet goed.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Een kleinigheidje maar bij het plaatsen van een plaatje van 700 pixels breed en zelfs iets kleiner wordt eromheen een onderbroken streep getoond (voorbeeld). Dit is al een paar weken zo en voorheen werd het alleen getoond bij plaatjes groter dan 700 pixels. Wat mij betreft mag die streep trouwens wel wat minder opvallend zijn of helemaal verdwijnen, vind het best lelijk uitzien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Theunissen wrote:

Verder zie ik ook dat deze film niet staat onder mijn "Toevoegingen" (bovenstaande film zou mijn derde film zijn welke ik heb toegevoegd, maar het aantal staat nu nog op twee ).

Een crewlid kan dit voor je herstellen, mocht dit vaker gebeuren dan zal ik er in duiken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arno74 wrote:

Een kleinigheidje maar bij het plaatsen van een plaatje van 700 pixels breed en zelfs iets kleiner wordt eromheen een onderbroken streep getoond (voorbeeld). Dit is al een paar weken zo en voorheen werd het alleen getoond bij plaatjes groter dan 700 pixels.

Dat is inderdaad een paar pixels veranderd, de maximum grootte van een afbeelding voor hij verkleind wordt weergegeven. De streepjes maken duidelijk dat hij klikbaar is. Op welke manier dat het mooist is kun je natuurlijk over van mening verschillen.

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Jordy wrote:

(quote)

gewoon met de knop onder de poster? lijkt mij bij te werken

Bij mij in Firefox wel, maar bij Internet Explorer niet. In Internet Explorer wordt het een egaal geel vlak als ik erop klik en wordt de film ook niet toegevoegd aan 'Mijn Updates'.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ah bedankt, speelde inderdaad alleen in IE / Edge

zou nu goed moeten gaan

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

De docu "Vrienten, Kooymans en de Groot" staat er dubbel op:

Vrienten, Kooymans en de Groot (2016)

Decec was eerder.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Ah verdikke die zoekmachine toch soms Dank voor je bericht, ik verwijder hem gelijk narva77.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Wat mij nog een mooie toevoeging lijkt aan de site, is een tab bij elke film waarbij users tips kunnen geven voor een andere film. In de trant van "als je deze film goed vindt, dan raad ik deze aan". Er zijn weleens pogingen gedaan om zoiets automatisch te laten berekenen, maar ik denk het beter werkt als users per film gewoon een tip kunnen invoeren. Past ook goed bij het community-gevoel.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

narva77 wrote:

De docu "Vrienten, Kooymans en de Groot" staat er dubbel op:

Decec was eerder.

ja

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Knisper wrote:

Wat mij nog een mooie toevoeging lijkt aan de site, is een tab bij elke film waarbij users tips kunnen geven voor een andere film. In de trant van "als je deze film goed vindt, dan raad ik deze aan". Er zijn weleens pogingen gedaan om zoiets automatisch te laten berekenen, maar ik denk het beter werkt als users per film gewoon een tip kunnen invoeren. Past ook goed bij het community-gevoel.

Het zou kunnen zijn dat ik nu een eerder bericht van mij tegenspreek, maar dit lijkt mij (toch) wel een leuk idee voor op de wensenlijst. Tzt eens over nadenken over hoe dat er uit zou kunnen zien.

Iron Maiden

• 2650 messages
  • 7061 votes

Is het misschien een leuk idee om ook een top 10 lijstje in te voeren voor favoriete acteurs/actrices? Ik vind de regisseur optie namelijk een welkome toevoeging op de site. Nu ben ik me ervan bewust dat acteurs geen eigen wiki pagina hebben, maar een top 10 zou enkel kunnen bestaan uit de namen en niet uit doorverwijsbare pagina's, wanneer je op de namen klikt.

Lijkt me leuk om dit van andere users te kunnen inzien, maakt de site wat persoonlijker.

Gr, Willem.

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Ik zie het probleem niet direct bij andere films, maar bij On Golden Pond (1981) lees ik '32 berichten', terwijl het er in werkelijkheid 62 zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het zijn er wel 32, maar er zijn onterecht 2 pagina's te zien. Gaat op de lijst!

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Niet verder gekeken dan m'n neus - sorry. Maar er dan toch iets mis, hé...

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Wanneer je uitgebreid zoekt naar een film, kan je bij zoeken op overige gegevens de standaardwaarde van max. stemmen verhogen van 15.000 naar 20.000 omdat The Shawshank Redemption nu meer stemmen heeft. Ik weet het is maar een detail, maar toch...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat ook op de lijst

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Nog een kleinigheidje, op android bij de stemmentab van het gebruikersprofiel overlapt de grafiek het veld "doorzoek stemmen".

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, dat zoekveld hoort er niet te zijn op mobiel

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

En wat ik een handige toevoeging aan de site zou vinden: Als je een notificatie krijgt als er een bepaalde film (dat zou je dan op de desbetreffende filmpagina aan moeten kunnen geven) in de bioscoop gaat draaien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.