• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.117 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Inderdaad, ik zie nu geen scrollbars meer.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Bij mij is de site ontzettend traag momenteel. Het lijkt erop dat de site lang blijft hangen op "beveiligde verbinding tot stand brengen". Meer mensen hier last van?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Bij mij ook, verbinding met MM wordt continu onderbroken, terwijl ik op andere sites gewoon normaal kan surfen. Is al zeker uurtje aan de gang, ik had de grootste moeite om enkele berichten te plaatsen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Volgens mij zijn de problemen verholpen.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

ik wilde er melding van maken en zelfs dat lukte niet.

edit: het is nog steeds niet je-van-het vrees ik, het plaatsen van dit korte berichtje en het opbouwen van de opnieuw geladen pagina duurde toch zeker 10-15 seconden op een bekabelde breedbandverbinding.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Waarom hebben de lijsten geen alfabetische volgorde meer...?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Welke lijsten?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Welke lijsten?

Deze lijsten: Kondoro0614

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat is hier niet alfabetisch aan dan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De crew heeft besloten dat straight-to-video documentaires die beschikbaar zijn op een of meer van de volgende VOD diensten in het vervolg toevoegbaar zijn: Netflix, HBO, iTunes, Ziggo On Demand, Ziggo MyPrime, Videoland.

Voor het overzicht hier de complete bepalingen mbt straight-to-video documentaires.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Kunnen we behalve de catalogi van Netflix en Videoland, ook die van iTunes en Ziggo verwachten op Moviemeter? (HBO wordt onderdeel van Ziggo)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Alastor wrote:

Kunnen we behalve de catalogi van Netflix en Videoland, ook die van iTunes en Ziggo verwachten op Moviemeter? (HBO wordt onderdeel van Ziggo)

Staat op de ideeënlijst, maar het is nog niet concreet.

Jordy wrote:

meer VOD aanbieders, naast Netflix en Videoland

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Als ik de titels in mijn top-10's (ook op MusicMeter) versleep naar een andere plek komt er een andere top-10 uit dan ik heb ingevoerd (verwijderde titels plus verkeerde plaatsing). Alleen door nieuwe zoekopdrachten te selecteren zonder ze te verslepen krijg ik de juiste titels op de goede plek. Gebruik Firefox. Het zou ook wel handig zijn als de top-10 van 2016 na opslaan 'vast' wordt op de pagina waar je de top-10 kan invoeren/wijzigen (zodat je bijvoorbeeld makkelijk de top-10 kan kopiëren naar het forum).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn vreemd, kan dat even niet nabootsen, ook niet in Firefox. Wat bedoel je precies met "verwijderde titels plus verkeerde plaatsing"?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Nadat ik mijn bewerkte top-10 opsla staan enkele titels die ik in mijn vorige top-10 had maar nou heb vervangen er toch weer in, plus dat enkele titels niet op de plek staan waarop ik ze heb gezet.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Sinds de trailer van la la land steeds zo groot met autoplay verschijnt is de performance van mm stuk minder geworden (Firefox/Chrome op Android). Soms worden pagina's niet meer geladen en moet ik browser helemaal sluiten om mm weer aan de gang te krijgen. Andere websites vertonen geen kuren een kan ik gewoon blijven bezoeken ook al hangt mm vast.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

V/H/S, V/H/S 2 en V/H/S: Viral zijn alleen te vinden als je V/H intikt, na de tweede schuine streep niet meer.

dimi303

• 3418 messages
  • 3665 votes

Vervelend filmpje die steeds afspeelt als je een nieuwe pagina opent!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Bij het wijzigen van berichten verdwijnt het knopje om users te taggen. Verder worden er sinds gisteren veel berichten verdubbeld, of erger. Hier een voorbeeld en hier nog een. Overkwam mij gisteren ook, maar ik verwijderde het dubbele bericht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

j0enne wrote:

V/H/S, V/H/S 2 en V/H/S: Viral zijn alleen te vinden als je V/H intikt, na de tweede schuine streep niet meer.

gaat op de lijst, bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arno74 wrote:

Bij het wijzigen van berichten verdwijnt het knopje om users te taggen. Verder worden er sinds gisteren veel berichten verdubbeld, of erger

ga ik ook naar kijken

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik zie nu pas dat er een top 10 regisseurs mogelijk is. Is dat al lang zo? Goede toevoeging!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Knisper

Nog niet zo lang. Sinds 8 december.

Zie ook de top 100 die uit deze lijsten is samengesteld:

Jordy wrote:

https://www.moviemeter.nl/list/directors

moet nog even goed plekje vinden in een menu ergens

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Bij het toevoegen van films (en specifiek het invoegen van de IMDB-code) krijg ik telkens de waarschuwing: 'Let op! Deze film (De Vuurtoren (1994)) staat al op de site!'

Vanzelfsprekend ben ik niet steeds opnieuw 'De Vuurtoren' aan het proberen toe te voegen!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt zal ik naar kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Wat is hier niet alfabetisch aan dan?

Normaal gesproken stonden alle letters alfabetisch van elkaar afgescheiden. Nu staan ze allemaal op een volgorde, dat is onoverzichtelijk vind ik zelf.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Duidelijk. Zal op de wensenlijst zetten om dat te herstellen

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Nog even iets Jordy, alvast de beste wensen voor 2017.

Ik had al eerder aangegeven dat ik had opgemerkt dat er iets mis gaat bij de filmlog, nu weer. Logboek Kondoro0614 , dit is mijn log van december 2016, ik kom erachter dat hij weer de laatste film ( The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) ) niet meepakt, ook al heb ik er een mening bij staan. Hoe dan dit?

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Als allereerste natuurlijk de beste wensen en veel filmplezier voor 2017 !

M.b.t. de "filmlog", dat zie ik nu toevallig ook, bij de gewone "Filmlog" staan de films van gisteren (31 december) er gewoon bij, maar klik ik op de maand "december 2016", dan staan alleen de films t/m 30 december erbij.

Dit is al langer het geval, maar bij de "Filmlog" worden ook niet de "Emoji", die je kan invoegen bij een bericht, overgenomen. Lees je dan een persoonlijke mening terug, dan ziet het er wat raar uit met gaten tussen de teksten en zonder punten (als je een regel afgesloten hebt met een "Emoji"). Ik weet niet of dat op te lossen is ?

M.b.t. de "Emoji" in berichten, plaats je ergens een "Emoji" in de tekst (bijvoorbeeld als je bijna klaar bent met het tikken van je bericht), dan springt de cursor helemaal naar beneden en moet je naar boven gaan scrollen (wat bij mij vaak het geval is) om weer bij de zo juist geplaatste "Emoji" aan te komen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt voor de meldingen. Filmlog dingetjes gaan op de lijst.

Wat betreft het laatste punt weet ik niet of dat iets is waar ik makkelijk iets aan kan doen. Zal daar in ieder geval wel even naar kijken binnenkort

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.