- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zijn de zoekproblemen op android opgelost?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij de zoekfunctie is er een probleem met het opzoeken met cijfers. Ik werk met Microsoft Edge in Windows 10. Geen idee of nog meer mensen hier last van hebben.
welke precieze zoekopdracht doe je, en waar precies?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik heb dit voor bij het bijwerken van de tv-data. Als ik daar in het zoekveld een film met een cijfer wil zoeken (bvb 21 Jump Street) vindt hij die niet. Wel als ik de '21' weglaat. Ik merk net dat dit wel lukt bij de gewone zoekfunctie bovenaan in het menu. Zit dus blijkbaar enkel bij het scherm om bij te werken.
Edit: Eigenaardig... als ik '21' typ krijg ik wel een droplist. Als ik '21 jump' typ weer niet. 'jump street' uiteraard weer wel. Probleem wel enkel bij het scherm om tv-data bij te werken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zet op de lijst om hier naar te kijken
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dank u. Ik kan ondertussen wel verder om de tv-gids bij te werken.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
De knopjes boven het berichtenveld zijn net een loterij. Net klikte ik op het emoji-icon en de pop-up verscheen niet. Even later in hetzelfde bericht probeerde ik het weer, het werkte, en de gekozen emoji werd 5x geplaatst (net als die image-pop-up die 4x achter elkaar verscheen).
Edit: en als je op voorbeeld drukt worden emojis op de onderste regel afgesneden.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
zijn de zoekproblemen op android opgelost?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zal vanavond even kijken naar de andere genoemde problemen
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik wilde zonet een "link invoegen", maar ik kan daarbij alleen de link invoegen maar er daarna geen titel of andere tekst meer bijschrijven. Dus als je op "link invoegen" klikt, kan je wel de betreffende link erin plakken, maar zodra je dan op "OK" klikt, staat hij gelijk in het bericht, zonder dat je er verder nog iets aan kan toevoegen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is inderdaad een tijdje geleden er uit gehaald. In principe hoef je geen beschrijving te plaatsen omdat de site automatisch de titel van de pagina als beschrijving gebruikt. Eventueel kun je zelf handmatig dit formaat gebruiken (zonder de spaties)
[url=https://www.moviemeter.nl ]MovieMeter.nl[/url ]
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het probleem dat na het bekijken van een voorbeeld van een bericht, de diverse opmaak knoppen meerdere keren hun werk deden, zou opgelost moeten zijn
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Oke, bedankt voor de uitleg (ik heb het afgelopen maandag voor het laatst gebruikt en toen werkte het nog). Wordt voortaan dus een beetje knippen en plakken voor mij (ik heb je bijgevoegd voorbeeld al toegepast bij mijn drie films van vandaag) 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Nu wordt in de emoji pop-up de onderste rij emojis aan de onderkant weggesneden.
Verder als je op voorbeeld drukt zie je de geplaatste emoji een enkele keer wel maar meestal niet.
(android/opera)
93.9
-
- 3124 messages
- 4209 votes
In De Site > Algemeen > Op profielpagina de film waar je NU mee bezig bent:
Dat je je eerst inleest, dan kijkt en daarna een cijfer geeft.
Handig als je die film kan inkaderen.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Met het voorbeeldknop zijn er nog wel wat problemen. Als je een bericht wijzigt en op voorbeeld drukt dan verschijnt dat bericht over de knoppen ("wijziging opslaan", enz) heen, dit gebeurt in ieder geval wanneer het bericht een afbeelding bevat. De tekst blijft ook links uitlopen in het voorbeeld.
Verder, bij een nieuw bericht verschijnt wel de (1) bij de naam van het tabblad, maar niet meer de knop "toon nieuw bericht".
(windows 10/opera)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb op de lijst staan om nog te kijken naar de opmaak van het voorbeeld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oke, bedankt voor de uitleg (ik heb het afgelopen maandag voor het laatst gebruikt en toen werkte het nog). Wordt voortaan dus een beetje knippen en plakken voor mij (ik heb je bijgevoegd voorbeeld al toegepast bij mijn drie films van vandaag)
Heb het hersteld / aangepast, is het zo naar wens?
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Hey hey,
Bij mij (Android 6.0, zowel Firefox als Chrome) laad de mobiele variant van movie meter niet goed. Klik op de optie om desktop variant op smartphone te gebruiken gaat alles goed.
Edit: uur lang last en nu gaat het weer.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je het zou aanpassen, maar in ieder geval bedankt daarvoor, want zo is het inderdaad helemaal naar wens (ik maak ook best veel gebruik van de optie "link invoegen") 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Als ik in het stemoverzicht van een film bij 'alle stemmen' een andere pagina wil bekijken geeft de site toch het overzicht van de eerste pagina opnieuw. Hier bijvoorbeeld voor The Shawshank Redemption. (Chrome/IE geprobeerd onder Windows, Chrome/Samsung browser onder Android)
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Inderdaad en er staan ook opeens veel scrollbars bij de berichten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt ga ik even naar kijken
bij welke berichten zie je bv. scrollbars?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Misschien dat het iets met de avatar van de gebruiker te maken heeft. Die "groeit" als je op voorbeeld drukt (soms...). Op de laptop i.i.g.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het probleem verholpen / proberen te verhelpen dat bv. lange urls de opmaak van de site kunnen verpesten, door een bericht een maximale breedte mee te geven. Dat kan scrollbalken veroorzaken. Ik hoor graag als het nu ergens niet goed gaat.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik kan op android mobiel scrollen door mijn bericht van 17:43 bij de film A Muppet Family Christmas (1987). Misschien omdat het eindigt met een smiley die aan de onderkant niet lijkt te passen?
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik gebruik Firefox en de scrollbars zijn er nog. Ze zijn zelfs op deze pagina zichtbaar bij het bericht van Kondoro0614 om 19:49 (horizontale scrollbar), bij Theunissen om 20:11 gisteren (verticale scrollbar), bij avatar van j0enne om 12:00 afgelopen zondag (verticale scrollbar).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.